Την συνεισφορά του ελληνικού εφοπλισμού στην παγκόσμια ναυτιλία και την προτεραιότητα του υπουργείου Ναυτιλίας για στενή και παραγωγική συνεργασία με την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών αλλά και τον Παγκόσμιο Ναυτιλιακό Οργανισμό IMO, ανέδειξε σήμερα ο υπουργός Χρήστος Στυλιανίδης, στην Ετήσια Γενική Συνέλευση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών.
Ο κ. Στυλιανίδης στην ομιλία του, αφού συνεχάρη τον Γενικό Γραμματέα του IMO κ. Αρσένιο Ντομίνγκεζ για την εκλογή του και αφού εξέφρασε τις ευχαριστίες του στην Πρόεδρο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών κ. Μελίνα Τραυλού για την εξαιρετική συνεργασία, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα ως υπουργός, μετά από την τιμητική πρόταση του πρωθυπουργού, έθεσα ως βασική, ύψιστη θα έλεγα προτεραιότητα, τη στενή και παραγωγική συνεργασία του υπουργείου με την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών. Μια συνεργασία που είναι εκ των ων ουκ άνευ για μια πραγματικά ισχυρή ελληνική ναυτιλία. Μαζί με την Πρόεδρο και τα υπόλοιπα Μέλη του Προεδρείου δουλεύουμε συστηματικά για να επιτύχουμε τον κοινό μας στόχο, που είναι το να προωθήσουμε όσο πιο ψηλά την ελληνική ναυτοσύνη, όσο μπορούμε πιο ψηλά την σημαία της ελληνικής ναυτιλίας. Εκεί που της αξίζει. Να είναι πρωταγωνίστρια. Να ανοίγει δρόμους».
Εκπληξη από την Κομισιόν – Δίνει προτεραιότητα στα πλοία για τα καύσιμα μηδενικών εκπομπών
Στενή συνεργασία
Στη συνέχεια ο κ. Υπουργός τόνισε ότι υπάρχει συνεχής προσήλωση στη στενή συνεργασία με τον νέο Γενικό Γραμματέα του IMO και δεσμεύθηκε να ενισχυθεί η συνεργασία σε θέματα θαλάσσιας διακυβέρνησης, ασφάλειας, περιβάλλοντος και καινοτομίας. «Η ανάπτυξη βιώσιμων ναυτιλιακών λύσεων στις σύγχρονες προκλήσεις αποτελεί κοινή προτεραιότητα. Είμαι βέβαιος ότι με συλλογική προσπάθεια και τη συνεργασία όλων των φορέων, εντός και εκτός του ναυτιλιακού κλάδου, θα επιτύχουμε τους κοινούς στόχους», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ολοκληρώνοντας την ομιλία του ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, παρουσίασε το σχέδιο του υπουργείου για το έτος 2024 το οποίο περιλαμβάνει τη δραστική αναβάθμιση του τομέα της Ναυτικής Εκπαίδευσης, καθόσον το 2024 έχει επονομαστεί ως “έτος ναυτικής εκπαίδευσης”, την επιτάχυνση της ψηφιοποίησης όλων των διαδικασιών του Υπουργείου και ειδικότερα του νηολογίου, τη δρομολόγηση της μετάβασης σε μια ανταγωνιστική και τελικά πράσινη ναυτιλία και τη διασφάλιση της μέγιστης ασφάλειας στα λιμάνια και στον ελληνικό θαλάσσιο χώρο.
Συνάντηση
Νωρίτερα συναντηση είχε ο κ. Στυλιανιδης με τον Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) Αρσένιο Ντομίνγκεζ.
Κατά τη συνάντηση εξετάστηκαν διεξοδικά η απανθρακοποίηση που αποτελεί μια από τις βασικές προτεραιότητες του IMO και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι τρόποι για την πρακτική εφαρμογή και υιοθέτηση της μετάβασης προς την ανταγωνιστική και πράσινη ναυτιλία και ο ρόλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως προς τη διεθνή ναυτιλιακή πολιτική στο πλαίσιο του Οργανισμού. Αναφέρθηκαν επίσης στις γεωπολιτικές συγκυρίες που βιώνει η παγκόσμια ναυτιλία και εστίασαν στην ανάγκη συμβολής όλων των εμπλεκόμενων φορέων για να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά οι προκλήσεις.
Ο κ. Στυλιανίδης είχε επίσης την ευκαιρία να τονίσει στον κ. Ντομίνγκεζ, ο οποίος ανέλαβε τον περασμένο μήνα ως Γενικός Γραμματέας του ΙΜΟ, ότι η Ελλάδα μαζί με τις άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποτελούν τη γέφυρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό. Οι κ.κ. Στυλιανίδης και Ντομίνγκεζ αποφάσισαν επίσης την πλήρη συνεργασία σε θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του ΙΜΟ.
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση