Μισό δισ. ευρώ περισσότερα σε σχέση με τον τελευταίο τριετή κύκλο θα μοιραστούν οι ομάδες που θα συμμετάσχουν στο αναβαθμισμένο Τσάμπιονς Λιγκ που θα κάνει πρεμιέρα την επόμενη σεζόν, αποφάσισε χθες η Εκτελεστική Επιτροπή της UEFA. Υπολογίζεται πως η ομάδα που θα κατακτήσει το τρόπαιο θα βάλει στα ταμεία της από μπόνους, market pool και έσοδα από εισιτήρια κοντά στα 200 εκατ. ευρώ.

Οι αυξήσεις στα μπόνους των ομάδων που θα συμμετάσχουν και στα τρία Κύπελλα Ευρώπης τα οποία θα διεξαχθούν με το ελβετικό σύστημα (πρωτάθλημα) την τριετία 2024-2027 θα είναι σημαντικά αυξημένα σε σχέση με τα ισχύοντα.

Θα υπάρχουν ωστόσο μικρές παραλλαγές με τον προηγούμενο κύκλο. Κάθε συμμετέχουσα στο Τσάμπιονς Λιγκ θα λαμβάνει στο εξής 18,6 εκατ. αντί 15,64 εκατ. αλλά κάθε νίκη θα επιβραβεύεται με 2,1 εκατ. αντί 2,8 εκατ.. Μείωση θα υπάρξει και στις ισοπαλίες, από 930.000 ευρώ στα 700.000 ευρώ.

«Εκτοξεύονται» τα μπόνους

Τα μπόνους για τις φάσεις νοκ-άουτ για τον φιναλίστ και τον νικητή του τελικού θα είναι 11, 12, 15, 18,5 και 25 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.

Οι πρώτες οκτώ ομάδες που θα προκρίνονται απευθείας στη φάση των 16 θα λαμβάνουν επιπλέον μπόνους δύο εκατ. ευρώ ενώ οι υπόλοιπες από ένα εκατ. ευρώ. Σε κάθε περίπτωση, κάθε ομάδα θα λαμβάνει χρήματα ανάλογα με τη θέση της στο πρωτάθλημα στο οποίο ως γνωστόν θα συμμετέχουν 36 ομάδες.

Από τα 3,317 δισ. ευρώ που θα λαμβάνουν οι ομάδες, τα 2,467 δισ. (74,38%) θα διανέμονται στα κλαμπ που θα αγωνίζονται στο Τσάμπιονς Λιγκ (και στο Σούπερ Καπ), τα 565 εκατ. (17,02%) θα διανέμονται στις ομάδες του Γιουρόπα Λιγκ και 285 εκατ. (8,60%) θα μοιράζονται στις συμμετέχουσες στο Κόνφερενς Λιγκ.

Η αναλογία μεταξύ των τριών Κυπέλλων Ευρώπης παραμένει η ίδια με την τρέχουσα.

Από το συνολικό ποσό που θα έχει στη διάθεσή της η UEFA, 4,4 δισ. ευρώ, θα διαθέσει το 10% (440 εκατ.) για την αλληλεγγύη, το 7% (308 εκατ.) στις μη συμμετέχουσες ομάδες και το 3% (132 εκατ.) στις ομάδες που θα αγωνιστούν στους προκριματικούς γύρους.

Επιπλέον, 25 εκατ. ευρώ προορίζονται για το Τσάμπιονς Λιγκ Γυναικών και το Youth League.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης