
Με προσήλωση στην ανάπτυξη του premium Ho.Re.Ca., η Coca-Cola Τρία Έψιλον επιταχύνει το ολικό της transformation σε έναν πολυδιάστατο οργανισμό που καλύπτει τις ανάγκες των καταναλωτών 24/7 σε όλη τη γκάμα των ποτών. Άλλωστε, «στο Ho.Re.Ca. χτίζονται τα brands», όπως ανέφερε η Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο, σε χθεσινή εκδήλωση που διοργανώθηκε στο περίπτερο της εταιρείας στην έκθεση HoReCa.
Σύμφωνα με την επικεφαλής της εταιρείας, υπάρχει αισιοδοξία για την πορεία της φετινής χρονιάς. «Το 2023 εάν και δύσκολο ήταν καλό. Αυτό δίνει την προοπτική για το 2024, καθώς η ταχύτητα, η ευελιξία θα βοηθήσει να ανταπεξέλθουμε σε όποιες δυσκολίες», επεσήμανε η κα Νίκολιτς.
Διαθέτοντας επιλογές για όλες τις ώρες της ημέρας, από ανθρακούχα αναψυκτικά, χυμούς, ενεργειακά ποτά και νερά μέχρι τσάι, καφέ, premium αλκοολούχα ποτά και mixers, καθώς και παρουσία στα σνακ (Τσακίρης), ο ισχυρός εμφιαλωτής εστιάζει τη φετινή χρονιά στην ανάπτυξη των premium brands που διαθέτει στο προϊόντικό της portfolio, όπως η βότκα Finlandia και τα mixers Three Cents, ενώ ταυτόχρονα επενδύει συστηματικά στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης, ενισχύοντας το δίκτυο πωλητών της και συμβάλλοντας στην ανάπτυξη των πελατών της.
Πώς πάνε αναψυκτικά, μπύρες και καφές
Ερωτηθείσα για τις επιδόσεις της περσινής χρήσης η κα Νίκολιτς ανέφερε ότι όλες οι κατηγορίες κερδίζουν μερίδα, με τα αναψυκτικά να ενισχύονται μεριδιακά κατά 0,3%, ενώ πάνω από τις προβλέψεις κινήθηκε και τα 6 σήματα μπύρας που αντιπροσωπεύει η εταιρεία (Corona, Stella Artois κ.ά.). Ικανοποιημένη είναι η διοίκηση της εταιρείας και για την πορεία των σημάτων του καφέ, με τους Vergnano και Costa Coffee να διανέμονται πλέον σε 1.000 και 800 σημεία αντίστοιχα, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη κατά 40% εφέτος.
Εν τω μεταξύ, η κα Νίκολιτς προανήγγειλε νέα λανσαρίσματα, όπως η Coca Cola Zero χωρίς καφεΐνη σε γυάλινη συσκευασία από τον Σεπτέμβριο, νέες προτάσεις σε Fanta και Sprite, καθώς και τη δημιουργία νέων τάσεων με πρωταγωνιστές Three Cents και τη Finlandia.
Παράλληλα, η φετινή στρατηγική της εταιρείας προβλέπει διατήρηση της έντονης προωθητικής εμπορικής πολιτικής στο ράφι, σύμφωνα με τη Γενική διευθύντρια της εταιρείας.
Η σχέση της Coca-Cola HBC με το αλκοόλ
Μπορεί η βότκα Finlandia να είναι το πρώτο διεθνές brand αλκοολούχου ποτού που αποκτά η Coca-Cola HBC, ωστόσο είχε ήδη οινοπνευματώδη στην ιδιοκτησία της εδώ και 6 χρόνια.
Ειδικότερα, η αρχή είχε γίνει το 2017 με την εξαγορά δύο τοπικών εμπορικών σημάτων: του Rézangyal στην Ουγγαρία, ένα παραδοσιακό μπράντι φρούτων, καθώς και του λικέρ Zlatni Pelin και του κονιάκ Zlatna rakia στη Σερβία, τα οποία παράγει η αποκτηθείσα εταιρεία MB Impex.
Με βάση τα στοιχεία που αναφέρονται στην ετήσια έκθεση του 2022, η δραστηριοποίηση στα αλκοολούχα ποτά καταλάμβανε το 3% των συνολικών εσόδων της, όταν το έτοιμο τσάι, ο καφές, τα φυτικά ροφήματα και τα σνακ είχαν μικρότερο ποσοστό.
Σημειώνεται ότι σε επίπεδο διανομής πέρα από τα σήματα της Brown Forman υπάρχει συνεργασία με τον οίκο Edrington (Famous Grouse, Macallan, Brugal) για 14 χώρες.
Από την αρχή της φετινής χρονιάς η συνεργασία της Coca-Cola HBC με το Gruppo Campari (Campari, Aperol, Cinzano) σταμάτησε να ισχύει.


