Υπερβολικά ισχυρή, προβεβλημένη και κατά συνέπεια κουραστική, χαρακτηρίζουν πλέον οι μέχρι πρότινος φανατικοί καταναλωτές της Amazon, που βλέπει μικρά βήματα οπισθοδρόμησης στις πωλήσεις της σε συγκεκριμένες αγορές και ηλικακές ομάδες.
Σύμφωνα με νέα έρευνα της Mintel, ενώ η Amazon είναι η μάρκα με τις περισσότερες αγορές για τους Αμερικανούς online αγοραστές (84%), σχεδόν οι μισοί από τους αγοραστές της Gen Z (47%) εμφανίζονται πρόθυμοι να κάνουν λιγότερες αγορές από την Amazon. Ποσοστό που στους Boomers κυμαίνεται στο 20% και στους Millennials στο 40%.
Μπέζος: Πούλησε μετοχές της Amazon αξίας 4 δισ.
Έξι στους δέκα (60%) αγοραστές της Gen Z λένε ότι η Amazon είναι πολύ ισχυρή και άλλοι τέσσερις στους δέκα (39%) έχουν «κουραστεί να ακούνε» για τον γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου.
«Η γοητεία του Amazon συνεχίζει να έχει ισχυρή επιρροή στους περισσότερους online αγοραστές. Ωστόσο, μπορεί να μην είναι πάντα η πρώτη επιλογή για τους αγοραστές της Gen Z», δήλωσε η Diana Smith, associate director, client advisor of retail & e-commerce στη Mintel.
«Οι αγοραστικές τους συνήθειες δείχνουν μια προτίμηση στην εξατομίκευση έναντι της ιδιωτικότητας. Έχουν την τάση να ανακαλύπτουν νέες μάρκες, οι οποίες μπορεί να μην ευθυγραμμίζονται πάντα με τη μαζική απήχηση της Amazon. Η Amazon και άλλοι έμποροι μαζικής πώλησης μπορεί να χρειαστεί να επανεξετάσουν τη στρατηγική της Gen Z για να αυξήσουν την αφοσίωση αυτής της δημογραφικής ομάδας. Το κλειδί έγκειται στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο αυτή η γενιά σκέφτεται, ψωνίζει και αντιλαμβάνεται τον κόσμο γύρω της, γεγονός που παραπέμπει σε μοναδικές και προσαρμοσμένες εμπειρίες αγορών».
Εντυπωσιακά μεγέθη παρά την έξοδο
Παρά τις αντιδράσεις από τους νεότερους καταναλωτές, οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου της Amazon αναμένεται να φτάσουν τα 1,2 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2024, σύμφωνα με έρευνα της Mintel, μια αύξηση 9% σε σχέση με το 2023. Για την επόμενη πενταετία (2024-28) αναμένεται αύξηση των πωλήσεων κατά 36%.
Τα μέλη του Amazon Prime εκτιμάται ότι ανέρχονται σε 200 εκατομμύρια παγκοσμίως, με 148,6 εκατομμύρια μέλη στις ΗΠΑ, μια αύξηση 33% από το 2020. Ενώ σχεδόν τα τρία τέταρτα των ενηλίκων (73%) δηλώνουν ότι το Amazon είναι το αγαπημένο τους μέρος για αγορές και η πλειοψηφία (65%) ξεκινάει τις διαδικτυακές αγορές της από το Amazon, οι καταναλωτές παραμένουν ανοιχτοί σε άλλες επιλογές όσον αφορά τη συνδρομή τους στο Prime.
Σχεδόν το 20% των Αμερικανών ενηλίκων δηλώνουν ότι θα εγκατέλειπαν τη συνδρομή τους στο Amazon Prime, εάν μια άλλη μάρκα προσέφερε ισοδύναμα οφέλη. Οι Αμερικανοί χρησιμοποιούν επίσης σε αυξημένο βαθμό ανταγωνιστικές υπηρεσίες, όπως το Netflix (46%) και το Spotify (28%). Περισσότερο από το ένα τρίτο των μελών του Prime (36%) είναι επίσης μέλη του Walmart+.
Latest News
Χαμηλότερα από το αναμενόμενο ο πληθωρισμός χονδρικής στις ΗΠΑ τον Δεκέμβριο
Ο Δείκτης Τιμών Παραγωγού αυξήθηκε μόλις 0,2% τον Δεκέμβριο
Αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού - Η νέα στρατηγική της Starbucks
Η Starbucks δημιούργησε έναν «Κώδικα Δεοντολογίας Καφετέριας» και με την εφαρμογή του στις ΗΠΑ, αρχίζει η μεγάλη της μεταμόρφωση
Πίεση από παντού - Θα παρατείνει ο Μπάιντεν την προθεσμία απαγόρευσης του TikTok στις 19 Ιανουαρίου;
Ο Μπάιντεν θα μπορούσε να παρατείνει την προθεσμία κατά 90 ημέρες - Το ενδεχόμενο που εξετάζεται μέχρι την ολοκλήρωση της ακρόασης
Όλι Ρεν: Στα μέσα του 2025 θα φτάσουμε στα ουδέτερα επιτόκια
Ο διοικητής της φινλανδικής κεντρικής τράπεζας, Όλι Ρεν, εκτίμησε ότι η ΕΚΤ θα πρέπει επίσης λάβει υπόψη της τις πολιτικές του Τραμπ
Ο «τζόγος» του Τραμπ με τους δασμούς - Τα νέα σχέδια στο τραπέζι
Σύμφωνα με πληροφορίες, το οικονομικό επιτελείο του Ντόναλντ Τραμπ μελετά τη σταδιακή αύξηση στους δασμούς μήνα με τον μήνα
Ο Τραμπ και το Brexit «τσακίζουν» το διεθνές εμπόριο της Βρετανίας
Η Βρετανία βρίσκεται πλέον υπό διπλή μέγγενη, καθώς ο Τραμπ προβλέπεται πως θα ασκήσει περαιτέρω πίεση στο διεθνές εμπόριο
Υποχώρηση δίχως τέλος - Η Macy’s περιορίζει τις προοπτικές πωλήσεων καθώς οι γιορτές δεν απέδωσαν
Μετά τις λογιστικές απάτες, η Macy’s βρίσκεται αντιμέτωπη με υποτονικά αποτελέσματα μετά την εορταστική αγοραστική περίοδο
Η διαφοροποίηση επενδύσεων είναι το κλειδί σε ένα ασταθές περιβάλλον - Ο χρησμός του Ικμπάλ Καν της UBS
Η γεωπολιτική και παγκόσμια οικονομική κατάσταση είναι ρευστή, άρα μια διαφοροποίηση επενδύσεων είναι λογική, σύμφωνα με τον Ίκμπαλ Καν
Θέσεις- φαντάσματα και «μωβ σκιούροι»: Τι συμβαίνει στην αγορά εργασίας
Μία στις πέντε θέσεις στην αγορά εργασίας που διαφημίζονται είναι ψεύτικες ή δεν έχουν καλυφθεί, σύμφωνα με μια νέα έρενα
Pepsi και Pringles πλημμυρίζουν τη Συρία - Τα δολάρια δεν είναι πια «μαϊντανοί»
Το τέλος των περιορισμών που είχε επιβάλει ο Άσαντ στα δολάρια αλλάζει το σκηνικό στο Συρία και οδηγεί σε έκρηξη στα ξένα αγαθά