«Η πράξη αυτή, ολότελα ανήθικη και εγκληματική, δεν είναι μόνο αποτρόπαια αλλά και δεν υπάρχει οποιοσδήποτε τρόπος να δικαιολογηθεί από οιονδήποτε». Αυτό τονίζεται σε ανακοίνωση που αναρτήθηκε στον ιστότοπο της European Navigation/European Product Carriers, αναφερομένη στην εν ψυχρώ εκτέλεση δυο μελών της Οικογένειας Καρνέση και ενός υπαλλήλου της, από τον Αιγύπτιο πρώην υπάλληλο. Στην ανακοίνωση τονίζεται ακόμη ότι «ακούγονται διάφορες ιστορίες, που δεν έχουν την παραμικρή σχέση με την πραγματικότητα» και στη συνέχεια η εταιρεία προχωρεί σε διευκρινήσεις.
Γλυφάδα: Η άνοδος, οι διαμάχες και η τραγική σελίδα στην ιστορία του «Καπτα- Σπύρου Καρνέση»
Ολόκληρη η ανακοίνωση έχει ως εξής: «Με απερίγραπτη οδύνη χθες, 12 Φεβρουαρίου 2024, η εταιρία μας και όλα τα στελέχη μας βίωσε μια αδιανόητη τραγωδία, στην οποία ένας κοινός δολοφόνος, χωρίς κανένα απολύτως κίνητρο γνωστό σε εμάς, εκτέλεσε την Μαρία Καρνέση, τον Αντώνη Βλασσάκη, ιδιοκτήτες και αφεντικά της εταιρίας μας, καθώς και τον ηρωικό Καπετάνιο Ηλία Κουκουλάρη, πολύτιμο και πιστό συνεργάτη μας για δεκαετίες, ενώ από καθαρή τύχη γλίτωσε της ζωή της η Δέσποινα Καρνέση Βλασσάκη, ιδιοκτήτρια της εταιρίας μας.
Η πράξη αυτή, ολότελα ανήθικη και εγκληματική, δεν είναι μόνο αποτρόπαια αλλά και δεν υπάρχει οποιοσδήποτε τρόπος να δικαιολογηθεί από οιονδήποτε. Επειδή όμως, παρά τις τραγικές στιγμές, ακούγονται διάφορες ιστορίες, που δεν έχουν την παραμικρή σχέση με την πραγματικότητα, οφείλουμε να ξεκαθαρίσουμε τα ακόλουθα:
Η σύμβαση εργασίας του δολοφόνου με την εταιρία μας είχε καταγγελθεί την 31.3.2023, δηλαδή σχεδόν πριν από ένα χρόνο και αυτός είχε λάβει ως αποζημίωση το ποσό των 74.862 ευρώ. Έκτοτε ο άνθρωπος αυτός δεν απασχόλησε είτε την εταιρία μας είτε τους Αντώνη Βλασσάκη, Δέσποινα Καρνέση και Μαρία Καρνέση και εξ όσων γνωρίζουμε παρείχε τις υπηρεσίες του ως επιστάτης σε κτήμα άλλου μέλους της οικογενείας Καρνέση στους Πεταλιούς, με τους οποίους Πεταλιούς οι δολοφονηθέντες και η Δέσποινα Καρνέση δεν είχαν οιαδήποτε σχέση.
Ουδέποτε η εταιρία ή η Μαρία Καρνέση είχαν παραχωρήσει στον δολοφόνο κάποιο σπίτι να διαμένει στη Γλυφάδα, πολλώ δε μάλλον όταν το σπίτι που αναφέρθηκε επί της οδού Τσιτσάνη αρ. 16 δεν ανήκει είτε στην αποθανούσα ή στην εταιρία για να είναι δυνατόν να του έχει πει η Μαρία Καρνέση να το εκκενώσει. Εξάλλου όπως καλώς γνωρίζουμε ουδεμία οικονομική ανάγκη είχε ο δολοφόνος αφού διέθετε τραπεζικούς λογαριασμούς με ιδιαίτερα μεγάλα χρηματικά διαθέσιμα.
Συνεπώς το πώς και γιατί αποφάσισε ο δολοφόνος να προβεί στην εγκληματική αυτή πράξη δεν μας είναι γνωστά και διερευνώνται.
Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε τους εργαζόμενους μας τόσο στην ξηρά όσο και στα υπό διαχείριση της εταιρίας μας πλοία ότι η εταιρία μας, υπό την καθοδήγηση της κας Δέσποινας Καρνέση, θα επιβιώσει και μετά από αυτή την εφιαλτική τραγωδία και θα συνεχίσει την λειτουργία της, επιτυγχάνοντας και στο μέλλον τα ίδια λαμπρά αποτελέσματα με το παρελθόν.
Παρακαλούμε όλους να σεβαστούν τη μνήμη του Καπετάν Ηλία Κουκουλάρη, καθώς και των Μαρίας Καρvέση και Αντώνη Βλασσάκη που τελικά -κυριολεκτικά και όχι μόνο μεταφορικά έδωσαν τη ζωή τους για την εταιρία μας και τον ναυτιλιακό μας όμιλο. Να σεβαστούν όλοι επίσης τον πόνο της Δέσποινας που μέσα σε μία στιγμή έχασε τα πάντα από έναν ψυχρό και αμετανόητο δολοφόνο.
Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του Καπτάν Ηλία, της Μαρίας και στην κυρία Δέσποινα και τους οικείους τους».
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons