Πάνω από 200 είναι σήμερα τα πιστοποιημένα boutique ξενοδοχεία σε όλη την Ελλάδα, με 100 ακόμη να βρίσκονται σε διαδικασία πιστοποίησης στο πλαίσιο του σχετικού προγράμματος που υλοποιεί το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ).
Με κύριο μήνυμα «Love to host you» το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος παρουσίασε χθες τη νέα ταυτότητα επικοινωνίας του σήματος «Boutique Hotel» εξέλιξη που σηματοδοτεί την έναρξη της δυναμικής φάσης εξωστρέφειας του εν λόγω προγράμματός του.
Υπογραμμίζεται ότι το σήμα Boutique Hotel του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος είναι η επίσημη σφραγίδα πιστοποίησης μικρών ξενοδοχείων ιδιαίτερης αισθητικής και καινοτόμων υπηρεσιών και η κορυφαία κοινότητα μικρών διακεκριμένων ξενοδοχείων στην Ελλάδα. Στην εκδήλωση έγινε αναφορά στην εντυπωσιακή αύξηση συμμετοχής με 200 πλέον μέλη, γεγονός που δικαιολογεί την χάραξη μίας νέας επικοινωνιακής στρατηγικής για το Πρόγραμμα, με στόχο την εγχώρια και τη διεθνή τουριστική αγορά, που θα προσδώσει στους ξενοδόχους ακόμα περισσότερα οφέλη και αναγνωσιμότητα, ενώ επισημάνθηκε η σημασία της πιστοποίησης ως κριτήριο επιλογής του σύγχρονου ταξιδιώτη που αναζητά ποιοτική και διαφοροποιημένη τουριστική εμπειρία.
Θ. Τζούρος (Τρ. Πειραιώς): Οι ελληνικές τράπεζες στηρίζουν τον τουρισμό
Επισημαίνεται ότι το Boutique Hotel είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που περιλαμβάνει διαδικασία πιστοποίησης και προσφέρει προνόμια στα μέλη του, όπως δυνατότητα αναβάθμισης κατηγορίας αστεριών, προοπτικές ανάπτυξης μέσω επαγγελματικών επαφών (B2b forum), οργανωμένης συμμετοχής σε Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις, συμμετοχή σε διαφημιστικές καμπάνιες, προβολή στη διαδικτυακή πύλη και τα social media του προγράμματος, συμμετοχή σε εξειδικευμένα workshops κ.ά.
Υπηρεσίες
Όπως ανέφερε ο Πρόεδρος του ΞΕΕ, κ. Αλέξανδρος Βασιλικός «η σημαντική αύξηση των Μελών του Προγράμματος, επιβεβαιώνει την στρατηγική και το όραμα του Επιμελητηρίου, να στηρίξει και να αναδείξει τις επιχειρήσεις που προσφέρουν αναβαθμισμένες και ποιοτικές υπηρεσίες σε μία αγορά που αναζητά το διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν. Τα ελληνικά ξενοδοχεία απαντούν πλέον με αξιώσεις απέναντι στα διεθνώς καταξιωμένα brands και σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ θα προβούμε άμεσα σε οργανωμένες και στοχευμένες ενέργειες προώθησης της κοινότητας των μελών μας στις διεθνείς τουριστικές αγορές».
Ως προς την ποιοτική κατανομή των boutique ξενοδοχείων, το 38% είναι ξενοδοχεία 5 αστέρων, το 40% είναι ξενοδοχεία 4 αστέρων και το 22% μονάδες 3 αστέρων.
Η πλειονότητα των ήδη πιστοποιημένων boutique ξενοδοχείων βρίσκεται στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, με τη Μύκονο και τη Σαντορίνη να έχουν ισχυρή παρουσία, ακολουθεί σε δυναμική η Κρήτη και έπεται η Αττική. Την πεντάδα συμπληρώνουν η Κεντρική Μακεδονία και τα νησιά του Ιονίου.
Αναβάθμιση υπηρεσιών
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά τους, είναι ξενοδοχεία μικρού μεγέθους, μέχρι 60 δωμάτια, διαθέτουν ιδιαίτερο χαρακτήρα και προσφέρουν αναβαθμισμένες παροχές και προσωποποιημένες υπηρεσίες.
