Πάνω από το 60% των καταναλωτών (ποσοστό ανόδου κατά τέσσερις μονάδες σε σχέση με το 2023) σχεδιάζουν να γιορτάσουν τη γιορτή των ερωτευμένων, με τους Gen Z-ers και τους Millennials να δηλώνουν ακόμη πιο πιθανό να γιορτάσουν (με 66% και 64%, αντίστοιχα), σύμφωνα με νέα στοιχεία της Numerator.
Μάλιστα, σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη γιορτή που τέθηκε στο μικροσκόπιο της εταιρείας ερευνών, η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αποδεικνύεται η κατάλληλη ευκαιρία για σχεδόν τέσσερις στους δέκα (39%) «εορτάζοντες» να βγουν έξω για φαγητό.
Άγιος Βαλεντίνος: Ο Banksy μάς εύχεται με μία τοιχογραφία «γροθιά στο στομάχι»
Η έρευνα «Holiday Preview 2024» της Numerator που διεξήχθη σε 5.132 καταναλωτές τον Ιανουάριο του 2024, μελετά τις καταναλωτικές αντιδράσεις και τις προθέσεις αγοραστών από διαφορετικές ηλικιακές κατηγορίες.
Στο πλαίσιο αυτό, οι Millennials είναι η πιο πιθανή γενιά που δηλώνει ότι θα κάνει δώρα (44%), ενώ οι Baby Boomers είναι η πιο πιθανή ομάδα που θα διακοσμήσει το σπίτι της (20%) και η Gen Z είναι η πιο πιθανή να βγει για ποτό (21%). Ένα μεγάλο μέρος (34%) των ατόμων που γιορτάζουν την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου δήλωσε ότι κάνει τα σχέδια των διακοπών του πάνω από ένα μήνα πριν, ενώ μόνο το 17% περιμένει μέχρι 1-2 ημέρες πριν, όπως αποκαλύπτει το ChainStoreAge.
Ακόμα μία ευκαιρία κατανάλωσης
Σχεδόν όλοι (96%) οι εορτάζοντες σχεδιάζουν να κάνουν κάποια αγορά για τη ρομαντική γιορτή. Οι κορυφαίες προγραμματισμένες αγορές είναι γλυκά (49%), δώρα (47%), τρόφιμα (43%) και αλκοολούχα ποτά (17%). Παρά το γεγονός ότι σχεδόν οι μισοί από τους εορτάζοντες την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου σχεδιάζουν να αγοράσουν γλυκά, η γιορτή εξακολουθεί να βρίσκεται πίσω από το Halloween (79%) και το Πάσχα (53%) όσον αφορά τις προγραμματισμένες αγορές αντίστοιχων προϊόντων. Από τα νοικοκυριά που αγόρασαν γλυκά, το 40% αγόρασε ειδικά γλυκά του Αγίου Βαλεντίνου, το 64% αγόρασε μη εποχιακά σοκολατένια γλυκά και το 44% αγόρασε μη εποχιακά μη σοκολατένια γλυκά.
Με τις τιμές να παραμένουν υψηλές, σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) όσων θα εορτάσουν την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, σχεδιάζουν να κρατήσουν τους αγοραστές τους κάτω από 100 δολάρια για τις γιορτές. Οι καταναλωτές ανέφεραν ότι σκοπεύουν να κάνουν τις αγορές τους για τον Άγιο Βαλεντίνο φέτος σε μεγάλα καταστήματα (40%), σε παντοπωλεία (33%), σε διαδικτυακούς λιανοπωλητές (27%) και σε εκπτωτικά ή δολάρια (23%).
Πέρυσι, μάλιστα, η Dollar Tree και η Dollar General – εκ των κορφυαίων αλυσίδων εκπτωτικών μαγαζιών στις ΗΠΑ – είδαν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται ακόμη και κατά 26% και 35% αντίστοιχα κατά την προετοιμασία της Ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου, αναδεικνύοντας ότι και η συγκεκριμένη γιορτή είναι price-oriented.
Latest News
Οι προειδοποιήσεις της Fed για το χρέος και τον εμπορικό πόλεμο
Οι ανησυχίες μετατοπίζονται από τον πληθωρισμό σύμφωνα με την έρευνα της Fed
Η θεωρία του Veblen, τα bitcoin και η σχέση με τις... μπανάνες
Οι νέες ελίτ στον κόσμο των άχρηστων αντικειμένων που όσο γίνονται ακριβότερα, γίνονται και πιο επιθυμητά
Η Ρωσία στρατολογεί Υεμενίτες μισθοφόρους για να πολεμήσουν στην Ουκρανία
Μυστηριώδης εταιρεία που συνδέεται με τους Χούθι εξαπατά άντρες για να ενταχθούν στην πολεμική μηχανή της Μόσχας - Η σχέση με τη Ρωσία
Ποιος τράβηξε την πρίζα στην Northvolt - Το γεγονός που σήμανε την αρχή του τέλους και το Plan B
Η κατάθεση της Northvolt για προστασία από πτώχευση στις ΗΠΑ, σηματοδοτεί μια από τις μεγαλύτερες αποτυχίες για την ευρωπαϊκή βιομηχανία
Η νέα παγκόσμια οικονομική τάξη είναι εδώ! - Τι αλλάζει στην παγκόσμια οικονομία;
Από τη Διάσκεψη του Μπρέτον Γουντς και την κεϋνσιανή πολιτική μέχρι το πέρασμα στη σχολή του Μοργαν Φριντμαν με Θάτσερ-Ρήγκαν έως τον Ομπάμα και τον Τραμπ
Μετά τις γερμανικές εκλογές η προσφορά της UniCredit για την Commerzbank
Η επικεφαλής της UniCredit τονίζει ακόμα και μετά την εξαγορά το «στρατηγείο» της τράπεζας θα παραμείνει στο Μιλάνο
Μασκ (Tesla): Μεγιστάνας ελέω κράτους αλλά και ...υπηρέτης του κράτους
Πόση απο την περιουσία του Μασκ της Tesla οφείλεται σε κρατικό χρήμα - Τα κέρδη του μετα την εκλογή του νέου προέδρου
Η ΕΚΤ μπορεί να μειώσει τα επιτόκια ανεξάρτητα από τη Fed, διαμηνύει το Γάλλος τραπεζίτης
Ο Βιλερουά είπε ότι επιστροφή Τραμπ στον Λευκό Οίκο θα «σημάνει πιθανότατα περισσότερο πληθωρισμό στις ΗΠΑ και λιγότερη ανάπτυξη παντού»
Κάτι τρέχει με την Temu - Σε ελεύθερη πτώση ο κινεζικός κολοσσός
Δεν έπιασε τους στόχους η PDD με την Temu - Προειδοποιεί για εντατικοποίηση του ανταγωνισμού στο ηλεκτρoνικό εμπόριο
Γιατί επιβραδύνονται σε όλον τον κόσμο οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας εκτός από το Τόκιο
Το μερίδιο της Ιαπωνίας στις αγορές πολυτελείας αυξήθηκε - Οι πωλήσεις στην Ιαπωνία αντιπροσώπευαν το 9% του συνόλου της LVMH, από 7% ένα χρόνο νωρίτερα.