
«Η πράξη αυτή, ολότελα ανήθικη και εγκληματική, δεν είναι μόνο αποτρόπαια αλλά και δεν υπάρχει οποιοσδήποτε τρόπος να δικαιολογηθεί από οιονδήποτε». Αυτό τονίζεται σε ανακοίνωση που αναρτήθηκε στον ιστότοπο της European Navigation/European Product Carriers, αναφερομένη στην εν ψυχρώ εκτέλεση δυο μελών της Οικογένειας Καρνέση και ενός υπαλλήλου της, από τον Αιγύπτιο πρώην υπάλληλο. Στην ανακοίνωση τονίζεται ακόμη ότι «ακούγονται διάφορες ιστορίες, που δεν έχουν την παραμικρή σχέση με την πραγματικότητα» και στη συνέχεια η εταιρεία προχωρεί σε διευκρινήσεις.
Γλυφάδα: Η άνοδος, οι διαμάχες και η τραγική σελίδα στην ιστορία του «Καπτα- Σπύρου Καρνέση»
Ολόκληρη η ανακοίνωση έχει ως εξής: «Με απερίγραπτη οδύνη χθες, 12 Φεβρουαρίου 2024, η εταιρία μας και όλα τα στελέχη μας βίωσε μια αδιανόητη τραγωδία, στην οποία ένας κοινός δολοφόνος, χωρίς κανένα απολύτως κίνητρο γνωστό σε εμάς, εκτέλεσε την Μαρία Καρνέση, τον Αντώνη Βλασσάκη, ιδιοκτήτες και αφεντικά της εταιρίας μας, καθώς και τον ηρωικό Καπετάνιο Ηλία Κουκουλάρη, πολύτιμο και πιστό συνεργάτη μας για δεκαετίες, ενώ από καθαρή τύχη γλίτωσε της ζωή της η Δέσποινα Καρνέση Βλασσάκη, ιδιοκτήτρια της εταιρίας μας.
Η πράξη αυτή, ολότελα ανήθικη και εγκληματική, δεν είναι μόνο αποτρόπαια αλλά και δεν υπάρχει οποιοσδήποτε τρόπος να δικαιολογηθεί από οιονδήποτε. Επειδή όμως, παρά τις τραγικές στιγμές, ακούγονται διάφορες ιστορίες, που δεν έχουν την παραμικρή σχέση με την πραγματικότητα, οφείλουμε να ξεκαθαρίσουμε τα ακόλουθα:
Η σύμβαση εργασίας του δολοφόνου με την εταιρία μας είχε καταγγελθεί την 31.3.2023, δηλαδή σχεδόν πριν από ένα χρόνο και αυτός είχε λάβει ως αποζημίωση το ποσό των 74.862 ευρώ. Έκτοτε ο άνθρωπος αυτός δεν απασχόλησε είτε την εταιρία μας είτε τους Αντώνη Βλασσάκη, Δέσποινα Καρνέση και Μαρία Καρνέση και εξ όσων γνωρίζουμε παρείχε τις υπηρεσίες του ως επιστάτης σε κτήμα άλλου μέλους της οικογενείας Καρνέση στους Πεταλιούς, με τους οποίους Πεταλιούς οι δολοφονηθέντες και η Δέσποινα Καρνέση δεν είχαν οιαδήποτε σχέση.
Ουδέποτε η εταιρία ή η Μαρία Καρνέση είχαν παραχωρήσει στον δολοφόνο κάποιο σπίτι να διαμένει στη Γλυφάδα, πολλώ δε μάλλον όταν το σπίτι που αναφέρθηκε επί της οδού Τσιτσάνη αρ. 16 δεν ανήκει είτε στην αποθανούσα ή στην εταιρία για να είναι δυνατόν να του έχει πει η Μαρία Καρνέση να το εκκενώσει. Εξάλλου όπως καλώς γνωρίζουμε ουδεμία οικονομική ανάγκη είχε ο δολοφόνος αφού διέθετε τραπεζικούς λογαριασμούς με ιδιαίτερα μεγάλα χρηματικά διαθέσιμα.
Συνεπώς το πώς και γιατί αποφάσισε ο δολοφόνος να προβεί στην εγκληματική αυτή πράξη δεν μας είναι γνωστά και διερευνώνται.
Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε τους εργαζόμενους μας τόσο στην ξηρά όσο και στα υπό διαχείριση της εταιρίας μας πλοία ότι η εταιρία μας, υπό την καθοδήγηση της κας Δέσποινας Καρνέση, θα επιβιώσει και μετά από αυτή την εφιαλτική τραγωδία και θα συνεχίσει την λειτουργία της, επιτυγχάνοντας και στο μέλλον τα ίδια λαμπρά αποτελέσματα με το παρελθόν.
Παρακαλούμε όλους να σεβαστούν τη μνήμη του Καπετάν Ηλία Κουκουλάρη, καθώς και των Μαρίας Καρvέση και Αντώνη Βλασσάκη που τελικά -κυριολεκτικά και όχι μόνο μεταφορικά έδωσαν τη ζωή τους για την εταιρία μας και τον ναυτιλιακό μας όμιλο. Να σεβαστούν όλοι επίσης τον πόνο της Δέσποινας που μέσα σε μία στιγμή έχασε τα πάντα από έναν ψυχρό και αμετανόητο δολοφόνο.
Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του Καπτάν Ηλία, της Μαρίας και στην κυρία Δέσποινα και τους οικείους τους».


Latest News

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά