
Η Ένωση Λιμένων Ελλάδος (Ε.ΛΙΜ.Ε.) εγκαινίασε τα νέα της γραφεία στις 16 Φεβρουαρίου 2024, στον Πειραιά.
Την ίδια μέρα πραγματοποιήθηκε και το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο για το έτος 2024, υπό την προεδρία του Προέδρου της Ένωσης, κ. Αθανάσιου Λιάγκου, καθώς και η ετήσια Γενική Συνέλευση των μελών της Ένωσης, παρουσία του Γενικού Γραμματέα Ναυτιλίας και Λιμένων κ. Ευάγγελου Κυριαζόπουλου, Διευθύνοντων Συμβούλων και Προέδρων των Δ.Σ των Οργανισμών Λιμένων, καθώς και Προέδρων των μεγάλων Λιμενικών Ταμείων που συμμετέχουν στην Ε.ΛΙΜ.Ε.
Η γαλάζια οικονομία αποτελεί του 25% του ελληνικού ΑΕΠ
Ο Πρόεδρος της Ε.ΛΙΜ.Ε., κ. Αθανάσιος Λιάγκος, καλωσόρισε τα μέλη της Ε.ΛΙΜ.Ε. τονίζοντας ότι αποτελεί τιμή για την Ε.ΛΙΜ.Ε η παρουσία τους στις πρώτες εργασίες της νέας χρονιάς.
Στη συνέχεια το λόγο έλαβε ο Γενικός Γραμματέας Ναυτιλίας και Λιμένων κ. Ευάγγελος Κυριαζόπουλος, ο οποίος χαιρέτησε τις εργασίες της Ένωσης και αναφέρθηκε σε μία σειρά ζητημάτων που αυτή την περίοδο βρίσκονται σε εξέλιξη όπως: η σύνταξη της Λευκής Βίβλου για τη Λιμενική Βιομηχανία που σύντομα θα βγει σε διαβούλευση, η αναμόρφωση του Οργανισμού του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ώστε να λειτουργεί με περισσότερο άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο, η πράσινη μετάβαση της ακτοπλοΐας, η οποία συνδυάζεται άμεσα με τις πράσινες υποδομές που προγραμματίζουν τα λιμάνια, η συμμετοχή σε πολλά προγράμματα CEF για τις υποδομές, τα θέματα ασφαλείας των λιμένων και η εκπαίδευση του προσωπικού των λιμένων ως προτεραιότητα. Στη συνέχεια της συνεδρίασης υπήρξε ευρεία ανταλλαγή ιδεών, απόψεων και προτάσεων για το μέλλον της Ελληνικής Λιμενικής Βιομηχανίας.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο Γενικός Γραμματέας Ναυτιλίας και Λιμένων κ. Ευάγγελος Κυριαζόπουλος, βράβευσε τον Πρόεδρο της Ε.ΛΙΜ.Ε., κ. Αθανάσιο Λιάγκο, για τη διαχρονική και μεγάλη του προσφορά στο Λιμενικό κλάδο, τόσο από τη θέση του Προέδρου της Ένωσης όσο και από τις προηγούμενες διοικητικές θέσεις του στα λιμάνια της χώρας και στο ΤΑΙΠΕΔ.
Αμφότεροι δεσμεύτηκαν για την αναβάθμιση της λιμενικής βιομηχανίας, ούτως ώστε η Ελληνική Λιμενική Βιομηχανία να πρωτοστατεί σε όλες τις σύγχρονες προκλήσεις και απαιτήσεις.
Μετά το τέλος των εργασιών ακολούθησε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας της Ε.ΛΙΜ.Ε. και γεύμα που παρατέθηκε στο Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.