Παρόλο που πολλοί καταναλωτές προτιμούν να αγοράζουν είδη σούπερ μάρκετ μέσω μιας εφαρμογής έναντι των αγορών στο φυσικό κατάστημα κατάστημα, οι διαδικτυακές τους προσδοκίες δεν ικανοποιούνται πλήρως από τους λιανοπωλητές.
Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε νέα μελέτη σε 1.000 καταναλωτές που πραγματοποιήθηκε από την Dynata για λογαριασμό της Bryj, εταιρεία ανάπτυξης εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα, σύμφωνα με την οποία το 39% των αγοραστών προτιμούν μεν να αγοράζουν είδη παντοπωλείου μέσω μιας εφαρμογής, ωστόσο το 20% των καταναλωτών δηλώνει δυσαρεστημένο από την εμπειρία και μόνο το 31% εξέφρασε την πλήρη ικανοποίησή του.
Τα super apps κερδίζουν μερίδια στο ecommerce
Οι μισοί καταναλωτές (49%) είναι μόνο λίγο ικανοποιημένοι και επιθυμούν τα σούπερ μάρκετ να βελτιώσουν την εμπειρία αγορών μέσω κινητού τηλεφώνου. Μια ισχυρή εφαρμογή για κινητά θα μπορούσε να βοηθήσει πολύ τους καταναλωτές, καθώς το 53% των συμμετεχόντων στην έρευνα της Bryj δήλωσε ότι είναι πιο πιθανό να ψωνίσει από ένα σούπερ μάρκετ που διαθέτει εφαρμογή για κινητά έναντι ενός που δεν διαθέτει.
Η σύνδεση με τους καταναλωτές
Το γεγονός ότι οι καταναλωτές μένουν διαρκώς συνδεδεμένοι στα κινητά τους, δεν είναι ούτε ανακριβές ούτε υπερβολικό. Γι’ αυτό και οι αγοραστές χρησιμοποιούν τις ίδιες εφαρμογές σε πολλές ταυτόχρονα συσκευές, όπως αποδεικνύεται από διάφορα δεδομένα.
Για παράδειγμα, η πλατφόρμα mobile analytics Adjust δείχνει ότι τον Ιούνιο του 2023, οι εγκαταστάσεις εφαρμογών ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν κατά 471% σε ετήσια βάση, ενώ τον Ιούλιο του 2023 σημειώθηκε αύξηση 238% σε ετήσια βάση.
Οι εφαρμογές shopping, σύγκρισης τιμών και ανεύρεσης προσφορών παρουσίασαν επίσης παρόμοια πορεία. Αυτό επισημαίνουν και τα ευρήματα της Statista, σύμφωνα με την οποία το 98% των Αμερικανών καταναλωτών ηλικίας 30-49 ετών χρησιμοποιούν κατά κύριο λογο τα κινητά τους τηλέφωνα για να ολοκληρώσουν αυτές τις διαδικασίες (αγορά, σύγκριση, προσφορές), όπως και το 96% των 18-29 ετών και το 94% των 50-64 ετών.
Θέμα χρόνου
Για την πλειονότητα των ερωτηθέντων (53%), η εξοικονόμηση χρόνου ήταν το κορυφαίο πλεονέκτημα των εφαρμογών για κινητά παντοπωλεία, ακολουθούμενη από τη δυνατότητα ελέγχου των αποθεμάτων σε κοντινά καταστήματα (48%) και την ευκολία (43%). Η πλειονότητα των καταναλωτών (73%) δήλωσε ότι χρησιμοποιεί τις εφαρμογές κινητών σούπερ μάρκετ και παντοπωλείων για να επαληθεύσει τα είδη που υπάρχουν σε απόθεμα πριν ψωνίσει από κοντά – μια τάση που φαίνεται ιδιαίτερα ενισχυμένη μεταξύ των νεότερων γενεών των Millennials και της Gen Z με ποσοστό της τάξης του 84%.
Τα προβλήματα
Τα κυριότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές με το ηλεκτρονικό εμπόριο ταχυκίνητων προϊόντων αφορούν τη χαμηλή διαθεσιμότητα αφού αρκετά είδη που ζητούν δεν υπάρχουν σε απόθεμα. Αυτό επισημαίνουν οι καταναλωτές σε ποσοστό 48% και μάλιστα παρά το γεγονός ότι ήταν διαθέσιμα κατά τη στιγμή της παραγγελίας.
Τα παράπονα αφορούν επίσης προβλήματα ποιότητας προϊόντων (32%) και είδη που δεν εμφανίζονται στην εφαρμογή και είναι συνήθως διαθέσιμα στο κατάστημα (30%). Οι καταναλωτές δήλωσαν ότι θα ήταν πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν τις εφαρμογές κινητών τηλεφώνων για ψώνια εάν παρείχαν ακριβή εικόνα της διαθεσιμότητας των αποθεμάτων σε πραγματικό χρόνο (58%), ακολουθούμενοι από αποκλειστικά κουπόνια και εκπτώσεις εντός της εφαρμογής (47%) και ορατότητα για το πότε θα επανατοποθετηθεί ένα προϊόν που δεν υπάρχει σε απόθεμα (41%).
