Aυτό που γνωρίζει όλος ο πλανήτης, έρχεται να επιβεβαιώσει τώρα η Uber και ο CEO της, Dara Khosrowshahi, ο οποίος μιλώντας στην εκπομπή «Squawk Box» του CNBC επιβεβαίωσε «προσαρμόζoυμε το παιχνίδι μας για την Taylor Swift όταν επισκέπτεται τις πόλεις όπου δραστηριοποιούμαστε».

Αναφερόμενος στο «Taylor Swift Effect», ο Khosrowshahi δήλωσε ότι όχι μόνο οι τοπικές ομάδες της Uber σχεδιάζουν ειδικά δρομολόγια και υπηρεσίες για μεγαλύτερο όγκο ανθρώπων που καλούν για διαδρομή κατά τη διάρκεια των συναυλιών της, αλλά αυτό επεκτείνεται και στα γύρω ξενοδοχεία και περιοχές.

Τέιλορ Σουίφτ: Πώς μπορεί να επηρεάσει ακόμη και τις χρεώσεις αεροπορικών εταιρειών

Η Bank of America

Η Uber δεν είναι η μόνη εταιρεία που επισημαίνει την ύπαρξη του φαινομένου. Η Bank of America δημοσίευσε πρόσφατα μια έρευνά της που έδειξε ότι η περιοδεία «Eras Tour» της Swift έχει παρόμοιο οικονομικό αντίκτυπο με το Super Bowl στις πόλεις που επισκέπτεται.

Η έκθεση ανέδειξε πόλεις όπως το Πίτσμπουργκ, όπου η μέση δαπάνη των νοικοκυριών σε εστιατόρια αυξήθηκε κατά 77 δολάρια κατά τη διάρκεια του μήνα της συναυλίας της Swift. Στη Φιλαδέλφεια, τα έσοδα των ξενοδοχείων της πόλης έφτασαν στο υψηλότερο επίπεδο από την εποχή της πανδημίας τον Μάιο του 2023, όταν η τραγουδίστρια και pop idol έδωσε τρεις συναυλίες.

Από το «effect» στο «lift»

Η Mastercard δημοσίευσε ομοίως μια έκθεση, επινοώντας τη φράση «The Swift Lift», η οποία περιγράφει την αύξηση των πωλήσεων στις τοπικές επιχειρήσεις που έφερε η Swift με τις εμφανίσεις της στην περίφημη περιοδεία της.

Η μελέτη έδειξε ότι σε ακτίνα 2,5 μιλίων από τα γήπεδα των πόλεων που επισκέφθηκε η Swift, η αύξηση των δαπανών στα εστιατόρια αυξήθηκε κατά 68% ανά ημέρα και η άνοδος των δαπανών στα καταλύματα υπολογίστηκε στο +47%.

Το NFL

Η διοργανώτρια αρχή του ομώνυμου πρωταθλήματος στο άθλημα του αμερικανικού ποδοσφαίρου των ΗΠΑ, το NFL, έχει επίσης επωφεληθεί σε μεγάλο βαθμό από την επιτυχία της Swift, με τον Travis Kelce των Kansas City Chiefs να κερδίζει 2,5 εκατομμύρια followers από τότε που δημοσιοποιήθηκε η σχέση του με την τραγουδοποιό. Αφού η Swift παρακολούθησε έναν αγώνα των Chiefs τον Σεπτέμβριο, η ομάδα σημείωσε σχεδόν 400% αύξηση στις πωλήσεις merchandizing προϊόντων με το όνομα του Kelce σε όλες τις διαδικτυακές τοποθεσίες του επίσημου καταστήματος αναμνηστικών του πρωταθλήματος, Fanatics.

Κατά τη διάρκεια της ετήσιας συνέντευξης Τύπου πριν από το Superbowl, εξάλλου, ο επίτροπος του NFL Roger Goodell αναφέρθηκε στο «φαινόμενο Swift» ως θετικό και δήλωσε ότι προσέλκυσε ένα νέο κοινό που αποτελείται από νεότερους σε ηλικία οπαδούς αλλά και γυναίκες.

Το CBS ανακοίνωσε επίσης ότι οι Chiefs συγκέντρωσαν τον υψηλότερο αριθμό τηλεθεατών με πάνω από 55 εκατομμύρια τηλεθεατές στον αγώνα εναντίον των Ravens. Το δίκτυο ανέφερε επίσης την υψηλότερη τηλεθέαση στα πλέι οφ.

Γιατί δεν είναι όλοι χαρούμενοι

Ωστόσο, δεν είναι όλες οι εταιρείες ευχαριστημένες με την διαφημιστική εκστρατεία της Taylor Swift, η διευθύνουσα σύμβουλος της Best Buy Corie Barry εξήγησε στο Business Insider τον Οκτώβριο ότι οι δαπάνες των καταναλωτών για τις συναυλίες της Swift μπορεί να μειώνουν τα κέρδη της εταιρείας της. Η Barry δήλωσε ότι οι άνθρωποι φαίνεται να ενδιαφέρονται περισσότερο να ξοδέψουν τα χρήματά τους σε εισιτήρια της Swift και εμπειρίες «funflation» παρά σε μεγάλα ηλεκτρονικά προϊόντα.

Ενώ η Uber ακούγεται χαρούμενη να σχεδιάζει εκ των προτέρων για οποιαδήποτε επιπλέον επιχείρηση που συνδέεται με το πρόγραμμα περιοδειών της Swift, ο Khosrowshahi ανέφερε ότι μπορεί να υπάρχει ένα όριο ακόμη και για τον πιθανό αντίκτυπο της Swift στα τελικά αποτελέσματα.

«Όταν μιλάμε για δισεκατομμύρια ταξίδια, εννοούμε ότι βρισκόμαστε σχεδόν ήδη εκεί. Και παρά το γεγονός πως η Taylor Swift είναι ένα θετικό στοιχείο που επηρεάζετι τις πωλήσεις, ξέρουμε την ίδια στιγμή πως δεν αρκεί για να φανεί η μεγάλη διαφορά στις συνολικές τάσεις», τόνισε.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή