Η φθίνουσα ζήτηση των Αμερικανών για αθλητικά παπούτσια και αθλητικά είδη έχει επηρεάσει αρνητικά σημαντικούς παίκτες όπως η Nike, Adidas και Foot Locker σε μια διαδρομή. Η βρετανική αλυσίδα JD Sports Fashion βλέπει την αδυναμία της αγοράς των ΗΠΑ ως τη στιγμή της ανάκαμψης, σύμφωνα με τον WSJ, με μια προσέγγιση που η εταιρεία λέει ότι την ξεχωρίζει από τους αντιπάλους της.
Nike: «Συνταγή» αναδιάρθρωσης με πάνω από 1.500 απολύσεις
Ο αθλητισμός διπλασιάζει το αμερικανικό αθλητικό λιανικό εμπόριο, ανοίγοντας εκατοντάδες καταστήματα στις ΗΠΑ. «Ο πελάτης των ΗΠΑ ήθελε κάτι νέο. Νομίζω ότι είχαν κουραστεί», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Régis Schultz σε συνέντευξή του. «Έχουν πολλά καταστήματα αθλητικών παπουτσιών, τα οποία όλα φαίνονται το ίδιο».
Η JD Sports έχει αγοράσει τρεις λιανοπωλητές στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια και στοχεύει σε περισσότερα από 1.300 καταστήματα στις ΗΠΑ έως το 2028, από περίπου 900 σήμερα. Ο λιανοπωλητής έχει καθιερωθεί ως το κατάστημα αθλητικών ειδών της Gen-Z στη Βρετανία χάρη στη νεανική του ατμόσφαιρα τις φίρμες αθλητικών παπουτσιών. Κατά ομολογία του Schultz, πωλεί σχεδόν τα ίδια πάνινα παπούτσια και επώνυμα ρούχα με άλλα αθλητικά καταστήματα, αλλά έχει διαφοροποιηθεί προωθώντας τα προϊόντα της ως νεανική μόδα και όχι ως αποκλειστικά αθλητικά είδη.
Τα καταστήματα της JD Sports έχουν μια πιο σύγχρονη, streetwise αίσθηση που μοιάζει περισσότερο με ένα επώνυμο brand μόδας από ένα τυπικό κατάστημα αθλητικών ειδών. Η μουσική τείνει να είναι δυνατή, το προσωπικό νέο, και οι εικόνες στο κατάστημα δείχνουν αθλητικά παπούτσια και ενδύματα σε ένα πλαίσιο δρόμου αντί να χρησιμοποιείται για τρέξιμο ή αθλητισμό.
Με τον τρόπο ζωής να είναι μια πολύ μεγαλύτερη επιχείρηση από τα αθλήματα επιδόσεων, οι μάρκες έχουν καλωσορίσει την JD Sports ως μέσο πρόσβασης σε αυτή την πλευρά της αγοράς σε μια εποχή που τα έσοδά τους βρίσκονται υπό πίεση, είπε ο Πάουελ. «Ειδικά η Nike έχει δείξει στην JD πολλή αγάπη», είπε.
Το προφίλ της JD Sports
Με έδρα το Bury στη βόρεια Αγγλία, η JD Sports ιδρύθηκε το 1981 από τους John Wardle και David Makin. Ο μεγαλύτερος μέτοχός της είναι η Pentland Group, μια βρετανική εταιρεία επενδύσεων της οποίας το χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει τη μάρκα μαγιό Speedo και την εξωτερική ετικέτα Berghaus, με μερίδιο αγοράς 55%.
Η εταιρεία λειτουργούσε 3.347 καταστήματα παγκοσμίως από τον Σεπτέμβριο. Οι τρεις μεγάλες αγορές της, το Ηνωμένο Βασίλειο, η ηπειρωτική Ευρώπη και οι ΗΠΑ, αποτελούν περίπου το ένα τρίτο των δραστηριοτήτων της.
Πέρυσι ο Schultz, ένας 55χρονος Γάλλος που εντάχθηκε στην JD Sports το 2022, περιέγραψε ένα πενταετές σχέδιο επέκτασης επικεντρωμένο στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Η στρατηγική απαιτεί η εταιρεία να δαπανά περίπου 750 εκατομμύρια δολάρια ετησίως ανοίγοντας περίπου 350 καταστήματα ετησίως.
