
Ένα νέο νομοσχέδιο στη Γερουσία της Καλιφόρνια θα απαιτήσει τα οχήματα που πωλούνται στην πολιτεία να είναι εξοπλισμένα με ρυθμιστές ταχύτητας, «κόφτες» δηλαδή, για να περιορίσουν την ταχύτητα με την οποία κινούνται τα οχήματα στους δρόμους της πολιτείας.
Η πρόταση του Δημοκρατή γερουσιαστή Σκοτ Βίνερ που εκπροσωπεί το Σαν Φραντσίσκο είναι μέρος μιας δέσμης νομοσχεδίων που αποσκοπεί να μειώσει τους τραυματισμούς και τους θανάτους στην Καλιφόρνια.
X/Twitter: Ήττα στον δικαστικό πόλεμο για την «ελευθερία του λόγου» στην Καλιφόρνια
«Δεν υπάρχει κανένας λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι θα πρέπει να επιτρέπεται συνήθως να οδηγούν πάνω από 10 μίλια την ώρα πάνω από το όριο ταχύτητας», δήλωσε ο Βίνερ σε συνέντευξή του στους Los Angeles Times. «Μπορείς να θέλεις ό,τι θέλεις. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι σας επιτρέπεται να το κάνεiw και αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να είστε ικανοί να το κάνετε».
Τα αυτοκινητιστικά δυστυχήματα σκότωσαν περισσότερους ανθρώπους από ανθρωποκτονίες στο Λος Άντζελες πέρυσι
Το Νομοσχέδιο 961 της Γερουσίας, θα απαιτούσε κάθε επιβατικό όχημα, φορτηγό και λεωφορείο που κατασκευάζεται ή πωλείται στην Καλιφόρνια να έχει ρυθμιστές ταχύτητας από το 2027. Οι συσκευές θα χρησιμοποιούν τεχνολογία GPS ή κάμερες για να επαληθεύουν το όριο ταχύτητας σε μια συγκεκριμένη περιοχή και να επιβραδύνουν την ταχύτητα εάν πλησιάζει τα 10 μίλια/ώρα πάνω από το όριο.
Ο Βίνερ είπε ότι είναι ανοιχτός σε αλλαγές στο νομοσχέδιο, για παράδειγμα, εάν θα απαιτήσει ενεργούς ή παθητικούς κόφτες.
Οι ενεργοί ρυθμιστές ταχύτητας θα μείωναν πραγματικά την ταχύτητα των αυτοκινήτων που έφταναν το όριο των 10 μιλίων/ώρα παραπάνω από το όριο, ενώ οι παθητικές θα έκαναν κάποιου είδους ενοχλητικό ήχο ή βουητό για να προειδοποιήσουν τους οδηγούς να επιβραδύνουν.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση ψήφισε νομοθεσία που θα απαιτεί παθητικούς ρυθμιστές ταχύτητας σε όλα τα αυτοκίνητα που πωλούνται στις χώρες μέλη από τον Ιούλιο.
Αντιδράσεις από αυτοκινητιστές
Η νομοθεσία είναι πιθανό να συναντήσει κάποιες αντιδράσεις από ορισμένες ομάδες φορτηγών που έχουν αντιταχθεί ομοίως στην ομοσπονδιακή νομοθεσία σχετικά με τους κυβερνήτες ταχύτητας.
Ο Τοντ Σπένσερ, πρόεδρος του συνδέσμου ιδιωτών οδηγών Owner-Operator Independent Drivers Assn., αντιτίθεται στη νομοθεσία, η οποία πιστεύει ότι δεν είναι ο σωστός τρόπος για να γίνουν ασφαλέστεροι οι δρόμοι. Ο Σπένσερ συνηγορεί υπέρ της αυξημένης αστυνομικής παρουσίας για την παρακολούθηση των παραβατών, αλλά είπε ότι μερικές φορές είναι απαραίτητες αλλαγές στην ταχύτητα για την ασφαλή οδήγηση.
«Υπάρχουν φορές που οι οδηγοί θέλουν να επιταχύνουν αρκετά για να αλλάξουν λωρίδα, για να απομακρυνθούν από ορισμένες επικίνδυνες καταστάσεις. Η προτίμησή μας είναι οι οδηγοί να έχουν τη μέγιστη ικανότητα να το κάνουν αυτό. Δεν πιστεύουμε ότι η τεχνολογία ή ακόμη και οι περισσότεροι καλοπροαίρετοι κανονισμοί θα πρέπει να εμποδίσουν αυτό», είπε στους Los Angeles Times ο Σπένσερ.
Μέτρο επιτακτικό για την ασφάλεια

