Ένα νέο νομοσχέδιο στη Γερουσία της Καλιφόρνια θα απαιτήσει τα οχήματα που πωλούνται στην πολιτεία να είναι εξοπλισμένα με ρυθμιστές ταχύτητας, «κόφτες» δηλαδή, για να περιορίσουν την ταχύτητα με την οποία κινούνται τα οχήματα στους δρόμους της πολιτείας.
Η πρόταση του Δημοκρατή γερουσιαστή Σκοτ Βίνερ που εκπροσωπεί το Σαν Φραντσίσκο είναι μέρος μιας δέσμης νομοσχεδίων που αποσκοπεί να μειώσει τους τραυματισμούς και τους θανάτους στην Καλιφόρνια.
X/Twitter: Ήττα στον δικαστικό πόλεμο για την «ελευθερία του λόγου» στην Καλιφόρνια
«Δεν υπάρχει κανένας λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι θα πρέπει να επιτρέπεται συνήθως να οδηγούν πάνω από 10 μίλια την ώρα πάνω από το όριο ταχύτητας», δήλωσε ο Βίνερ σε συνέντευξή του στους Los Angeles Times. «Μπορείς να θέλεις ό,τι θέλεις. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι σας επιτρέπεται να το κάνεiw και αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να είστε ικανοί να το κάνετε».
Τα αυτοκινητιστικά δυστυχήματα σκότωσαν περισσότερους ανθρώπους από ανθρωποκτονίες στο Λος Άντζελες πέρυσι
Το Νομοσχέδιο 961 της Γερουσίας, θα απαιτούσε κάθε επιβατικό όχημα, φορτηγό και λεωφορείο που κατασκευάζεται ή πωλείται στην Καλιφόρνια να έχει ρυθμιστές ταχύτητας από το 2027. Οι συσκευές θα χρησιμοποιούν τεχνολογία GPS ή κάμερες για να επαληθεύουν το όριο ταχύτητας σε μια συγκεκριμένη περιοχή και να επιβραδύνουν την ταχύτητα εάν πλησιάζει τα 10 μίλια/ώρα πάνω από το όριο.
Ο Βίνερ είπε ότι είναι ανοιχτός σε αλλαγές στο νομοσχέδιο, για παράδειγμα, εάν θα απαιτήσει ενεργούς ή παθητικούς κόφτες.
Οι ενεργοί ρυθμιστές ταχύτητας θα μείωναν πραγματικά την ταχύτητα των αυτοκινήτων που έφταναν το όριο των 10 μιλίων/ώρα παραπάνω από το όριο, ενώ οι παθητικές θα έκαναν κάποιου είδους ενοχλητικό ήχο ή βουητό για να προειδοποιήσουν τους οδηγούς να επιβραδύνουν.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση ψήφισε νομοθεσία που θα απαιτεί παθητικούς ρυθμιστές ταχύτητας σε όλα τα αυτοκίνητα που πωλούνται στις χώρες μέλη από τον Ιούλιο.
Αντιδράσεις από αυτοκινητιστές
Η νομοθεσία είναι πιθανό να συναντήσει κάποιες αντιδράσεις από ορισμένες ομάδες φορτηγών που έχουν αντιταχθεί ομοίως στην ομοσπονδιακή νομοθεσία σχετικά με τους κυβερνήτες ταχύτητας.
Ο Τοντ Σπένσερ, πρόεδρος του συνδέσμου ιδιωτών οδηγών Owner-Operator Independent Drivers Assn., αντιτίθεται στη νομοθεσία, η οποία πιστεύει ότι δεν είναι ο σωστός τρόπος για να γίνουν ασφαλέστεροι οι δρόμοι. Ο Σπένσερ συνηγορεί υπέρ της αυξημένης αστυνομικής παρουσίας για την παρακολούθηση των παραβατών, αλλά είπε ότι μερικές φορές είναι απαραίτητες αλλαγές στην ταχύτητα για την ασφαλή οδήγηση.
«Υπάρχουν φορές που οι οδηγοί θέλουν να επιταχύνουν αρκετά για να αλλάξουν λωρίδα, για να απομακρυνθούν από ορισμένες επικίνδυνες καταστάσεις. Η προτίμησή μας είναι οι οδηγοί να έχουν τη μέγιστη ικανότητα να το κάνουν αυτό. Δεν πιστεύουμε ότι η τεχνολογία ή ακόμη και οι περισσότεροι καλοπροαίρετοι κανονισμοί θα πρέπει να εμποδίσουν αυτό», είπε στους Los Angeles Times ο Σπένσερ.
Μέτρο επιτακτικό για την ασφάλεια
Ωστόσο, ο Βίνερ λέει ότι η αύξηση των θανάτων από τροχαία ατυχήματα στην Καλιφόρνια (4.407 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε δυστυχήματα το 2022, αύξηση 22% από το 2019) καθιστούν τη νομοθεσία επιτακτική ανάγκη για την ασφάλεια.
Στο Λος Άντζελες, υπήρξαν περισσότεροι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα το 2023 από ανθρωποκτονίες — η πρώτη φορά που συνέβη εδώ και μια δεκαετία.
«Αυτή είναι μια τεχνολογία που υπάρχει. Είναι σε λειτουργία αυτή τη στιγμή και θα σώσει ζωές», είπε ο Wiener.
Ενώ ο γερουσιαστής αναγνώρισε ότι θα υπάρξει αντίδραση, σημείωσε ότι κάθε πρόταση απαίτησης ασφάλειας αυτοκινήτου έχει αντιμετωπίσει κάποιο βαθμό αντίθεσης πριν γίνει θεσπιστεί. Ο Βίνερ ανέφερε ως παραδείγματα απαιτήσεις για ζώνες ασφαλείας, παιδικά καθίσματα αυτοκινήτου και κράνη μοτοσικλετών.
Το νομοσχέδιο του Βίνερ που εισήχθη αυτήν την εβδομάδα, το οποίο ονόμασε Speeding and Fatality Emergency Reduction (SAFER), θα απαιτούσε επίσης προστατευτικά κιγκλιδώματα στα φορτηγά για να αποτρέψουν τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες από το να συρθούν κάτω από μεγαλύτερα οχήματα σε περίπτωση σύγκρουσης.
Latest News
Tέλος στην τηλεργασία βάζει η JP Morgan - Ζητά να επιστρέψουν όλοι πίσω στα γραφεία
Μεγάλες οι αντιδράσεις των εργαζομένων - Ποια θέματα θέτουν υπόψη της εταιρείας (JP Morgan), η οποία...έκλεισε τα σχόλια στη σχετική ανάρτηση
Πυρκαγιές και δασμοί - Η διπλή απειλή για τον κλάδο κατασκευών στην Καλιφόρνια
Οι μεγάλες φωτιές που κατακαίνε την Καλιφόρνια και το Λος Αντζελες θέτουν νέα δεδομένα στον κλάδο των κατασκευών
Στις στάχτες το Λος Άντζελες - Ετοιμάζει «σχέδιο Μάρσαλ» για ανοικοδόμηση ενόψει Ολυμπιακών 2028
Ο κυβερνήτης της Καλιφόρνια μίλησε στο NBC για τα σχέδιά του σχετικά με την ανοικοδόμηση του Λος Άντζελες στον απόηχο των πυρκαγιών
Κατρακυλά η δημοτικότητα του Μακρόν στη Γαλλία - Ο Μπαϊρού προσπαθεί να μη γίνει Μπαρνιέ
Η Γαλλία βρίσκεται σε μια ιδιαίτερα δύσκολη κατάσταση με τα οικονομικά της - Οι επόμενες κινήσεις Μπαϊρού
Το Ιράν αναζητά «θεραπεία - σοκ» μετά τα πλήγματα - Το δίλημμα με Τραμπ και πυρηνικά
Το Ιράν είναι πιο αδύναμο και πιο ευάλωτο από ό,τι ήταν εδώ και χρόνια, αφού υπέστη μια σειρά από μεγάλα πλήγματα.
Νέα εποχή στις σχέσης Κίνας - Σερβίας - Ξεκίνησαν οι πτήσεις Σαγκάη - Βελιγράδι
Το δρομολόγιο Σαγκάη - Βελιγράδι θα εκτελείται από την Air Serbia δύο φορές την εβδομάδα συνδέοντας απευθείας Σερβία και Κίνα
«Αντάρτικο» από τους υπαλλήλους της JP Morgan για την επιστροφή στο γραφείο
Ο διευθύνων σύμβουλος της JP Morgan, Τζέιμι Ντίμον, είναι ένθερμος υποστηρικτής της επιστροφής στο γραφείο
Nippon Steel - U.S. Steel παίζουν το τελευταίο τους χαρτί για την εξαγορά
Ο αμερικανός πρόεδρος μπλόκαρε την προγραμματισμένη εξαγορά της U.S. Steel από τη Nippon Steel για λόγους εθνικής ασφάλειας
Το παγκόσμιο ράλι τιμών στα ακίνητα στο Ντουμπάι δείχνει σημάδια πίεσης
Σχεδόν το 1/5 των κατοικιών στο Ντουμπάι εκτιμάται ότι ξεπερνά το 1 εκατ. δολάρια σε αξία, σύμφωνα με την εταιρεία ακινήτων Knight Frank
Μικρότερες διακοπές ρεύματος στην Yπερδνειστερία - Σε 3 απο 8 ώρες οι διακοπές του ηλεκτρικού
Η ρωσική Gazprom δήλωσε ότι δεν θα στείλει φυσικό αέριο στη Μολδαβία, επικαλούμενη «οφειλές της Μολδαβίας ύψους 709 εκατομμυρίων δολαρίων»