«Η πράξη αυτή, ολότελα ανήθικη και εγκληματική, δεν είναι μόνο αποτρόπαια αλλά και δεν υπάρχει οποιοσδήποτε τρόπος να δικαιολογηθεί από οιονδήποτε». Αυτό τονίζεται σε ανακοίνωση που αναρτήθηκε στον ιστότοπο της European Navigation/European Product Carriers, αναφερομένη στην εν ψυχρώ εκτέλεση δυο μελών της Οικογένειας Καρνέση και ενός υπαλλήλου της, από τον Αιγύπτιο πρώην υπάλληλο. Στην ανακοίνωση τονίζεται ακόμη ότι «ακούγονται διάφορες ιστορίες, που δεν έχουν την παραμικρή σχέση με την πραγματικότητα» και στη συνέχεια η εταιρεία προχωρεί σε διευκρινήσεις.
Γλυφάδα: Η άνοδος, οι διαμάχες και η τραγική σελίδα στην ιστορία του «Καπτα- Σπύρου Καρνέση»
Ολόκληρη η ανακοίνωση έχει ως εξής: «Με απερίγραπτη οδύνη χθες, 12 Φεβρουαρίου 2024, η εταιρία μας και όλα τα στελέχη μας βίωσε μια αδιανόητη τραγωδία, στην οποία ένας κοινός δολοφόνος, χωρίς κανένα απολύτως κίνητρο γνωστό σε εμάς, εκτέλεσε την Μαρία Καρνέση, τον Αντώνη Βλασσάκη, ιδιοκτήτες και αφεντικά της εταιρίας μας, καθώς και τον ηρωικό Καπετάνιο Ηλία Κουκουλάρη, πολύτιμο και πιστό συνεργάτη μας για δεκαετίες, ενώ από καθαρή τύχη γλίτωσε της ζωή της η Δέσποινα Καρνέση Βλασσάκη, ιδιοκτήτρια της εταιρίας μας.
Η πράξη αυτή, ολότελα ανήθικη και εγκληματική, δεν είναι μόνο αποτρόπαια αλλά και δεν υπάρχει οποιοσδήποτε τρόπος να δικαιολογηθεί από οιονδήποτε. Επειδή όμως, παρά τις τραγικές στιγμές, ακούγονται διάφορες ιστορίες, που δεν έχουν την παραμικρή σχέση με την πραγματικότητα, οφείλουμε να ξεκαθαρίσουμε τα ακόλουθα:
Η σύμβαση εργασίας του δολοφόνου με την εταιρία μας είχε καταγγελθεί την 31.3.2023, δηλαδή σχεδόν πριν από ένα χρόνο και αυτός είχε λάβει ως αποζημίωση το ποσό των 74.862 ευρώ. Έκτοτε ο άνθρωπος αυτός δεν απασχόλησε είτε την εταιρία μας είτε τους Αντώνη Βλασσάκη, Δέσποινα Καρνέση και Μαρία Καρνέση και εξ όσων γνωρίζουμε παρείχε τις υπηρεσίες του ως επιστάτης σε κτήμα άλλου μέλους της οικογενείας Καρνέση στους Πεταλιούς, με τους οποίους Πεταλιούς οι δολοφονηθέντες και η Δέσποινα Καρνέση δεν είχαν οιαδήποτε σχέση.
Ουδέποτε η εταιρία ή η Μαρία Καρνέση είχαν παραχωρήσει στον δολοφόνο κάποιο σπίτι να διαμένει στη Γλυφάδα, πολλώ δε μάλλον όταν το σπίτι που αναφέρθηκε επί της οδού Τσιτσάνη αρ. 16 δεν ανήκει είτε στην αποθανούσα ή στην εταιρία για να είναι δυνατόν να του έχει πει η Μαρία Καρνέση να το εκκενώσει. Εξάλλου όπως καλώς γνωρίζουμε ουδεμία οικονομική ανάγκη είχε ο δολοφόνος αφού διέθετε τραπεζικούς λογαριασμούς με ιδιαίτερα μεγάλα χρηματικά διαθέσιμα.
Συνεπώς το πώς και γιατί αποφάσισε ο δολοφόνος να προβεί στην εγκληματική αυτή πράξη δεν μας είναι γνωστά και διερευνώνται.
Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε τους εργαζόμενους μας τόσο στην ξηρά όσο και στα υπό διαχείριση της εταιρίας μας πλοία ότι η εταιρία μας, υπό την καθοδήγηση της κας Δέσποινας Καρνέση, θα επιβιώσει και μετά από αυτή την εφιαλτική τραγωδία και θα συνεχίσει την λειτουργία της, επιτυγχάνοντας και στο μέλλον τα ίδια λαμπρά αποτελέσματα με το παρελθόν.
Παρακαλούμε όλους να σεβαστούν τη μνήμη του Καπετάν Ηλία Κουκουλάρη, καθώς και των Μαρίας Καρvέση και Αντώνη Βλασσάκη που τελικά -κυριολεκτικά και όχι μόνο μεταφορικά έδωσαν τη ζωή τους για την εταιρία μας και τον ναυτιλιακό μας όμιλο. Να σεβαστούν όλοι επίσης τον πόνο της Δέσποινας που μέσα σε μία στιγμή έχασε τα πάντα από έναν ψυχρό και αμετανόητο δολοφόνο.
Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του Καπτάν Ηλία, της Μαρίας και στην κυρία Δέσποινα και τους οικείους τους».
Latest News
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους
Ψηφιακή η ελληνική ναυτιλία - Το e-ναυτολόγιο έτοιμο εντός του 2025
Ενα εκατομμύριο ευρώ για τη χρηματοδότηση του e-ναυτολογίου - Στόχος η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.