
Ένα νέο πρόγραμμα που έχει ως στόχο την επαγγελματική ενδυνάμωση νέων που κατοικούν ή/και δραστηριοποιούνται στα Δωδεκάνησα, ανακοίνωσε η Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος – Helmepa.
Το Πρόγραμμα Ενίσχυσης Δεξιοτήτων υλοποιείται σε συνεργασία με την Κοινωνική Επιχείρηση για τη Δια Βίου Μάθηση KNOWL και με την υποστήριξη του μη κερδοσκοπικού οργανισμού ανθρωπιστικής βοήθειας και οικονομικής ανάπτυξης The Hellenic Initiative.
Helmepa: Ευκαιρίες απασχόλησης για τους νέους στη Γαλάζια Οικονομία
Η συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι δωρεάν και η διεξαγωγή του θα γίνει διαδικτυακά στο διάστημα Μάρτιος-Απρίλιος 2024.
Κάθε ωφελούμενος/η του προγράμματος θα λάβει μία σειρά εξατομικευμένων και ομαδικών υπηρεσιών επαγγελματικής καθοδήγησης και ενδυνάμωσης, διάρκειας 25 ωρών.
– Διαμόρφωση προσωπικού «οδικού χάρτη» που αφορά τους επαγγελματικούς του/της στόχους και δεξιότητες
– Δημιουργία σύγχρονου βιογραφικού σημειώματος και παροχή συμβουλευτικής για τη σύνταξη συνοδευτικής επιστολής για αγγελίες εργασίας
– Προσομοίωση συνέντευξης και ανατροφοδότηση από έμπειρα στελέχη ανθρώπινου δυναμικού, βάσει του επαγγελματικού στόχου και της θέσης που διεκδικεί ο/η κάθε ωφελούμενος/η
– Καθοδήγηση (Mentoring) από επαγγελματίες της Γαλάζιας Οικονομίας, ανάλογα με τον τομέα ενδιαφέροντος κάθε ωφελούμενου/ης
– Καλλιέργεια δεξιοτήτων (ήπιες, τεχνικές και ψηφιακές δεξιότητες)
– Εισηγήσεις σε θεματικές της Γαλάζιας Οικονομίας (ενδεικτικά): Παράκτιος και καταδυτικός τουρισμός, Γαλάζια Επιχειρηματικότητα, Κλίμα και Βιώσιμη ανάπτυξη, Επαγγελματικές ευκαιρίες στον κλάδο της Κρουαζιέρας-Μαρίνας, Σύγχρονη αλιεία, Καριέρα στα ΜΜΕ με εστίαση στη θάλασσα, κ.λπ.
– Ευκαιρίες δικτύωσης μέσω της σύνδεσης με επαγγελματίες του κλάδου, μέντορες και εταιρείες για τη μεταφορά τεχνογνωσίας
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε νέους/νέες που ζουν ή/και δραστηριοποιούνται σε νησιά των Δωδεκανήσων. Προτεραιότητα θα δοθεί σε άτομα ηλικίας 18-25 ετών, και κατοίκους μικρών/ακριτικών νησιών όπως Κάρπαθος, Καστελόριζο, Κάσος, Σύμη. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες/ουσες θα λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.