Latest News

Νέος πρόεδρος της ΚΕΕΕ ο Γιάννης Βουτσινάς
Στη ψηφοφορία o Γιάννης Βουτσινάς επικράτησε του Γιάννη Μπρατάκου, με 69 έναντι 49 ψήφων

Η μεγάλη ευκαιρία της ΕΕ να φτάσει τις ΗΠΑ στις startups - Τι γίνεται στην Ελλάδα
Η Ευρώπη επενδύει πολλά στο κομμάτι των startups, ειδικά στην ΑΙ, ώστε να κλείσει το κενό με τις ΗΠΑ - Τι δείχνουν τα τελευταία στοιχεία

Vodafone: Ολοκλήρωση δύο έργων για την ψηφιακή αναβάθμιση του Δημοσίου Τομέα
Τα έργα που ολοκλήρωσε η Vodafone είναι το νέο πληροφοριακό σύστημα για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και ο μετασχηματισμός των υπηρεσιών στα ελληνικά Προξενεία

Οι αυξήσεις στις τιμές ρίχνουν το τζίρο στις επιχειρήσεις εστίασης
«Όσο μπορούμε κρατάμε τις τιμές, αλλά ο κόσμος κάνει πλέον μικρό λογαριασμό» λένε οι επαγγελματίες της εστίασης παραδεχόμενοι ότι η ακρίβεια αποτελεί πρόβλημα

Πενήντα χρόνια χωρίς τον Αριστοτέλη Ωνάση - Ο βίος και η πολιτεία του Έλληνα κροίσου
Ο επιχειρηματίας που άφησε το στίγμα του στην ιστορία της Ελλάδας - Τα μυστικά της επιτυχίας του

Ανατροπή στις επενδύσεις των ΑΕΕΑΠ – Τι αλλάζει
Το βαθύ discount στις μετοχές των Ανώνυμων Εταιρειών Επενδύσεων σε Ακίνητη Περιουσία (ΑΕΕΑΠ) και οι προσδοκίες – Οι αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο

Με ταχείς ρυθμούς ο «γάμος» Entersoft-Softone
Η ενιαία Entersoft-Softone βρίσκεται σε διαδικασία επιλογής εμπορικής ονομασίας, ενοποίησης διοικητικών δομών αλλά και διαμόρφωσης του protfolio λύσεων που θα προσφέρει προς τους πελάτες της

Αktor: Στα 32,4 εκατ. ευρώ το Enterpise Value (EV) της Sun Force One
Η AKTOR Ανανεώσιμες θα καταβάλει ως ίδια συμμετοχή για την αγορά του 51% της Sun Force One το ποσό των 4,1 εκ. ευρώ περίπου

Αρίστος Δοξιάδης: Ένας επενδυτής των start ups αναλαμβάνει την Έρευνα και Ανάπτυξη
Ο Αρίστος Δοξιάδης είναι συνεργάτης στη Big Pi, μια εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων που επενδύει στην Ελλάδα και υποστηρίζει τη φιλόδοξη καινοτομία

Οκτώ νέα αεροσκάφη στο στόλο της Aegean
Προσθέτει 8 νέα αεροσκάφη Airbus A321 - Έφτασε τα 58 στο σύνολο