Η αγορά ενός ακινήτου στο Σαν Τροπέ πριν από δύο περίπου χρόνια που αποκάλυψε πρόσφατα το Bloomberg, έφερε ξανά στο προσκήνιο τον μεγαλύτερο εκ των διαδόχων του Bernard Arnault στην ηγεσία του ομίλου LVMH.
Ο 46χρονος σήμερα Antoine Arnault -αποκαλούμενος από τον Guardian, ως «πρίγκηπας της πολυτέλειας» αγόρασε για ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό ένα ακίνητο στα τέλη του 2022 σε μια reserved γειτονιά στο Saint-Tropez – η είδηση είναι όμως ότι εκεί διατηρεί σπίτι και ο δισεκατομμυριούχος πατέρας του, γεγονός που ενδεχομένως τον φέρνει ακόμη πιο κοντά στην πολυπόθητη επίσημη διαδοχή στον οίκο πολυτελείας.
Πού και πώς εστιατόρια ζητούν προκρατήσεις με ελάχιστη καταβολή 5.000 ευρώ
Το ακίνητο στο διάσημο Parcs de Saint-Tropez αγοράστηκε έναντι 17,5 εκατομμυρίων ευρώ (18,8 εκατομμύρια δολάρια), σύμφωνα με τα αρχεία ακινήτων στα οποία απέκτησε πρόσβαση το Bloomberg.
Περιλαμβάνει μια κύρια κατοικία 350 τετραγωνικών μέτρων και περίπου 4.000 τετραγωνικά μέτρα γης, καθώς και μια πισίνα, που προβλέπεται να στεγάσει τον ίδιο με τη σύζυγό του, μοντέλο Natalia Vodianova και τα δύο τους παιδιά.
Στο Saint-Tropez
Το Saint-Tropez έγινε διάσημο τη δεκαετία του 1950 ως hip στέκι διασημοτήτων, όπως η ηθοποιός Brigitte Bardot. Η βίλα της «La Madrague» απαθανατίστηκε στο ομώνυμο τραγούδι. Πιο πρόσφατα, η παραθαλάσσια πόλη έχει γίνει αγαπημένος προορισμός για τους αστέρες του κινηματογράφου και τους πλούσιους ιδιοκτήτες σκαφών αναψυχής που αγκυροβολούν τα πλοία τους σε κοντινή απόσταση.
Η περιοχή «Les Parcs» του Saint-Tropez είναι μια περιφραγμένη κοινότητα, απομονωμένη από το τουριστικό κέντρο της πόλης και περιλαμβάνει σπίτια που είναι από τα πιο ακριβά στην περιοχή.
Το ακίνητο του Antoine Arnault αγοράστηκε μέσω μιας εταιρείας ειδικού σκοπού της οποίας είναι ο διαχειριστής εταίρος, σύμφωνα με τα έγγραφα καταχώρισης που αποκάλυψε το Bloomberg.
Ο επικρατέστερος στη διαδοχή
Ο Antoine Arnault, ο μεγαλύτερος γιος του δισεκατομμυριούχου ιδιοκτήτης του ομίλου LVMH, ξεκίνησε την καριέρα του στο διαφημιστικό τμήμα της Louis Vuitton. Το 2005 προτάθηκε στο διοικητικό συμβούλιο και έγινε διευθυντής επικοινωνίας το 2007.
Επενδύοντας στην εξωστρέφεια του ομίλου, το 2012 ο Arnault δημιούργησε την εμβληματική πλέον καμπάνια «Core Values» με πρωταγωνιστές πολιτικές προσωπικότητες (Μιχαήλ Γκορμπατσόφ), επαγγελματίες αθλητές (Μοχάμεντ Άλι, Ζινεντίν Ζιντάν) και διασημότητες (Σον Κόνερι, Φράνσις Φορντ Κόπολα, Κιθ Ρίτσαρντς)[3].
Το 2011, ο Arnault εγκαινίασε τα events «Special Days» της LVMH, στόχος των οποίων ήταν η επικοινωνία σχετικά με την τεχνογνωσία του ομίλου. Το 2013 επανέλαβε την πρωτοβουλία και διπλασίασε τον αριθμό των εργαστηρίων που είναι ανοικτά στο κοινό, ανεβάζοντας τον αριθμό τους σε 42. Στόχος ήταν να αναδειχθεί το γεγονός ότι η τεχνική τεχνογνωσία μεταβιβάζεται συνεχώς από τους ειδικευμένους τεχνίτες στην επόμενη ταλαντούχα γενιά.
