![Ερυθρά Θάλασσα: Πλοίο που χτυπήθηκε από τους Χούθι κινδυνεύει να βυθιστεί](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/houthi-yemen.jpg)
Κίνδυνο να βυθιστεί διατρέχει πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου το οποίο χτυπήθηκε από τους Χούθι στον Κόλπο του Άντεν, ανοιχτά της Υεμένης.
Ναυτιλία: Στόχος των Χούθι πλοίο υπό ελληνική σημαία
Σε δήλωσή του ο στρατιωτικός εκπρόσωπος των Χούθι, Yahya Sarea, ανέφερε ότι το πλήρωμα του Rubymar είναι ασφαλές, αλλά το πλοίο έχει υποστεί σοβαρές ζημιές και κινδυνεύει να βυθιστεί. Το πλοίο με σημαία Μπελίζ δέχθηκε επίθεση την Κυριακή. Ο Sarea πρόσθεσε ότι οι Χούθι κατέρριψαν επίσης ένα αμερικανικό μη επανδρωμένο αεροσκάφος πάνω από το λιμάνι Χοντέιντα της Υεμένης.
Η Κεντρική Διοίκηση του αμερικανικού στρατού επιβεβαίωσε ότι δύο βαλλιστικοί πύραυλοι κατά πλοίων εκτοξεύθηκαν από περιοχές της Υεμένης που ελέγχονται από τους Χούθι και είχαν στόχο το Rubymar στις 18 Φεβρουαρίου.
«Ένας από τους πυραύλους έπληξε το πλοίο, προκαλώντας ζημιές. Το πλοίο εξέπεμψε σήμα κινδύνου και ένα πολεμικό πλοίο του συνασπισμού μαζί με ένα άλλο εμπορικό πλοίο ανταποκρίθηκαν στο σήμα για να βοηθήσουν το πλήρωμα του Rubymar», ανέφερε η CENTCOM στο X.
Feb. 18 Summary of Red Sea Activities
Between 9:30 and 10:45 p.m., Feb. 18, two anti-ship ballistic missiles were launched from Iranian-backed Houthi terrorist-controlled areas of Yemen toward MV Rubymar, a Belize-flagged, UK-owned bulk carrier. One of the missiles struck the… pic.twitter.com/d6Ty7YTwcG
— U.S. Central Command (@CENTCOM) February 19, 2024
Η εταιρεία ασφαλείας LSS-SAPU, υπεύθυνη για την ασφάλεια του Rubymar, ανέφερε νωρίτερα ότι το πλήρωμα μπόρεσε να εκκενώσει το πλοίο μετά το πλήγμα που δέχτηκε από τους δύο πυραύλους. Τους ναυτικούς παρέλαβε ένα άλλο εμπορικό πλοίο το οποίο τους μετέφερε στο Τζιμπουτί.
«Γνωρίζουμε ότι έμπαινε νερό», ανέφερε η LSS-SAPU στο Reuters. «Δεν υπάρχει κανείς στο πλοίο τώρα. Οι πλοιοκτήτες και οι διαχειριστές εξετάζουν τις επιλογές για ρυμούλκηση.»
Στον γύρο της Αφρικής
Μέχρι στιγμής, κανένα πλοίο δεν έχει βυθιστεί ούτε έχουν σκοτωθεί μέλη πληρώματος από τις επιθέσεις στην κομβικής σημασίας θαλάσσια αρτηρία, από την οποία διέρχεται το 12% της παγκόσμιας θαλάσσιας κυκλοφορίας. Για να αποφύγουν τον κίνδυνο, τα πλοία πολλών εταιρειών ακολουθούν τη μακρύτερη και ακριβότερη διαδρομή μέσω του ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας.
Παρά τις επιθέσεις της Δύσης εναντίον τους στην Υεμένη, οι Χούθι έχουν ορκιστεί να συνεχίσουν να στοχεύουν πλοία που συνδέονται με το Ισραήλ μέχρι να σταματήσουν οι επιθέσεις κατά των Παλαιστινίων στη Λωρίδα της Γάζας.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![ΟΛΘ: Δόθηκε το «πράσινο φως» για τις υποχρεωτικές επενδύσεις του Οργανισμού](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/06/olth-600x368.jpg)
«Πράσινο φως» για τις υποχρεωτικές επενδύσεις του ΟΛΘ
Με τον τρόπο αυτό, δίδεται η δυνατότητα στον ΟΛΘ να ικανοποιήσει, χωρίς καθυστερήσεις, τις υποχρεώσεις της, όπως αυτές προκύπτουν από την σύμβαση παραχώρησης
![Δασμοί: Πώς αλλάζουν τις θαλάσσιες διαδρομές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/12/nautilia-768x430-1-600x336.jpg)
Οι δασμοί αλλάζουν τις θαλάσσιες διαδρομές
«Οι κυρώσεις και οι εμπορικές ρυθμίσεις, είτε επιβάλλονται είτε αναβάλλονται, έχουν άμεση επίδραση στους ναύλους» τονίζει ο οίκος Xclusiv
![Ελληνική ναυτιλία: Μοχλός ανάπτυξης με συνεισφορά 14 δισ. στο ΑΕΠ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ot_naut_ploio_tanker2-600x352.png)
Μοχλός ανάπτυξης με συνεισφορά 14 δισ. στο ΑΕΠ η ελληνική ναυτιλία
Μελέτη της McKinsey για την ελληνική ναυτιλία επισημαίνει την καταλυτική συμβολή του κλάδου στο διεθνές εμπόριο, ενώ παράλληλα αναλύει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες
![Royal Caribbean Group: Γιατί ποντάρει σε πολυτελείς ποτάμιες κρουαζιέρες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/03/RCI_IC_Aerial_Side_Night_CGI12_RET_LR-1-600x200.jpg)
Γιατί η Royal Caribbean ποντάρει σε πολυτελείς ποτάμιες κρουαζιέρες
Η premium θυγατρική της Royal Caribbean Group σχεδιάζει να δρομολογήσει 10 κρουαζιερόπλοια σε ποταμούς από το 2027
![Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Επανεξελέγη πρόεδρος η Μελίνα Τραυλού](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/enosi-ellinon-efopliston-600x338.jpg)
Επανεξελέγη πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών η Μελίνα Τραυλού
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για την επόμενη τριετία
![Τέλης Μυστακίδης: Έκλεισε και η οικονομική συναλλαγή για την Aegean Baltic Bank](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/telis-mistakidis-600x404.png)
Στον Τέλη Μυστακίδη κι επίσημα η ABBank – Έκλεισε και η οικονομική συναλλαγή
Ο Τέλης Μυστακίδης θα ελέγχει το 48% των μετοχών της ABBank, ενώ στο πλαίσιο της συναλλαγής η τράπεζα αποτιμήθηκε 1,1 φορές τη λογιστική της αξία
![Μελίνα Τραυλού: Η ελληνική ναυτιλία παγκόσμιο παράδειγμα αριστείας, πρωτοπορίας και ανθεκτικότητας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/travlou-3-600x393.jpg)
Τραυλού: «Η Ελλάδα ναυπηγεί 589 πλοία – Υπερέχουμε σε επενδύσεις και τεχνολογία»
Η Μελίνα Τραυλού πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών σημείωσε στην ετήσια Γ.Σ. για τον πρωταγωνιστικό ρόλο της ελληνικής ναυτιλίας στην πράσινη μετάβαση
![Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/travlou-600x400.jpeg)
Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Η ετήσια γενική συνέλευση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και οι αρχαιρεσίες ολοκληρώθηκαν - Πρόεδρος για δεύτερη θητεία, αναμένεται να εκλεγεί, η Μελίνα Τραυλού
![Capital Clean Energy Carriers: Αύξηση εσόδων 64% στο τέταρτο τρίμηνο του 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/AMORE-MIO-CAPITAL-600x270.jpg)
Αύξηση εσόδων 64% για την Capital Clean Energy Carriers – Μέρισμα 0,15 δολ/ μετοχή
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο του 2024
![Ναυτιλία: Κερδισμένοι και χαμένοι από τον πόλεμο δασμών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ot_LNG22-1024x600-1-600x352.png)
Ναυτιλία: Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν από τους πολέμους των δασμών
Κατά τον προηγούμενο «εμπορικό πόλεμο» καταγράφηκε μια πτώση της ζήτησης στα εμπορευματοκιβώτια, σύμφωνα με την DNB Markets