
Πάνω από το 60% των καταναλωτών (ποσοστό ανόδου κατά τέσσερις μονάδες σε σχέση με το 2023) σχεδιάζουν να γιορτάσουν τη γιορτή των ερωτευμένων, με τους Gen Z-ers και τους Millennials να δηλώνουν ακόμη πιο πιθανό να γιορτάσουν (με 66% και 64%, αντίστοιχα), σύμφωνα με νέα στοιχεία της Numerator.
Μάλιστα, σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη γιορτή που τέθηκε στο μικροσκόπιο της εταιρείας ερευνών, η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αποδεικνύεται η κατάλληλη ευκαιρία για σχεδόν τέσσερις στους δέκα (39%) «εορτάζοντες» να βγουν έξω για φαγητό.
Άγιος Βαλεντίνος: Ο Banksy μάς εύχεται με μία τοιχογραφία «γροθιά στο στομάχι»
Η έρευνα «Holiday Preview 2024» της Numerator που διεξήχθη σε 5.132 καταναλωτές τον Ιανουάριο του 2024, μελετά τις καταναλωτικές αντιδράσεις και τις προθέσεις αγοραστών από διαφορετικές ηλικιακές κατηγορίες.
Στο πλαίσιο αυτό, οι Millennials είναι η πιο πιθανή γενιά που δηλώνει ότι θα κάνει δώρα (44%), ενώ οι Baby Boomers είναι η πιο πιθανή ομάδα που θα διακοσμήσει το σπίτι της (20%) και η Gen Z είναι η πιο πιθανή να βγει για ποτό (21%). Ένα μεγάλο μέρος (34%) των ατόμων που γιορτάζουν την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου δήλωσε ότι κάνει τα σχέδια των διακοπών του πάνω από ένα μήνα πριν, ενώ μόνο το 17% περιμένει μέχρι 1-2 ημέρες πριν, όπως αποκαλύπτει το ChainStoreAge.
Ακόμα μία ευκαιρία κατανάλωσης
Σχεδόν όλοι (96%) οι εορτάζοντες σχεδιάζουν να κάνουν κάποια αγορά για τη ρομαντική γιορτή. Οι κορυφαίες προγραμματισμένες αγορές είναι γλυκά (49%), δώρα (47%), τρόφιμα (43%) και αλκοολούχα ποτά (17%). Παρά το γεγονός ότι σχεδόν οι μισοί από τους εορτάζοντες την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου σχεδιάζουν να αγοράσουν γλυκά, η γιορτή εξακολουθεί να βρίσκεται πίσω από το Halloween (79%) και το Πάσχα (53%) όσον αφορά τις προγραμματισμένες αγορές αντίστοιχων προϊόντων. Από τα νοικοκυριά που αγόρασαν γλυκά, το 40% αγόρασε ειδικά γλυκά του Αγίου Βαλεντίνου, το 64% αγόρασε μη εποχιακά σοκολατένια γλυκά και το 44% αγόρασε μη εποχιακά μη σοκολατένια γλυκά.
Με τις τιμές να παραμένουν υψηλές, σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) όσων θα εορτάσουν την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, σχεδιάζουν να κρατήσουν τους αγοραστές τους κάτω από 100 δολάρια για τις γιορτές. Οι καταναλωτές ανέφεραν ότι σκοπεύουν να κάνουν τις αγορές τους για τον Άγιο Βαλεντίνο φέτος σε μεγάλα καταστήματα (40%), σε παντοπωλεία (33%), σε διαδικτυακούς λιανοπωλητές (27%) και σε εκπτωτικά ή δολάρια (23%).
Πέρυσι, μάλιστα, η Dollar Tree και η Dollar General – εκ των κορφυαίων αλυσίδων εκπτωτικών μαγαζιών στις ΗΠΑ – είδαν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται ακόμη και κατά 26% και 35% αντίστοιχα κατά την προετοιμασία της Ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου, αναδεικνύοντας ότι και η συγκεκριμένη γιορτή είναι price-oriented.


Latest News

Νέα θέση στην παγκόσμια αγορά όπλων αναζητά η Ινδία
Η Ινδία, μέσω της Τράπεζας Εξαγωγών, προσφέρει χαμηλού κόστους δάνεια για αγορά στρατιωτικού εξοπλισμού σε πελάτες με χαμηλό πιστωτικό προφίλ

Η Κίνα θέτει όρους για συνομιλίες με τις ΗΠΑ στους δασμούς - Ζητά «σεβασμό» και ορισμό αντιπροσώπων
Δύσκολες διαπραγματεύσεις διαφαίνονται για ΗΠΑ και Κίνα όσον αφορά τις μελλοντικές εμπορικές σχέσεις - Τα αγκάθια στις δύο πλευρές

Η αγορά αεροσκαφών Boeing στις συνομιλίες Ρωσίας - ΗΠΑ
Επίσης, η Ρωσία έχει ζητήσει από τις ΗΠΑ να άρουν τις κυρώσεις στην κορυφαία ρωσική εταιρεία, την Aeroflot, και να επιτρέψουν την επανέναρξη των απευθείας πτήσεων μεταξύ των δύο χωρών

Πέθανε η βασίλισσα των καζίνο Ελέιν Γουίν
Η Ελέιν Γουίν συνιδρυτής της Wynn Resorts ήταν παγκόσμιας κλάσης συλλέκτης και υπέρμαχος της τέχνης

Mega deal στις μετακινήσεις - Η Lyft μπαίνει στην Ευρώπη μέσω Free Now
Η αμερικανική πλατφόρμα θα εξαγοράσει την Free Now από τη BMW και τη Mercedes-Benz Mobility έναντι 175 εκατομμυρίων ευρώ σε μετρητά

Η στιγμή της Μελόνι - Θα μπορέσει να «καλοπιάσει» τον Τραμπ για λογαριασμό της ΕΕ;
Η επίσκεψη της Μελόνι την Πέμπτη μπορεί να αποτελέσει ένα μήνυμα ότι Ευρωπαίοι έχουν ακόμα την πρόθεση να συναλλάσσονται με τον Τραμπ.

Μειωμένος στο 2,2% ο ετήσιος πληθωρισμός τον Μάρτιο στην ευρωζώνη - Στο 3,1% στην Ελλάδα
Οι υπηρεσίες αποτελούν η μεγαλύτερη συνιστώσα, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 45,7% της τελικής νομισματικής καταναλωτικής δαπάνης

Αντιμέτωπη με νέα αγωγή στη Βρετανία η Google - Πιθανές αποζημιώσεις 5 δισ. λιρών
Η μήνυση ασκείται για λογαριασμό όλων των οργανισμών που εδρεύουν στη Βρετανία και που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες διαφήμισης αναζήτησης της Google από την 1η Ιανουαρίου 2011
![ΔΝΤ: Ηχηρό καμπανάκι για γήρανση πληθυσμού – Πλήγμα σε ανάπτυξη και συντάξεις [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/10/ot_demographic22-600x352.png)
Καμπανάκι ΔΝΤ για τη γήρανση του πληθυσμού - «Πλήγμα» σε ανάπτυξη και... συντάξεις
Το ΔΝΤ προβλέπει χαμηλότερη ανάπτυξη και αυξημένες δημοσιονομικές πιέσεις στην παγκόσμια οικονομία

Η ΕΕ απλοποιεί τη διαδικασία για την εφαρμογή του νόμου περί αποψίλωσης των δασών
Τα μέτρα θα πρέπει να οδηγήσουν σε μείωση κατά 30% στο διοικητικό κόστος, ανέφερε η Κομισιόν