Η JD Sports εισήλθε για πρώτη φορά στις ΗΠΑ το 2018, όταν απέκτησε την Finish Line με έδρα την Ινδιανάπολη για 560 εκατομμύρια δολάρια. Δύο χρόνια αργότερα αγόρασε την αλυσίδα αθλητικών παπουτσιών Shoe Palace από την Καλιφόρνια για 681 εκατ. δολάρια. Συμφώνησε να πληρώσει 495 εκατομμύρια δολάρια για τον λιανοπωλητή DTLR με έδρα τη Βαλτιμόρη το 2021.
Η εταιρεία δήλωσε ότι θα ανοίξει τρία νέα καταστήματα JD Sports στις ΗΠΑ τον Φεβρουάριο, το
Toms River, NJ, Tacoma, Wash, και Hayward, σύμφωνα με τον WSJ.
Κατά το άνοιγμα νέων καταστημάτων, η εταιρεία αναζητά ιστότοπους πιο κοντά σε μάρκες ρούχων όπως Zara και όχι κοντά σε άλλα καταστήματα αθλητικών ειδών. Για να αυξήσει την ευαισθητοποίηση, δίνει στους τοπικούς παράγοντες επιρροής πάνω από 500 $ σε πίστωση καταστήματος, σε αντάλλαγμα για την οποία συμφωνούν να δημοσιεύσουν βίντεο από τις αγορές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η JD Sports σχεδιάζει να ανοίξει περίπου 100 καταστήματα ετησίως στις ΗΠΑ μέχρι το 2028. Τα μισά από αυτά τα καταστήματα θα είναι νέοι ιστότοποι, με τα υπόλοιπα να είναι μαγαζιά με φυσική παρουσία. Η εταιρεία είχε αρχικά προγραμματίσει να παραμείνει με το όνομα Finish Line, αλλά η ομάδα διαχείρισης των ΗΠΑ συνέστησε τη μετάβαση στη βρετανική μάρκα, δήλωσε ο Schultz.
Η εταιρεία δοκίμασε την ιδέα αλλαγής ονόματος μετονομάζοντας ορισμένα καταστήματα Finish Line σε JD Sports. Τα καταστήματα που λειτουργούν ως JD Sports είχαν καλύτερη απόδοση, ενισχύοντας την πεποίθηση της εταιρείας ότι η αγορά των ΗΠΑ ήταν ώριμη για αναδιοργάνωση.
Η JD Sports σχεδιάζει να διατηρήσει και να αναπτύξει τις μάρκες DTLR και Shoe Palace. “Οι μεγάλες μάρκες υποστηρίζουν πλήρως την επέκταση της JD στις ΗΠΑ”, δήλωσε ο Schultz.
Latest News
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά
Έσπασε τα κοντέρ: 60 εκατ. νοικοκυριά καθηλώθηκαν στο Netflix για τον αγώνα Πολ-Τάισον
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73 - Όλα τα ρεκόρ του Netflix
Ο Τζέικ νίκησε τον Μάικ Τάισον στο event της χρονιάς και πήρε 40 εκατομμύρια [εικόνες]
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73.
«Χρυσό» συμβόλαιο υπέγραψε η Nike με την Barcelona FC
Ο καταλανικός ποδοσφαιρικός όμιλος ανανέωσε για μια δεκαετία τη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών
Extreme makeover στα αγγλικά γήπεδα - Το σχέδιο της Premier League για να αυξήσει τα έσοδα
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Premier League προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα κατά τουλάχιστον 14% την επόμενη δεκαετία
Τα μυστικά του βιοχάκινγκ που κρατάνε τον ΛεΜπρόν Τζέιμς βασιλιά του ΝΒΑ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ακολουθεί μια συγκεκριμμένη ρουτίνα για να διατηρεί το σώμα στην αρμονία που απαιτείται
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης
Έρευνα της γαλλικής αστυνομίας στα γραφεία της LFP και του CVC Capital Partners
Οι αρχές στη Γαλλία ερευνούν καταγγελίες για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, δωροδοκία δημόσιου λειτουργού και σύγκρουση συμφερόντων
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου
Τρέλα για την Εθνική: Sold out ο αγώνας με την Αγγλία
Ο κόσμος αγκαλιάζει όσο ποτέ την προσπάθεια της Εθνικής Ελλάδας, αφού εξαντλήθηκαν μέσα σε ένα 24ωρο τα 60.000 εισιτήρια για το μεγάλο ματς με την Αγγλία στο ΟΑΚΑ (14/11)!