Ωστόσο, ο Βίνερ λέει ότι η αύξηση των θανάτων από τροχαία ατυχήματα στην Καλιφόρνια (4.407 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε δυστυχήματα το 2022, αύξηση 22% από το 2019) καθιστούν τη νομοθεσία επιτακτική ανάγκη για την ασφάλεια.
Στο Λος Άντζελες, υπήρξαν περισσότεροι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα το 2023 από ανθρωποκτονίες — η πρώτη φορά που συνέβη εδώ και μια δεκαετία.
«Αυτή είναι μια τεχνολογία που υπάρχει. Είναι σε λειτουργία αυτή τη στιγμή και θα σώσει ζωές», είπε ο Wiener.
Ενώ ο γερουσιαστής αναγνώρισε ότι θα υπάρξει αντίδραση, σημείωσε ότι κάθε πρόταση απαίτησης ασφάλειας αυτοκινήτου έχει αντιμετωπίσει κάποιο βαθμό αντίθεσης πριν γίνει θεσπιστεί. Ο Βίνερ ανέφερε ως παραδείγματα απαιτήσεις για ζώνες ασφαλείας, παιδικά καθίσματα αυτοκινήτου και κράνη μοτοσικλετών.
Το νομοσχέδιο του Βίνερ που εισήχθη αυτήν την εβδομάδα, το οποίο ονόμασε Speeding and Fatality Emergency Reduction (SAFER), θα απαιτούσε επίσης προστατευτικά κιγκλιδώματα στα φορτηγά για να αποτρέψουν τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες από το να συρθούν κάτω από μεγαλύτερα οχήματα σε περίπτωση σύγκρουσης.


Latest News

Το αστρονομικό ποσό που έχασαν οι Αμερικανοί από επενδυτικές απάτες το 2024
Οι επενδυτικές απάτες περιλαμβάνουν γενικά ισχυρισμούς ότι ένας καταναλωτής θα έχει μεγάλες αποδόσεις επενδύοντας σε ένα νέο σύστημα κερδοφορίας

Το φλερτ της Κίνας με τους ξένους CEOs και η συνάντηση με τον Σι Τζινπίνγκ
Η Κίνα θέλει να φέρει πίσω μεγάλες ξένες επενδύσεις μετά από ένα κύμα φυγής

Η οργή κατά του Μασκ φτάνει και στην Tesla - Επιθέσεις με αυγά και μολότοφ
Ως απάντηση στην εκστρατεία του Μασκ ενάντια στις κυβερνητικές υπηρεσίες των ΗΠΑ, στο στόχαστρο μπαίνουν φορτιστές και εκθεσιακοί χώροι της Tesla

Η ΕΕ εξετάζει τη δημιουργία νέων στρατιωτικών δορυφόρων για να μειώσει την εξάρτηση από τις ΗΠΑ
Το νέο δορυφορικό δίκτυο θα χρησιμοποιείται από την Ευρώπη για τον εντοπισμό απειλών και για τον συντονισμό της στρατιωτικής δράσης

Η μεγάλη ευκαιρία της ΕΕ να φτάσει τις ΗΠΑ στις startups - Τι γίνεται στην Ελλάδα
Η Ευρώπη επενδύει πολλά στο κομμάτι των startups, ειδικά στην ΑΙ, ώστε να κλείσει το κενό με τις ΗΠΑ - Τι δείχνουν τα τελευταία στοιχεία

Ποιος είναι ο πλουσιότερος ηγέτης στον κόσμο - Οι περιουσίες Τραμπ, Πούτιν και Σι
Η περιουσία του πλουσιότερου ηγέτη του κόσμου επισκιάζει τον πλούτο Τραμπ και Σι Τζινπίνγκ

DBS: Άντλησε 2 δισ δολάρια με έκδοση ομολόγων
Η ζήτηση για την έκδοση των ομολόγων απο τη μεγαλύτερη τράπεζα της ΝΑ Ασίας, συγκέντρωσε 3 δισ. δολάρια

Η βρετανική χαλυβουργία ζητά βοήθεια για τις τιμές του ηλεκτρικού ρεύματος από την κυβέρνηση
Ο κλάδος της χαλυβουργίας δέχθηκε πλήγμα απο τους δασμούς και ζητά μείωση των τιμών του ηλεκτρικού ρεύματος

Σε ανοδική πορεία η Burger King στη Γαλλία
Η Burger King , που ανήκει στον όμιλο Bertrand, διαθέτει σήμερα 550 καταστήματα στη Γαλλία

Διατυπώνει ανησυχίες για την πολιτική δασμών ο Τζέιμι Ντίμον
Ο CEO της JPMorgan Τζέιμι Ντίμον που είχε πει «ξεπεράστε το», μιλώντας για την πολιτική δασμών του Τραμπ, αλλάζει γνώμη