REUTERS BREAKINGVIEWS
H Temu ξοδεύει σαν δισεκατομμυριούχος για να γίνει πρωταθλητής του ηλεκτρονικού εμπορίου της Αμερικής, αφήνοντας νικητές και ηττημένους στο πέρασμά της.
Η δημοφιλής εφαρμογή αγορών από το Pinduoduo της Κίνας προέβαλε διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του μεγάλου τελικού της Εθνικής Football League, του Super Bowl, την Κυριακή. Οι αναλυτές της Bernstein εκτιμούν ότι η Temu διοχέτευσε πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε διαφημίσεις πέρυσι εκτός της περιοχής Ασίας-Ειρηνικού.
Σε σχέση με τον γίγαντα καταναλωτικών αγαθών Procter & Gamble, ο οποίος ξόδεψε περίπου το 5% της συνολικής κορυφαίας γραμμής του, σύμφωνα με την εταιρεία συμβούλων Madison and Wall, είναι ένας τεράστιος διαφημιζόμενος.
Εταιρείες των ΗΠΑ που εξαρτώνται από εμπορικές δαπάνες, όπως οι Meta Platforms σώζονται από κινέζους λιανοπωλητές όπως η Temu και η Shein. Αντιπροσώπευαν το 10% των εσόδων της Meta πέρυσι, είπε ο ιδιοκτήτης του Facebook. Και καθώς η εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης αντιμετωπίζει ανταγωνιστές με μητρικές με έδρα την Κίνα, όπως το TikTok, τα πυρομαχικά θα πρέπει να βοηθήσουν.
Η Amazon.com είναι μια διαφορετική ιστορία. Πρόσφατα, μείωσε τις χρεώσεις που χρεώνει στους εμπόρους, θέτοντας έσοδα έως και 350 εκατομμυρίων δολαρίων σε κίνδυνο, σύμφωνα με τον Bernstein. Αυτό τη βοηθά να αποκρούσει τις καταγγελίες κατά των μονοπωλίων. Όμως, δεδομένου ότι η εταιρεία με επικεφαλής τον Andy Jassy προσπαθεί να κάνει βήματα με τα λειτουργικά περιθώρια λιανικής της, τα οποία έφτασαν το 2,5% πέρυσι, ο κινεζικός ανταγωνισμός θα εντείνει τις προσπάθειές του.
Latest News
Η Adidas ξεπερνά τη Nike - Και η επιστροφή της έχει εμπόδια
Το ερώτημα πλέον δεν είναι πόσο γρήγορα μπορεί να ανακάμψει η Adidas, αλλά πόσο καιρό μπορεί να διατηρήσει τη δυναμική της
Η επομένη των εκλογών στις ΗΠΑ και ο αλγόριθμος του Μασκ
Μια ιστορικά σφιχτή προεδρική κούρσα μπορεί να μην τελειώσει τη νύχτα - και θα μπορούσαν να ακολουθήσουν πολλαπλές κρίσεις
Η εταιρική Γερμανία πωλείται
Οι γερμανικές εταιρείες έχουν γίνει σχετικά μικρές και σχετικά φθηνές
Το νέο αφεντικό της Nike θα μπορούσε να εξετάσει το ενδεχόμενο να γίνει Big Sneaker
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το μερίδιο αγοράς της Nike έχει υποχωρήσει από 9,5% το 2014 σε 7,5% το 2023
Ο πληθωρισμός δεν έχει πεθάνει, απλώς αναπαύεται - Το déjà vu του '70
Σήμερα δεν είναι redux του 1973. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές ενδιαφέρουσες ομοιότητες
Αν είσαι τόσο χαρούμενος, γιατί αγοράζεις τόσο χρυσό;
Το ράλι που δεν θα σταματήσει
Ο διευθύνων σύμβουλος της Nestlé πρέπει να ιππεύσει δύο άλογα ταυτόχρονα
Ο τομέας του καφέ στο σπίτι και η φροντίδα των κατοικιδίων οδηγούν τις πωλήσεις για τη Nestlé
Ο Ντίμον ξαναγράφει τους νόμους της οικονομίας - Το χρυσό του άγγιγμα στη JP Morgan
Η τεχνολογία, οι κανονισμοί και η αδράνεια των πελατών έχουν αλλάξει τους κανόνες