Πρόκειται για ένα σχεδόν αναπόφευκτο σενάριο: μπαίνεις σε ένα κατάστημα για να πάρεις μερικά απαραίτητα και σπρώχνεις, σηκώνεις και/ή σέρνεις το καρότσι σου στον διάδρομο καθώς συνήθως οι τροχοί κολλάνε, κάνουν θόρυβο ή στρίβουν στην αντίθετη πορεία.
Ένας αστικός μύθος που κυκλοφορεί εδώ και χρόνια υποστηρίζει ότι οι έμποροι λιανικής σκόπιμα κάνουν τα καρότσια δυσκίνητα ώστε να επιβραδύνουν την πορεία των καταναλωτών μεταξύτων διαδρόμων, ελπίζοντας να στρέψουν την προσοχή σε περισσότερα εμπορεύματα.
Ωστόσο, η πραγματικότητα φαίνεται ότι είναι διαφορετική: οι διαβόητες προβληματικές ρόδες δημιουργούνται στην πραγματικότητα από το επαναλαμβανόμενο χτύπημα στο οποίο συχνά υπόκεινται τα καροτσάκια, εξήγησε ο Alex Poulos. Ο Poulos είναι ο διευθυντής πωλήσεων της RW Rogers, η οποία προμηθεύει χιλιάδες καροτσάκια αγορών σε εταιρείες όπως η Whole Foods, η Tractor Supply Company και η Meijer.
Με την πάροδο του χρόνου, τραβώντας τα καρότσια μέσα από ανώμαλους χώρους στάθμευσης, σπρώχνοντάς τα μέσα και έξω από το κατάστημα και αναγκάζοντάς τα να ανεβοκατεβαίνουν στο κράσπεδο παραμορφώνει την πλάκα τροχίσκου, το μεταλλικό κομμάτι που στερεώνει τον μηχανισμό του τροχού στο σώμα του καροτσιού, υπογράμμισε με δηλώσεις του στο CNN.
«Εάν αυτή η πλάκα τροχίσκου στρίψει λίγο, μπορεί να σηκώσει τον τροχό προς τα πάνω και τότε και οι δύο τροχοί δεν αγγίζουν το έδαφος ταυτόχρονα», τόνισε.
Ιδανικές συνθήκες
Σε έναν τέλειο κόσμο όπου τα καροτσάκια χειρίζονταν ήπια και χρησιμοποιούνται μόνο σε εσωτερικούς χώρους, ο τυπικός τροχός από πολυουρεθάνη των πέντε ιντσών θα μπορούσε να διαρκέσει από έξι έως οκτώ χρόνια, δήλωσε από την πλευρά του ο Alvar Diaz, αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ στην εταιρεία κατασκευής τροχών P&H Casters. Σε ένα περιβάλλον καταστημάτων 24/7, είναι πιο πιθανό να διαρκέσουν δύο ή τρία χρόνια, ενώ οι μεταλλικοί τροχοί διαρκούν περίπου πέντε.
Αλλά η αντικατάσταση του τροχού χωρίς να προσεχθούν τα παξιμάδια και τα μπουλόνια που συγκρατούν τα πάντα σημαίνει ότι ένας νέος τροχός μπορεί να ταλαντεύεται εξίσου με έναν παλαιότερο.
Η ηθική της επιστροφής των καροτσιών
Οι καταναλωτές φέρουν μέρος της ευθύνης. Τα καρότσια που εγκαταλείπονται έξω αφού οι ξεφορτώσουν τα ψώνια τους στο αυτοκίνητο βρίσκονται στο έλεος της υπερβολικής ζέστης, του χιονιού, του πάγου και του αλατιού στο δρόμο. Αυτή η παρατεταμένη έκθεση μπορεί επίσης, να βλάψει το καρότσι και τους τροχούς του.
Για να καταπολεμηθεί αυτό, πολλοί λιανοπωλητές στην Ευρώπη, όπως η Aldi, η Tesco και η Lidl, έχουν κλειδαριές με νομίσματα στα καρότσια τους (αρκετά σύνηθες και στην Ελλάδα).
Αυτό το σύστημα, αν και δεν είναι mainstream στις Ηνωμένες Πολιτείες, δημιουργεί καροτσάκια πολύ μεγαλύτερης διάρκειας και λιγότερους ταλαντευόμενους τροχούς.
«Οι κλειδαριές με νομίσματα διασφαλίζουν ότι τα καροτσάκια είναι πάντα εκεί που υποτίθεται ότι πρέπει να είναι», είπε ο Poulos. «Εξασφαλίζουν ότι τα καροτσάκια συντηρούνται καλύτερα και ότι η μακροζωία (τους) είναι καλύτερη επειδή δεν μένουν στο χιόνι ή δεν τα παρασύρει ο άνεμος. Επίσης, δεν χρειάζεστε εργατικό δυναμικό για να τα κυνηγήσετε και να τα φέρετε πίσω στο μπροστινό μέρος του καταστήματος».
Σχεδιάζοντας ένα καλύτερο καροτσάκι
Όπως υπογραμμίζει το CNN ένας τρόπος για να ενισχυθεί η ανθεκτικότητα είναι αλλάζοντας το υλικό των τροχών από την τυπική πολυουρεθάνη σε πιο ακριβό καουτσούκ.
Οι ελαστικοί τροχοί αποτελούν τη βάση των μηχανοκίνητων καροτσιών αγορών για δεκαετίες, δήλωσε η Beth Thieme, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Amigo Mobility, η οποία παρήγαγε το πρώτο μηχανοκίνητο καρότσι το 1968.
Μια ομαλή και σταθερή διαδρομή είναι απολύτως απαραίτητη για αυτά τα καρότσια που χρησιμοποιούνται από πελάτες με προκλήσεις κινητικότητας. Επομένως, αυτά τα καρότσια χρησιμοποιούν ελαστικούς τροχούς χωρίς τροχούς ή πλάκες τροχών, που σημαίνει ότι δεν μπορούν να περιστραφούν ή να κολλήσουν.
Οι έμποροι λιανικής και οι κατασκευαστές έχουν λάβει υπόψη αυτό το σχέδιο. Αρκετές μεγάλες αλυσίδες όπως η Walmart και η Target έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν ελαστικούς τροχούς στα καρότσια τους.
Ενώ οι ελαστικοί τροχοί κοστίζουν διπλάσια από την τιμή των τυπικών πολυουρεθάνης, ο Diaz είπε ότι οι τροχοί από φυσικό καουτσούκ της P&H Casters μπορούν να διαρκέσουν για περίπου μια δεκαετία, αποκλείοντας την κακομεταχείριση από τους πελάτες. Σε ένα πιο πολυσύχναστο περιβάλλον καταστημάτων, μπορούν να αντέξουν μεταξύ τεσσάρων και πέντε ετών.
Latest News
H Pfizer διερευνά το ενδεχόμενο πώλησης μονάδας με νοσοκομειακά φάρμακα
Η μονάδα της Pfizer «παράγει» επί του παρόντος σχεδόν 500 εκατομμύρια δολάρια κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων
Συμβιβαστικός ελιγμός της Meta στην Ευρώπη - Μειώνει τις διαφημίσεις σε Facebook και Instagram
Προσπάθεια κατευνασμού των ρυθμιστικών αρχών της ΕΕ απο τη Meta - Μειώνει τις διαφημίσεις σε Facebook και Instagram
Μείωση προβλέψεων της Novavax για τα έσοδα - «Παρενέργειες» από τα εμβόλια Covid
H Novavax κατείχε κατά μέσο όρο περίπου το 3% της αγοράς εμβολίων κατά της Covid-19 σε εβδομαδιαίο επίπεδο
Αναταράξεις στην Airbus εν μέσω ανησυχιών για τον πόλεμο των δασμών
Ο όμιλος της Airbus θεωρεί το ελεύθερο εμπόριο ζωτικής σημασίας για την παγκόσμια ευημερία, όπως ξεκαθάρισε ο CEO της Airbus China
Η Shell κέρδισε την έφεση εναντίον ιστορικής απόφασης του εφετείου της Χάγης
O CEO της Shell δήλωσε ότι η εταιρεία πιστεύει πως η απόφαση του εφετείου «ήταν η σωστή για την παγκόσμια ενεργειακή μετάβαση»
Βουτιά στο εμπόριο σπάνιων γαιών στην ΕΕ - Μεγάλη εξάρτηση από Κίνα
Συνολικά 5.600 τόνοι σε σπάνιες γαίες εξήχθησαν από την ΕΕ, σημειώνοντας μείωση 18,7% σε όγκο και 27,8% σε αξία σε σύγκριση με το 2022
Διέψευσε τις προβλέψεις - Σε άνοδο οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στην κινεζική Single's Day
Πώς απέδωσε η Single's Day παρά τους φόβους και τις εκτιμήσεις για χαμηλή εμπιστοσύνη στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου
Αντιδασμούς στον Τραμπ εξετάζει το Μεξικό
Ο Υπουργός Οικονομίας δήλωσε ότι το Μεξικό μπορεί να απαντήσει με δικούς της δασμούς στις αμερικανικές εισαγωγές
Ξεπέρασε τον σκόπελο της Μελόνι η Lufthansa - Προχωράει η εξαγορά της ΙΤΑ
Η συμφωνία για να αναλάβει την ιταλική ITA Airways θα περάσει μετά από σθεναρή εμμονή της Ιταλίας στο τίμημα
Μαθήματα επαγγελματικής επιτυχίας από τον Χάουαρντ Σουλτς - Τι λέει ο δημιουργός των Starbucks
Ο Χάουαρντ Σουλτς ξέρει να ξεπερνάει τα εμπόδια και να βρίσκει την επιτυχία - Ποια συμβουλή θα έδινε σε έναν εκκολαπτόμενο επιχειρηματία;