Και οι λύσεις
«Οι καταναλωτές σήμερα αναμένουν ευκολία και αποτελεσματικότητα σε κάθε συναλλαγή και αλληλεπίδραση. Έχουμε μόλις “ξύσει την επιφάνεια” της ψηφιακής επανάστασης στο ηλεκτρονικό εμπόριο ειδών σούπερ μάρκετ και οι κινητές συσκευές με κυρίαρχα τα κινητά τηλέφωνα, είναι το κλειδί για την πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων του», δήλωσε στο ChainStoreAge ο Lawrence Snapp, CEO της Bryj.
Και η συνέχεια έπειται καλύτερη για την επίλυση των υφιστάμενων προβλημάτων και τη δημιουργία νέων ευκαιριών για τους παίκτες της αγοράς αλλά και τους καταναλωτές. «Με την Τεχνητή Νοημοσύνη, το mobile checkout και τις εξατομικευμένες ψηφιακές εμπειρίες, τα σούπερ μάρκετ θα είναι σε θέση να βελτιώσουν τις εμπειρίες μέσω κινητών τηλεφώνων για να ανταποκριθούν καλύτερα στις προσδοκίες των καταναλωτών, να ενισχύσουν την αφοσίωσή τους και την αγοραστική εμπειρία. Όλοι στοχεύουν στην επαναληψιμότητα της αγοράς εξάλλου», συμπλήρωσε.
Latest News
Tέλος στην τηλεργασία βάζει η JP Morgan - Ζητά να επιστρέψουν όλοι πίσω στα γραφεία
Μεγάλες οι αντιδράσεις των εργαζομένων - Ποια θέματα θέτουν υπόψη της εταιρείας (JP Morgan), η οποία...έκλεισε τα σχόλια στη σχετική ανάρτηση
Πυρκαγιές και δασμοί - Η διπλή απειλή για τον κλάδο κατασκευών στην Καλιφόρνια
Οι μεγάλες φωτιές που κατακαίνε την Καλιφόρνια και το Λος Αντζελες θέτουν νέα δεδομένα στον κλάδο των κατασκευών
Στις στάχτες το Λος Άντζελες - Ετοιμάζει «σχέδιο Μάρσαλ» για ανοικοδόμηση ενόψει Ολυμπιακών 2028
Ο κυβερνήτης της Καλιφόρνια μίλησε στο NBC για τα σχέδιά του σχετικά με την ανοικοδόμηση του Λος Άντζελες στον απόηχο των πυρκαγιών
Κατρακυλά η δημοτικότητα του Μακρόν στη Γαλλία - Ο Μπαϊρού προσπαθεί να μη γίνει Μπαρνιέ
Η Γαλλία βρίσκεται σε μια ιδιαίτερα δύσκολη κατάσταση με τα οικονομικά της - Οι επόμενες κινήσεις Μπαϊρού
Το Ιράν αναζητά «θεραπεία - σοκ» μετά τα πλήγματα - Το δίλημμα με Τραμπ και πυρηνικά
Το Ιράν είναι πιο αδύναμο και πιο ευάλωτο από ό,τι ήταν εδώ και χρόνια, αφού υπέστη μια σειρά από μεγάλα πλήγματα.
Νέα εποχή στις σχέσης Κίνας - Σερβίας - Ξεκίνησαν οι πτήσεις Σαγκάη - Βελιγράδι
Το δρομολόγιο Σαγκάη - Βελιγράδι θα εκτελείται από την Air Serbia δύο φορές την εβδομάδα συνδέοντας απευθείας Σερβία και Κίνα
«Αντάρτικο» από τους υπαλλήλους της JP Morgan για την επιστροφή στο γραφείο
Ο διευθύνων σύμβουλος της JP Morgan, Τζέιμι Ντίμον, είναι ένθερμος υποστηρικτής της επιστροφής στο γραφείο
Nippon Steel - U.S. Steel παίζουν το τελευταίο τους χαρτί για την εξαγορά
Ο αμερικανός πρόεδρος μπλόκαρε την προγραμματισμένη εξαγορά της U.S. Steel από τη Nippon Steel για λόγους εθνικής ασφάλειας
Το παγκόσμιο ράλι τιμών στα ακίνητα στο Ντουμπάι δείχνει σημάδια πίεσης
Σχεδόν το 1/5 των κατοικιών στο Ντουμπάι εκτιμάται ότι ξεπερνά το 1 εκατ. δολάρια σε αξία, σύμφωνα με την εταιρεία ακινήτων Knight Frank
Μικρότερες διακοπές ρεύματος στην Yπερδνειστερία - Σε 3 απο 8 ώρες οι διακοπές του ηλεκτρικού
Η ρωσική Gazprom δήλωσε ότι δεν θα στείλει φυσικό αέριο στη Μολδαβία, επικαλούμενη «οφειλές της Μολδαβίας ύψους 709 εκατομμυρίων δολαρίων»