Απολύσεις εκατοντάδων εργαζομένων από το CBS ανακοίνωσε η μητρική της Paramount Global, μόλις λίγες ώρες αφότου κοινοποίησε την τηλεθέαση ρεκόρ στη διάρκεια της μεγαλύτερης και πιο προσοδοφόρας για διαφημιστικές και τηλεοπτικά κανάλια γιορτής του αμερικανικού football, Super Bowl.
Τα μαντάτα γνωστοποίησε σήμερα Τρίτη, ο διευθύνων σύμβουλος της Paramount, Bob Bakish, με εσωτερικό σημείωμα προς τους υπαλλήλους.
Η Paramount θα απολύσει περίπου 800 άτομα, που σημαίνει το 3% του εργατικού δυναμικού της, σύμφωνα με πηγή που γνωρίζει το θέμα, έγραψε το CNBC.
Super Bowl: Ρεκόρ τηλεθέασης με 123 εκατ. ανθρώπους που το παρακολούθησαν
Στο τέλος του 2022, η Paramount Global είναι περίπου 24.500 εργαζόμενους πλήρους και μερικής απασχόλησης.
Οι εργαζόμενοι που θα απολυθούν θα ειδοποιηθούν μέσα στην ημέρα σήμερα Τρίτη, διευκρίνισε ο Bakish στο σημείωμα.
Σύμφωνα με την κυνική ενημέρωση του αφεντικού της εταιρείας προς τους εργαζομένους, «αυτές οι προσαρμογές θα μας βοηθήσουν να αξιοποιήσουμε την ορμή μας και να υλοποιήσουμε το στρατηγικό μας όραμα για το επόμενο έτος – και πιστεύω ακράδαντα ότι έχουμε πολλούς λόγους να είμαστε ενθουσιασμένοι».
Το χαρτοφυλάκιο της Paramount Global είναι ευρύτατο, με περιουσιακά στοιχεία όπως η CBS, η Paramount Pictures, η Pluto TV,η Paramount+ και καλωδιακά δίκτυα όπως το Nickelodeon, το BET και το Comedy Central.
Οι απολύσεις εντάσσονται προφανώς στα σχέδια συγχώνευσης και εξαγορών που εξετάζει ο επιχείρηση. Η Paramount Global έχει πραγματοποιήσει ήδη κάποιες πρώτες επαφές με τη Skydance Media και τη Warner Bros. Discovery τους τελευταίους μήνες.
Η εταιρεία μέσων ενημέρωσης είχε προειδοποιήσει τους υπαλλήλους για επικείμενες μειώσεις προσωπικού από τον Ιανουάριο.
Ο ίδιος ο Bakish είχε πει τότε ότι η Paramount Global θα πρέπει να «λειτουργεί ως πιο ευέλικτη εταιρεία και να ξοδεύει λιγότερα».
Η υπηρεσία ροής Paramount+ συνεχίζει να χάνει χρήματα κάθε τρίμηνο. Η πλατφόρμα έχασε 238 εκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο. Η εταιρεία ανακοίνωσε κέρδη τέταρτου τριμήνου στις 28 Φεβρουαρίου.
Το χρυσωρυχείο Super Bowl
Για την ιστορία, η φετινή διοργάνωση του αγαπημένου των Αμερικανών Super Bowl LVIII, σηματοδότησε για το CBS την πιο δημοφιλή τηλεοπτική εκπομπή στην ιστορία, με περίπου 123,4 εκατομμύρια χρήστες σε όλες τις πλατφόρμες.
Το CBS χρεώνει κατά μέσο όρο 6,5 εκατομμύρια δολάρια για κάθε διαφήμιση 30 δευτερολέπτων για το Super Bowl, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Guideline.
Το δίκτυο κέρδισε δεκάδες εκατομμύρια σε πρόσθετα έσοδα, καθώς ο αγώνας μεταξύ των Kansas City Chiefs και των San Francisco 49ers πήγε στην παράταση.
Latest News
Χαμηλότερα από το αναμενόμενο ο πληθωρισμός χονδρικής στις ΗΠΑ τον Δεκέμβριο
Ο Δείκτης Τιμών Παραγωγού αυξήθηκε μόλις 0,2% τον Δεκέμβριο
Αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού - Η νέα στρατηγική της Starbucks
Η Starbucks δημιούργησε έναν «Κώδικα Δεοντολογίας Καφετέριας» και με την εφαρμογή του στις ΗΠΑ, αρχίζει η μεγάλη της μεταμόρφωση
Πίεση από παντού - Θα παρατείνει ο Μπάιντεν την προθεσμία απαγόρευσης του TikTok στις 19 Ιανουαρίου;
Ο Μπάιντεν θα μπορούσε να παρατείνει την προθεσμία κατά 90 ημέρες - Το ενδεχόμενο που εξετάζεται μέχρι την ολοκλήρωση της ακρόασης
Όλι Ρεν: Στα μέσα του 2025 θα φτάσουμε στα ουδέτερα επιτόκια
Ο διοικητής της φινλανδικής κεντρικής τράπεζας, Όλι Ρεν, εκτίμησε ότι η ΕΚΤ θα πρέπει επίσης λάβει υπόψη της τις πολιτικές του Τραμπ
Ο «τζόγος» του Τραμπ με τους δασμούς - Τα νέα σχέδια στο τραπέζι
Σύμφωνα με πληροφορίες, το οικονομικό επιτελείο του Ντόναλντ Τραμπ μελετά τη σταδιακή αύξηση στους δασμούς μήνα με τον μήνα
Ο Τραμπ και το Brexit «τσακίζουν» το διεθνές εμπόριο της Βρετανίας
Η Βρετανία βρίσκεται πλέον υπό διπλή μέγγενη, καθώς ο Τραμπ προβλέπεται πως θα ασκήσει περαιτέρω πίεση στο διεθνές εμπόριο
Υποχώρηση δίχως τέλος - Η Macy’s περιορίζει τις προοπτικές πωλήσεων καθώς οι γιορτές δεν απέδωσαν
Μετά τις λογιστικές απάτες, η Macy’s βρίσκεται αντιμέτωπη με υποτονικά αποτελέσματα μετά την εορταστική αγοραστική περίοδο
Η διαφοροποίηση επενδύσεων είναι το κλειδί σε ένα ασταθές περιβάλλον - Ο χρησμός του Ικμπάλ Καν της UBS
Η γεωπολιτική και παγκόσμια οικονομική κατάσταση είναι ρευστή, άρα μια διαφοροποίηση επενδύσεων είναι λογική, σύμφωνα με τον Ίκμπαλ Καν
Θέσεις- φαντάσματα και «μωβ σκιούροι»: Τι συμβαίνει στην αγορά εργασίας
Μία στις πέντε θέσεις στην αγορά εργασίας που διαφημίζονται είναι ψεύτικες ή δεν έχουν καλυφθεί, σύμφωνα με μια νέα έρενα
Pepsi και Pringles πλημμυρίζουν τη Συρία - Τα δολάρια δεν είναι πια «μαϊντανοί»
Το τέλος των περιορισμών που είχε επιβάλει ο Άσαντ στα δολάρια αλλάζει το σκηνικό στο Συρία και οδηγεί σε έκρηξη στα ξένα αγαθά