Με προσήλωση στην ανάπτυξη του premium Ho.Re.Ca., η Coca-Cola Τρία Έψιλον επιταχύνει το ολικό της transformation σε έναν πολυδιάστατο οργανισμό που καλύπτει τις ανάγκες των καταναλωτών 24/7 σε όλη τη γκάμα των ποτών. Άλλωστε, «στο Ho.Re.Ca. χτίζονται τα brands», όπως ανέφερε η Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο, σε χθεσινή εκδήλωση που διοργανώθηκε στο περίπτερο της εταιρείας στην έκθεση HoReCa.
Σύμφωνα με την επικεφαλής της εταιρείας, υπάρχει αισιοδοξία για την πορεία της φετινής χρονιάς. «Το 2023 εάν και δύσκολο ήταν καλό. Αυτό δίνει την προοπτική για το 2024, καθώς η ταχύτητα, η ευελιξία θα βοηθήσει να ανταπεξέλθουμε σε όποιες δυσκολίες», επεσήμανε η κα Νίκολιτς.
Διαθέτοντας επιλογές για όλες τις ώρες της ημέρας, από ανθρακούχα αναψυκτικά, χυμούς, ενεργειακά ποτά και νερά μέχρι τσάι, καφέ, premium αλκοολούχα ποτά και mixers, καθώς και παρουσία στα σνακ (Τσακίρης), ο ισχυρός εμφιαλωτής εστιάζει τη φετινή χρονιά στην ανάπτυξη των premium brands που διαθέτει στο προϊόντικό της portfolio, όπως η βότκα Finlandia και τα mixers Three Cents, ενώ ταυτόχρονα επενδύει συστηματικά στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης, ενισχύοντας το δίκτυο πωλητών της και συμβάλλοντας στην ανάπτυξη των πελατών της.
Πώς πάνε αναψυκτικά, μπύρες και καφές
Ερωτηθείσα για τις επιδόσεις της περσινής χρήσης η κα Νίκολιτς ανέφερε ότι όλες οι κατηγορίες κερδίζουν μερίδα, με τα αναψυκτικά να ενισχύονται μεριδιακά κατά 0,3%, ενώ πάνω από τις προβλέψεις κινήθηκε και τα 6 σήματα μπύρας που αντιπροσωπεύει η εταιρεία (Corona, Stella Artois κ.ά.). Ικανοποιημένη είναι η διοίκηση της εταιρείας και για την πορεία των σημάτων του καφέ, με τους Vergnano και Costa Coffee να διανέμονται πλέον σε 1.000 και 800 σημεία αντίστοιχα, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη κατά 40% εφέτος.
Εν τω μεταξύ, η κα Νίκολιτς προανήγγειλε νέα λανσαρίσματα, όπως η Coca Cola Zero χωρίς καφεΐνη σε γυάλινη συσκευασία από τον Σεπτέμβριο, νέες προτάσεις σε Fanta και Sprite, καθώς και τη δημιουργία νέων τάσεων με πρωταγωνιστές Three Cents και τη Finlandia.
Παράλληλα, η φετινή στρατηγική της εταιρείας προβλέπει διατήρηση της έντονης προωθητικής εμπορικής πολιτικής στο ράφι, σύμφωνα με τη Γενική διευθύντρια της εταιρείας.
Η σχέση της Coca-Cola HBC με το αλκοόλ
Μπορεί η βότκα Finlandia να είναι το πρώτο διεθνές brand αλκοολούχου ποτού που αποκτά η Coca-Cola HBC, ωστόσο είχε ήδη οινοπνευματώδη στην ιδιοκτησία της εδώ και 6 χρόνια.
Ειδικότερα, η αρχή είχε γίνει το 2017 με την εξαγορά δύο τοπικών εμπορικών σημάτων: του Rézangyal στην Ουγγαρία, ένα παραδοσιακό μπράντι φρούτων, καθώς και του λικέρ Zlatni Pelin και του κονιάκ Zlatna rakia στη Σερβία, τα οποία παράγει η αποκτηθείσα εταιρεία MB Impex.
Με βάση τα στοιχεία που αναφέρονται στην ετήσια έκθεση του 2022, η δραστηριοποίηση στα αλκοολούχα ποτά καταλάμβανε το 3% των συνολικών εσόδων της, όταν το έτοιμο τσάι, ο καφές, τα φυτικά ροφήματα και τα σνακ είχαν μικρότερο ποσοστό.
Σημειώνεται ότι σε επίπεδο διανομής πέρα από τα σήματα της Brown Forman υπάρχει συνεργασία με τον οίκο Edrington (Famous Grouse, Macallan, Brugal) για 14 χώρες.
Από την αρχή της φετινής χρονιάς η συνεργασία της Coca-Cola HBC με το Gruppo Campari (Campari, Aperol, Cinzano) σταμάτησε να ισχύει.
Latest News
LAMDA Development: Δωρεάν συνδρομές εκπαιδευτικής πλατφόρμας σε 16.000 μαθητές και μαθήτριες
Η πρωτοβουλία της LAMDA Development τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού
Ανεβάζει τον πήχη για τις ελληνικές τράπεζες η Alpha Finance - Οι νέες τιμές στόχοι
Αναμένονται υψηλές μερισματικές αποδόσεις - Οι νέες αυξημένες τιμές στόχοι υποδηλώνουν σημαντικό περιθώριο ανόδου από τα τρέχοντα επίπεδα
Συνάντηση Χατζηδάκη με την Ελληνική Ένωση Καφέ - Ζητά μείωση του ΕΦΚ
Την ώρα που οι τιμές του καφέ διαπραγματεύονται στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων 50 ετών στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και του Λονδίνου
Τι βλέπουν οι CEOs για το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα - Η έρευνα ΕΣΑΕ
Ο δείκτης οικονομικού κλίματος μεταξύ των CEOs στο τέταρτο τρίμηνο του 2024, της ΕΣΑΕ, παρουσίασε άνοδο
Για πέντε ακόμη χρόνια στην Ελλάδα - Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία και η Diageo επεκτείνουν τη συνεργασία τους
Η συνεργασία ανάμεσα σε Ολυμπιακή Ζυθοποιία και Diageo μετρά περισσότερα από 30 χρόνια
ΔΥΠΑ: Στις 24-25 Ιανουαρίου στην Αθήνα οι πρώτες «Ημέρες Καριέρας» για το 2025
Στις πρώτες Ημέρες Καριέρας της ΔΥΠΑ θα συμμετάσχουν 150 επιχειρήσεις και πάνω από 3.000 θέσεις εργασίας
Τα τρία νέα χαρτοφυλάκια αντιπροέδρων και οι αλλαγές στην οργανωτική δομή της ΕΣΕΕ
Οι νέοι αντιπρόεδροι και διευθυντές που ανακοίνωσε ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Σταύρος Καφούνης
Νέα CCO στον Όμιλο Interamerican η Linda Nieuwenhuizen
Η Linda Nieuwenhuizen αναλαμβάνει τη στρατηγική ηγεσία όλων των εμπορικών δραστηριοτήτων της Interamerican
Στα 15,5 ευρώ ανεβάζει την τιμή στόχο της ΔΕΗ η Goldman Sachs, σύσταση buy
Κατά την Goldman Sachs η ΔΕΗ έχει θέσει τις βάσεις για πολλαπλή επέκταση
Στην… τάξη του 2025 η Metlen – Ποιοι θα είναι οι «rookies» των IPOs του Λονδίνου φέτος
Οι Financial Times συγκέντρωσαν τις εταιρείες που θα μπορούσαν να εισαχθούν στο Λονδίνο φέτος και τις παρουσίασε ανά κλάδο