«Ο καλύτερος τρόπος να δημιουργήσει κάποιος υπεραξία στον αιώνα που ζούμε είναι να συνδυάσει καινοτομία και ποιότητα. Γι’ αυτό δημιουργήσαμε το πρόγραμμα που σκοπό έχει να αναδείξουμε τις προσπάθειες του πρωτοποριακού σχεδιασμού με την παράλληλη ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών φιλοξενίας. Αναβαθμίζουμε επί της ουσίας την ποιότητα του τουριστικού προϊόντος και προσφέρουμε προοπτικές ανάπτυξης στηρίζοντας μικρά ξενοδοχεία, καθώς μιλάμε για ξενοδοχεία έως 60 δωμάτια», επεσήμανε η Χριστίνα Τετράδη αντιπρόεδρος του ΞΕΕ.
«Τα boutique ξενοδοχεία προσφέρουν προσωποποιημένες εμπειρίες, ολοκληρωμένη εμπειρία διαμονής. Προσφέρουν αναβαθμισμένη τουριστική εμπειρία που απαντά στις ανάγκες της σύγχρονης τουριστικής αγοράς. Προσφέρουν ένα διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν που μπορεί να τοποθετεί με αξιώσεις απέναντι στον διεθνή ανταγωνισμό και στα διεθνή αναγνωρισμένα και καταξιωμένα brands», είπε από την πλευρά της η Μαρία Τζάννου, σύμβουλος Marketing του Προγράμματος.
Latest News
Πράσινο φως από επιτροπή της Βουλής στο νομοσχέδιο για τα Airbnb
Στη «σωστή κατεύθυνση» κινείται το νομοσχέδιο για τη θέσπιση προδιαγραφών στα ακίνητα βραχυχρόνιας μίσθωσης τύπου Airbnb
Θεοδωρικάκος για ακύρωση Turkaegean: Η κυβέρνηση διαχρονικά προασπίζει το εθνικό συμφέρον
«Θεωρώ ότι η απόφαση είναι ισχυρή και ό,τι έχουμε να κάνουμε σε νομικό επίπεδο, θα συνεχίσουμε να το κάνουμε», δήλωσε ο Τάκης Θεοδωρικάκος
Οικογένεια Χατζηλαζάρου: Μετά το «Τιτάνια» στήνουν νέα πεντάστερη μονάδα στη Ρόδο
Η οικογένεια Χατζηλαζάρου προχωρά σε νέα επένδυση 60 εκατ. ευρώ στο νησί της Ρόδου – Τα οικονομικά μεγέθη και η απόκτηση του «Τιτάνια» στην Αθήνα
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Πώς θα κινηθεί ο ελληνικός τουρισμός το 2025 - Τι αποκαλύπτουν τέσσερις μελέτες
Τουρισμός: Η Ελλάδα συνεχίζει να ανταγωνίζεται χώρες όπως η Ισπανία, η Ιταλία, η Γαλλία, η Πορτογαλία, η Τουρκία και η Κροατία
Γιατί οι τουρίστες συρρέουν στο… τοξικότερο νησί στον κόσμο
Πρόκειται για ένα ηφαιστειογενές νησί περίπου 177 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά του Τόκιο
Προσθέτει «αστέρια» στις μονάδες του στην Ελλάδα ο Όμιλος Λούη
Τι σχεδιάζει ο όμιλος Λούη για τις τουριστικές επενδύσεις του στην Ελλάδα - Τι έδειξε το Ταμείο για την περσινή χρονιά
Η ΕΕ ακυρώνει το εμπορικό σήμα «Turkaegean» - Όλη η απόφαση στον ΟΤ
Το 2021 ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης Τουρκίας κατέθεσε προς κατοχύρωση στο EUIPO το εμπορικό σήμα «Turkaegean»
Οι ξενοδόχοι στην αντεπίθεση: Προσφεύγουν κατά απόφασης δήμου για νέο τέλος
Το «τέλος βιώσιμης ανάπτυξης» που επιβάλει ο Δήμος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης αποτελεί πρωτοφανή απόφαση, λέει ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών Αττικής και Αργοσαρωνικού
Nέα ρεκόρ στον τουρισμό καταγράφει η Ελλάδα - Τι αναφέρει η Handelsblatt
Η αύξηση του τουρισμού στην Ελλάδα, η κίνηση στα αεροδρόμια από την οποία επωφελείται και η γερμανική Fraport