Την απόφαση να ενώσουν τις δυνάμεις τους έλαβαν σύμφωνα με πληροφορίες οι όμιλοι Αστέρας και Ελέτα. Από την κίνηση αυτή δημιουργείται ένα καινούργιο σχήμα ανεξάρτητων λιανεμπόρων στην Ελλάδα, με 632 επιχειρήσεις που λειτουργούν 796 καταστήματα με συνολικό τζίρο 873 εκατ. ευρώ και 4.630 εργαζόμενους.
Σούπερ μάρκετ: Πώς το Airbnb αλλάζει το καλάθι
Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν πως σχετική επιστολή αναμένεται να σταλεί από στιγμή σε στιγμή στους προμηθευτές τους στην βιομηχανία, με την οποία θα ενημερώνονται για την παραπάνω εξέλιξη. Παράλληλα, θα ζητείται η ενεργή συμπαράστασή τους, για τη δημιουργία ενός σύγχρονου μοντέλου στον χώρο των επιχειρήσεων τροφίμων.
Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, βασικός στόχους του νέου ενιαίου σχήματος είναι η πέρα από την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των καταναλωτών και η προσφορά μεγάλης ποικιλίας προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές ενώ φιλοδοξεί να δώσει νέα δυναμική στην αγορά, μέσα από την μεγάλη ποικιλομορφία των σημείων πώλησης και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των επιχειρηματιών που απαρτίζουν το δίκτυο.
Ο Αστέρας
Ο Όμιλος supermarket Αστέρας Εμπορική ΑΕ, ιδρύθηκε το 1993 και αποτέλεσε την πρώτη κίνηση για συνεργασία ελληνικών επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου, σε μια κοινή συμμαχία, ώστε να μπορέσουν τα μέλη του να ανταγωνισθούν τις μεγάλες εθνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις του χώρου και γενικότερα να έχουν βασικό ρόλο στις εξελίξεις του λιανεμπορίου στην χώρα μας.
Ο όμιλος ΕΛΕΤΑ
Ο όμιλος αγορών ΕΛΕΤΑ δημιουργήθηκε το 1998 από επαγγελματίες του χώρου προκειμένου να στηρίξει τα ελληνικά μικρομεσαία καταστήματα supermarket. Με Πρόεδρο του ομίλου τον Στέφανο Μπαλάσκα κατάφερε μέσα από το πέρασμα της εικοσαετίας να καθιερωθεί στον χώρο με το εμπορικό σήμα “proton”.
Ανοδική τροχιά
Να σημειωθεί πως σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Circana, ο τζίρος των σούπερ μάρκετ το 2023 διαμορφώθηκε στα 11,8 δισ. ευρώ, αυξημένος κατά 1,077 δισ. ευρώ ή +10%. Αυξημένος κατά 2,5% ήταν και ο όγκος των πωλήσεων συγκριτικά με το 2022. Στις αρχές Μαρτίου αναμένεται να τεθούν σε εφαρμογή τα νέα μέτρα για την αντιμετώπιση της ακρίβειας.
Latest News
Πώς η αθόρυβη Cavino έφτασε στην κορυφή του ελληνικού κρασιού
Το success story της Cavino που κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη οινοποιητική βιομηχανία της χώρας – Ο ρόλος Τσάνταλη, Μπουτάρη και Κουρτάκη
Motor Oil: Πώς θα χτίσει… «πράσινα» EBITDA 500 εκατ. το 2030
Τα επόμενα επενδυτικά ορόσημα της Motor Oil για τον μετασχηματισμό του ομίλου - Τα κέρδη από ηλεκτρισμό και κυκλική οικονομία
Unilever: Τι συμβαίνει με το σχέδιο αναδιάρθρωσης – Πώς το παγωτό σώζει την παρτίδα
Ο βραχίονας παγωτού της Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία του, με την αποτίμησή του να αγγίζει και τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια
Τράπεζες: Το 2026 η επιστροφή των εσόδων στα επίπεδα του 2024
Για μια χρονιά χαμηλών πτήσεων όσον αφορά στα καθαρά έσοδα από τόκους προετοιμάζονται οι τράπεζες
ElvalHalcor: Ανθεκτικότητα με EBITDA στα 180 εκατ. το εννεάμηνο – Μείωση κατά 171 εκατ. στον καθαρό δανεισμό
Τα ενοποιημένα μικτά κέρδη της ElvalHalcor ανήλθαν στα 210,1 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2024, έναντι 165,2 εκατ. ευρώ πέρυσι
Motor Oil: «Πράσινο» το 40% των EBITDA μέχρι το 2030 – Η στρατηγική μετασχηματισμού του ομίλου
Ο Όμιλος Motor Oil από το 2022 έχει επενδύσει 1,8 δισ. ευρώ στην πράσινη μετάβαση
ΟΠΑΠ: Εκτινάχθηκαν τα κέρδη στο 9μηνο - Έφτασαν στα 352 εκατ. ευρώ
Αύξηση 14,4% στα καθαρά κέρδη του ΟΠΑΠ, φτάνοντας τα 352 εκατ. ευρώ - Τι έδωσαν πρακτορεία και online στοίχημα
Κέρδη μετά από φόρους στα 33 εκατ. στο εννιάμηνο για την Quest
Κατά το ίδιο διάστημα, ο όμιλος Quest κατέγραψε ενοποιημένες πωλήσεις ύψους 926 εκατ. ευρώ.
Τρία νέα στελέχη στην Εθνική Ασφαλιστική
Ποια είναι τα νέα στελέχη
Τέσσερις νέες καινοτόμες μορφές περιεχομένου από την Alter Ego Media
Η Alter Ego Media παρουσιάζει νέες, καινοτόμες μορφές ειδησεογραφικού περιεχομένου που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σήμερα, όπως το Mega 4, το Bullet(in), το Shorts καθώς και το Vima 5a.m