Ο 46χρονος είναι υπεύθυνος για την εικόνα και την επικοινωνία στην LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE,
Το 2011, επίσης, διορίστηκε επικεφαλής του οίκου υποδημάτων Berluti. Την ίδια χρονιά, η Berluti, η οποία ιδρύθηκε το 1895, κυκλοφόρησε την πρώτη της συλλογή έτοιμων ενδυμάτων υπό την ηγεσία του. Παραιτήθηκε από τη θέση του τον Νοέμβριο του 2023, ώστε να επικεντρωθεί στο ρόλο του ως διευθύνων σύμβουλος της Christian Dior SE, της εταιρείας χαρτοφυλακίου μέσω της οποίας η οικογένεια Arnault ελέγχει την LVMH.
Η διαδοχή
Πριν από λίγες μόλις ημέρες ο 31χρονος Αλεξάντρ και ο 29χρονος Φρεντερίκ, προράθηκαν από τον ίδιο τον πατέρα τους για το διοικητικό συμβούλιο της LVMH, στο οποίο ήδη μετέχουν η Ντελφίν, 48 ευρώ, και ο Αντουάν. Με δεδομένο ότι η οικογένεια κατέχει περίπου το 64% των ψήφων, αυτή θεωρείται μια τυπική διαδικασία. Το μόνο από τα πέντε παιδιά που δεν έχει πάρει ακόμα τον δρόμο για το δ.σ. είναι ο 25χρονος Ζαν, αλλά και αυτού η ώρα θα έρθει σύντομα.
Έτσι, ο «πατριάρχης» και πλουσιότερος άνθρωπος στην Ευρώπη έχει την πολυτέλεια να αποφασίζει ποιο παιδί θα αναλάβει διευθύνων σύμβουλος, ίσως όταν φτάσει τα 80 (τον Μάρτιο είναι 75 ετών και η LVMH παρέτεινε την προθεσμία συνταξιοδότησής του πριν από δύο χρόνια). Τον Ιανουάριο πάντως υποσχέθηκε ότι θα παραμείνει «εδώ για λίγο ακόμα», καθώς η LVMH αποκάλυψε αποτελέσματα ρεκόρ εν μέσω ύφεσης της βιομηχανίας πολυτελείας.
Latest News
Η θεωρία του... χάους στις αμερικανικές εκλογές ανεξάρτητα ποιος θα κερδίσει
Τα περιθώρια νίκης είναι στενά και η εμπιστοσύνη στο σύστημα είναι σε ιστορικό χαμηλό
Η Uniper ξεπληρώνει το Βερολίνο για τη «διάσωση»
H Uniper ανακοίνωσε ότι στο πλαίσιο της στρατηγικής αντιστάθμισης κινδύνου, έχει πουλήσει σημαντικές ποσότητες της μελλοντικής της παραγωγής ενέργειας
Πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν τα αντίποινα της Κίνας με τους δασμούς
H Κίνα θα «ζυγίσει» την απάντησή της και με δεδομένο ότι επιδιώκει στενότερες οικονομικές σχέσεις με την Ευρώπη, την ώρα που κλιμακώνονται οι εντάσεις με τις ΗΠΑ
Πώς διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Hugo Boss για το τρίτο τρίμηνο - Ο ρόλος της Κίνας
Αμετάβλητες οι πωλήσεις, καλύτερα τα λειτουργικά κέρδη για τη Hugo Boss το τρίτο τρίμηνο - Παραμένουν μειωμένες οι προβλέψεις
Καταρρέει το επιχειρηματικό μοντέλο της Γερμανίας - Τι σημαίνει για την Ευρώπη
Όλες οι μεγάλες βιομηχανίες της χώρας βρίσκονται σε κρίση, και η οικονομία στη Γερμανία ισοπεδώνεται
Πώς προετοιμάζεται ο πλανήτης για μια νίκη Τραμπ ή Χάρις
Η οικονομία της Αμερικής παραμένει η μεγαλύτερη στον κόσμο και οι πολιτικοί της είναι έτοιμοι να την εργαλειοποιήσουν
Τι θα φέρουν οι αμερικανικές εκλογές στις εταιρείες των ΗΠΑ;
Το αποτέλεσμα θα έχει μεγάλες συνέπειες για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ενέργειας, των αυτοκινήτων και των φαρμάκων
Κατώτερα των προσδοκιών τα αποτελέσματα γ' τριμήνου για την DHL
Ο γερμανικός όμιλος logistics ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 751 εκατομμυρίων ευρώ για το τρίτο τρίμηνο, έναντι 807 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι
Βουτιά 69% στα κέρδη της Nintendo - Μειώνεται η ζήτηση για το Switch
Το Switch είναι η δεύτερη κονσόλα με τις περισσότερες πωλήσεις της Nintendo στην ιστορία, πίσω από το Nintendo DS
Αυτή την κάρτα ποιος θα την εξαργυρώσει; Τι φοβάται η TGI Friday's μετά την πτώχευση
Σχεδόν 50 εκατομμύρια δολάρια βρίσκονται σε αχρησιμοποίητες δωροκάρτες και δωροεπιταγές της TGI Friday's στις ΗΠΑ