Στις εγκαταστάσεις του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς φιλοξενήθηκε το φετινό 5ο Balkans & Black Sea Forum (BBSF 2024), με θέμα “Trading Arteries & Global Supply Chains at Stake”, την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2024, κατά τη διάρκεια του οποίου τονίστηκε ο κρίσιμος ρόλος του μεγαλύτερου λιμένα της χώρας στο εμπόριο και την παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, ως σημαντική πύλη της παγκόσμιας ναυτιλίας.
Πειραιάς: Υποχώρησε κατά 12,7% η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων τον Ιανουάριο λόγω Χούθις
Το BBSF 2024, το οποίο προάγει σε θεσμικό και επιχειρηματικό επίπεδο τη διασυνοριακή, την ευρωπαϊκή και οικονομική συνεργασία μεταξύ των χωρών της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, Βαλκανικής και της Μαύρης Θάλασσας, παρακολούθησαν προσωπικότητες από τη διεθνή κοινότητα, διπλωμάτες, επικεφαλής διεθνών οργανισμών και στελέχη επιχειρήσεων.
Μεταξύ των ομιλητών στο φετινό φόρουμ ήταν ο Πρέσβης της Κίνας στην Ελλάδα κ. Xiao Junzheng, ενώ την έναρξη των εργασιών του καθιερωμένου πλέον διεθνούς θεσμού, κήρυξε ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας & Οικονομικών κ. Νίκος Παπαθανάσης, ο οποίος εκπροσώπησε στο συνέδριο τον Πρωθυπουργό.
Ο Πρόεδρος της ΟΛΠ Α.Ε., Yu Zenggang, μετά από ένα θερμό καλωσόρισμα προς τους παρευρισκόμενους, εστίασε στην τεράστια ανάπτυξη που έχει πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Πειραιά σε επίπεδο υποδομών, ψηφιακού μετασχηματισμού και πράσινης ανάπτυξης. Στάθηκε σε μεγάλα έργα, όπως τη σημαντική επέκταση στον σταθμό αυτοκινήτων που εγκαινιάστηκε πρόσφατα και αποτελεί σημαντική αναβάθμιση στις διεθνείς μεταφορές, αλλά και στην ανθεκτικότητα που αποδεικνύει σταθερά η ΟΛΠ Α.Ε. στις ευμετάβλητες συνθήκες της εποχής. Πρόκειται, όπως τόνισε, για μία ανθεκτικότητα, η οποία επιβεβαιώνεται από τα ιστορικά ρεκόρ οικονομικών επιδόσεων που επανειλημμένα πετυχαίνει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια και η οποία διαρκώς ισχυροποιείται, χάρη στην αξιοποίηση των συνεργειών που προκύπτουν από τις σχέσεις μεταξύ των χωρών της ευρύτερης περιοχής.
«Kαθοριστικός ρόλος για το λιμάνι του Πειραιά»
Κατά τον χαιρετισμό του ο κ. Yu Zenggang δήλωσε χαρακτηριστικά «To λιμάνι του Πειραιά διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ως σημαντική πύλη ναυτιλίας, μεταφορών και εμπορίου. Λειτουργεί ως καταλύτης για τη διασυνοριακή συνδεσιμότητα, τη συνεργασία και την ανάπτυξη. Υπάρχει ωστόσο ακόμη μεγαλύτερο περιθώριο συνεργασίας, το οποίο αξίζει να αξιοποιηθεί περαιτέρω μέσω σταθερών, αμοιβαία επωφελών και βιώσιμων σχέσεων. Το κοινό μας όραμα για το μέλλον θα πρέπει να εστιάζει στην πράσινη και καινοτόμο ανάπτυξη. Οφείλουμε να διασφαλίσουμε πως η πορεία προς το μέλλον γίνεται με σεβασμό στο περιβάλλον και ταυτόχρονα στηρίζει την κοινωνική ευημερία. Η περαιτέρω ανάπτυξη της περιοχής μας θα πρέπει να αποτελεί πυλώνα ευημερίας, σταθερότητας και βιωσιμότητας για το σήμερα και τις μελλοντικές γενιές.»
Η ΟΛΠ Α.Ε., εισηγμένη εταιρεία του Χρηματιστηρίου Αθηνών διαχειρίζεται και λειτουργεί τον Λιμένα Πειραιά το μεγαλύτερο λιμάνι της Ελλάδας και ενός από τα πιο ολοκληρωμένα λιμάνια στην Ευρώπη από πλευράς λιμενικών υπηρεσιών. Οι δραστηριότητες στο Λιμάνι του Πειραιά περιλαμβάνουν την κρουαζιέρα, τη μεταφορά επιβατών, τον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων και αυτοκινήτων, τη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη, τα logistics και υπηρεσίες ελεύθερης ζώνης. Κύριος μέτοχος της ΟΛΠ Α.Ε. με ποσοστό 67% είναι η COSCO Shipping, μία από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες του κόσμου.
Την τελευταία δεκαετία η ΟΛΠ Α.Ε. σημειώνει αδιάληπτη ανάπτυξη με σεβασμό στο περιβάλλον και με στοχευμένη χρήση των νέων τεχνολογιών και των εργαλείων ψηφιοποίησης, σε όλο το φάσμα των λιμενικών της δραστηριοτήτων, συνεισφέροντας σε μεγάλο βαθμό στην οικονομία της χώρας και κυρίως ανταποδίδοντας σημαντικά οφέλη στην ελληνική κοινωνία.
Η ΟΛΠ Α.Ε. ανήκει στο δίκτυο “ECO PORTS”, κατέχει πιστοποιήσεις κατά ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 50001:2018, βρίσκεται στη λίστα ESG του Χρηματιστηρίου Αθηνών και συγκαταλέγεται ανάμεσα στις πιο βιώσιμες εταιρείες της Ελλάδας το 2022.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons