Η φθίνουσα ζήτηση των Αμερικανών για αθλητικά παπούτσια και αθλητικά είδη έχει επηρεάσει αρνητικά σημαντικούς παίκτες όπως η Nike, Adidas και Foot Locker σε μια διαδρομή. Η βρετανική αλυσίδα JD Sports Fashion βλέπει την αδυναμία της αγοράς των ΗΠΑ ως τη στιγμή της ανάκαμψης, σύμφωνα με τον WSJ, με μια προσέγγιση που η εταιρεία λέει ότι την ξεχωρίζει από τους αντιπάλους της.
Nike: «Συνταγή» αναδιάρθρωσης με πάνω από 1.500 απολύσεις
Ο αθλητισμός διπλασιάζει το αμερικανικό αθλητικό λιανικό εμπόριο, ανοίγοντας εκατοντάδες καταστήματα στις ΗΠΑ. «Ο πελάτης των ΗΠΑ ήθελε κάτι νέο. Νομίζω ότι είχαν κουραστεί», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Régis Schultz σε συνέντευξή του. «Έχουν πολλά καταστήματα αθλητικών παπουτσιών, τα οποία όλα φαίνονται το ίδιο».
Η JD Sports έχει αγοράσει τρεις λιανοπωλητές στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια και στοχεύει σε περισσότερα από 1.300 καταστήματα στις ΗΠΑ έως το 2028, από περίπου 900 σήμερα. Ο λιανοπωλητής έχει καθιερωθεί ως το κατάστημα αθλητικών ειδών της Gen-Z στη Βρετανία χάρη στη νεανική του ατμόσφαιρα τις φίρμες αθλητικών παπουτσιών. Κατά ομολογία του Schultz, πωλεί σχεδόν τα ίδια πάνινα παπούτσια και επώνυμα ρούχα με άλλα αθλητικά καταστήματα, αλλά έχει διαφοροποιηθεί προωθώντας τα προϊόντα της ως νεανική μόδα και όχι ως αποκλειστικά αθλητικά είδη.
Τα καταστήματα της JD Sports έχουν μια πιο σύγχρονη, streetwise αίσθηση που μοιάζει περισσότερο με ένα επώνυμο brand μόδας από ένα τυπικό κατάστημα αθλητικών ειδών. Η μουσική τείνει να είναι δυνατή, το προσωπικό νέο, και οι εικόνες στο κατάστημα δείχνουν αθλητικά παπούτσια και ενδύματα σε ένα πλαίσιο δρόμου αντί να χρησιμοποιείται για τρέξιμο ή αθλητισμό.
Με τον τρόπο ζωής να είναι μια πολύ μεγαλύτερη επιχείρηση από τα αθλήματα επιδόσεων, οι μάρκες έχουν καλωσορίσει την JD Sports ως μέσο πρόσβασης σε αυτή την πλευρά της αγοράς σε μια εποχή που τα έσοδά τους βρίσκονται υπό πίεση, είπε ο Πάουελ. «Ειδικά η Nike έχει δείξει στην JD πολλή αγάπη», είπε.
Το προφίλ της JD Sports
Με έδρα το Bury στη βόρεια Αγγλία, η JD Sports ιδρύθηκε το 1981 από τους John Wardle και David Makin. Ο μεγαλύτερος μέτοχός της είναι η Pentland Group, μια βρετανική εταιρεία επενδύσεων της οποίας το χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει τη μάρκα μαγιό Speedo και την εξωτερική ετικέτα Berghaus, με μερίδιο αγοράς 55%.
Η εταιρεία λειτουργούσε 3.347 καταστήματα παγκοσμίως από τον Σεπτέμβριο. Οι τρεις μεγάλες αγορές της, το Ηνωμένο Βασίλειο, η ηπειρωτική Ευρώπη και οι ΗΠΑ, αποτελούν περίπου το ένα τρίτο των δραστηριοτήτων της.
Πέρυσι ο Schultz, ένας 55χρονος Γάλλος που εντάχθηκε στην JD Sports το 2022, περιέγραψε ένα πενταετές σχέδιο επέκτασης επικεντρωμένο στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Η στρατηγική απαιτεί η εταιρεία να δαπανά περίπου 750 εκατομμύρια δολάρια ετησίως ανοίγοντας περίπου 350 καταστήματα ετησίως.
Η JD Sports εισήλθε για πρώτη φορά στις ΗΠΑ το 2018, όταν απέκτησε την Finish Line με έδρα την Ινδιανάπολη για 560 εκατομμύρια δολάρια. Δύο χρόνια αργότερα αγόρασε την αλυσίδα αθλητικών παπουτσιών Shoe Palace από την Καλιφόρνια για 681 εκατ. δολάρια. Συμφώνησε να πληρώσει 495 εκατομμύρια δολάρια για τον λιανοπωλητή DTLR με έδρα τη Βαλτιμόρη το 2021.
Η εταιρεία δήλωσε ότι θα ανοίξει τρία νέα καταστήματα JD Sports στις ΗΠΑ τον Φεβρουάριο, το
Toms River, NJ, Tacoma, Wash, και Hayward, σύμφωνα με τον WSJ.
Κατά το άνοιγμα νέων καταστημάτων, η εταιρεία αναζητά ιστότοπους πιο κοντά σε μάρκες ρούχων όπως Zara και όχι κοντά σε άλλα καταστήματα αθλητικών ειδών. Για να αυξήσει την ευαισθητοποίηση, δίνει στους τοπικούς παράγοντες επιρροής πάνω από 500 $ σε πίστωση καταστήματος, σε αντάλλαγμα για την οποία συμφωνούν να δημοσιεύσουν βίντεο από τις αγορές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η JD Sports σχεδιάζει να ανοίξει περίπου 100 καταστήματα ετησίως στις ΗΠΑ μέχρι το 2028. Τα μισά από αυτά τα καταστήματα θα είναι νέοι ιστότοποι, με τα υπόλοιπα να είναι μαγαζιά με φυσική παρουσία. Η εταιρεία είχε αρχικά προγραμματίσει να παραμείνει με το όνομα Finish Line, αλλά η ομάδα διαχείρισης των ΗΠΑ συνέστησε τη μετάβαση στη βρετανική μάρκα, δήλωσε ο Schultz.
Η εταιρεία δοκίμασε την ιδέα αλλαγής ονόματος μετονομάζοντας ορισμένα καταστήματα Finish Line σε JD Sports. Τα καταστήματα που λειτουργούν ως JD Sports είχαν καλύτερη απόδοση, ενισχύοντας την πεποίθηση της εταιρείας ότι η αγορά των ΗΠΑ ήταν ώριμη για αναδιοργάνωση.
Η JD Sports σχεδιάζει να διατηρήσει και να αναπτύξει τις μάρκες DTLR και Shoe Palace. “Οι μεγάλες μάρκες υποστηρίζουν πλήρως την επέκταση της JD στις ΗΠΑ”, δήλωσε ο Schultz.
Latest News
Ο ιδιοκτήτης της Aston Villa σκέφτεται την «έξοδο» από τη Βρετανία λόγω φορολογίας
Ο Αιγύπτιος επιχειρηματίας Νασέφ Σαουρίρις φέρεται να εξετάζει τη μετεγκατάστασή του, ενώ το οικογενειακό του γραφείο NNS Group μεταφέρθηκε στο Άμπου Ντάμπι πέρυσι
CIES: Αυτοί είναι οι πιο ακριβοί παίκτες στον κόσμο
Ο Αγγλος άσος της Ρεάλ Μαδρίτης άφησε στη δεύτερη θέση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον Ερλινγκ Χάαλαντ
Θέλει να... παίξει μπάλα ο Ίλον Μασκ - Για ποια εξαγορά-έκπληξη ετοιμάζεται
Όπως αποκάλυψε ο πατέρας του Ίλον Μασκ, ο δισεκατομμυριούχος ενδιαφέρεται όντως για την εξαγορά των «ρεντς»
Αλλάζει άρδην ο τρόπος που παρακολουθούν μεταδόσεις οι φίλαθλοι - Πού στρέφονται
Σήμερα, η συντριπτική πλειονότητα των φιλάθλων λέει ότι χρησιμοποιεί και δεύτερες οθόνες κατά τη διάρκεια ζωντανών μεταδόσεων
Στον «αέρα» 50 εκατ. που πλήρωσε σε παίκτη η Μπαρτσελόνα - Οικονομικό χάος στον ιστορικό σύλλογο
Η ισπανική LaLiga αφαίρεσε τον μέσο Ντάνι Όλμο, καθώς και τον επιθετικό Πάου Βίκτορ, από το επίσημο ρόστερ της Μπαρτσελόνα
Αναστάτωση στη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή με ψεύτικους λογαριασμούς του Μπαχ
Ψεύτικοι λογαριασμοί και e-mail ως… Τόμας Μπαχ επικοινωνούν με υψηλόβαθμα πρόσωπα, σύμφωνα με καταγγελία που έκανε η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή
1925-2025: Ο Ολυμπιακός και 100 χρόνια τρισένδοξης ιστορίας
Ο Ολυμπιακός συμπληρώνει 100 χρόνια ζωής και η χρονιά που μόλις μπήκε, είναι σημείο αναφοράς στην μυθική ιστορία του συλλόγου
Το μήνυμα του Βαγγέλη Μαρινάκη στους οπαδούς της Νότιγχαμ
«Κάναμε μεγάλα βήματα με τη Νότιγχαμ το 2024, θα συνεχίσουμε για μεγαλύτερες επιτυχίες το 2025» τονίζει μεταξύ άλλων ο Βαγγέλης Μαρινάκης
Βαγγέλης Μαρινάκης: «Το 2024 ήταν μια αξέχαστη χρονιά, το 2025 να μεγαλώσουμε ακόμη περισσότερο το όνομα του Ολυμπιακού»
Το μήνυμα του ηγέτη του Ολυμπιακού, Βαγγέλη Μαρινάκη, για το μαγικό 2024 και το ιστορικό 2025.
To brand Beckham πληρώνει 124 εκατ. δολ. σε μερίσματα
Περισσότερο από μία δεκαετία μετά την αποχώρησή του από το ποδόσφαιρο ο Μπέκαμ συνεχίζει να κερδίζει από το όνομά του