Η Boeing δεν θα επιδείξει εμπορικά αεροπλάνα στην Αεροπορική Έκθεση της Σιγκαπούρης, και αναγκαστικά τα φώτα της δημοσιότητας για επιβατικά αεροσκάφη θα πέσουν στην ανταγωνιστική Airbus καθώς και στα κινεζικά αεροσκάφη.
Αυτή η απουσία έρχεται καθώς η Boeing ανέφερε μείωση στις παραγγελίες και τις παραδόσεις αεροσκαφών τον Ιανουάριο, μετά από μια έκρηξη κατά τη διάρκεια της πτήσης ενός πάνελ ατράκτου σε ένα από 737 Max 9 στην αρχή του έτους.
Boeing: Πίεση για αύξηση της παραγωγής, χαλαρές βίδες και εκδίωξη επιθεωρητών
Ενώ θα υπάρχουν εναέριες επιδείξεις εμπορικών αεροσκαφών από την Airbus και το αεροσκάφος της Κίνας Comac C919, η Boeing δεν θα έχει κανένα εμπορικό αεροσκάφος στην αεροπορική έκθεση.
Θα είναι παρούσα με στρατιωτικά αεροσκάφη
Η Boeing θα εξακολουθεί να επιδεικνύει τις αμυντικές της ικανότητες και θα διαθέτει πολλά από τα πολεμικά της αεροσκάφη, συμπεριλαμβανομένου του αειθαλούς B-52 Stratofortress που θα συμμετάσχει στην εναέρια επίδειξη της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ.
Η Boeing θα παρουσιάσει ομοίωμα καμπίνας του ευρείας ατράκτου επιβατικού της αεροπλάνου 777X, το οποίο η εταιρεία ισχυρίζεται ότι είναι το μεγαλύτερο δικινητήριο τζετ στον κόσμο. Οι παραδόσεις για τα αεροσκάφη, που αναμένονται από το 2025, μαστίζονται από καθυστερήσεις.
Το Airshow της Σιγκαπούρης — που πραγματοποιήθηκε από τις 20 έως τις 25 Φεβρουαρίου — συνήθως παρακολουθείται από δεκάδες χιλιάδες, συμπεριλαμβανομένων στρατιωτικών αντιπροσωπειών και λάτρεις της αεροπορίας.
Αυτή είναι η πρώτη μεγάλη διεθνής αεροδιαστημική εκδήλωση από την έκρηξη τον περασμένο μήνα, η οποία οδήγησε την Boeing σε άλλη μια κρίση αφού οι ρυθμιστικές αρχές ασφαλείας των ΗΠΑ διέταξαν την προσωρινή καθίλωση περισσότερων από 170 αεροπλάνων Boeing 737 Max 9.
Το ατύχημα στις 5 Ιανουαρίου, άφησε τα στελέχη της Boeing να παλεύουν για ανακτήσουν την εμπιστοσύνη των πελατών αεροπορικών εταιρειών, των επενδυτών και των ρυθμιστικών αρχών.
Το ατύχημα μετά την έκρηξη της πόρτας του 737 Max-9 θόλωσε τα ισχυρά αποτελέσματα της Boeing το 2023.
Η ανταγωνιστική Airbus θα πετάξει το μεγάλο μοντέλο της ευρείας ατράκτου A350-1000 στην αεροπορική έκθεση. Ο γαλλικός κατασκευαστής αεροπλάνων θα διαθέτει επίσης στατικές εκθέσεις ελικοπτέρων, στρατιωτικών αεροσκαφών καθώς και ενός άλλου εμπορικού τζετ, του A330neo.
Ανταγωνισμός από Κίνα
Η Κίνα ετοιμάζεται επίσης να παρουσιάσει και να πετάξει το εμπορικό αεροσκάφος C919 στενής ατράκτου, που αναπτύχθηκε από την Commercial Aircraft Corporation of China, ή Comac.
Θα είναι ένα από τα πλέον αναμενόμενα εκθέματα στη διοργάνωση, καθώς είναι η πρώτη φορά που η Κίνα θα πετάξει το εγχώριο αεροπλάνο της για διεθνές κοινό.
Παρόλο που το αεροσκάφος είναι πιστοποιημένο μόνο από τις κινεζικές αρχές, ειδικοί του κλάδου είπαν ότι θα μπορούσε να είναι πρώιμος ανταγωνιστής του δίπολου εμπορικής αεροπορίας Boeing – Airbus.
«Οι επαφές της βιομηχανίας για τις οποίες μιλάμε πιστεύουν ότι τα προβλήματα στη Boeing, συγκεκριμένα με το 737 Max, αποτελούν μια πρώιμη ευκαιρία για την Comac», δήλωσε στο CNBC ο αναλυτής της Northcoast Research Κρις Όλιν.
Σύμφωνα με τoν Όλιν, το C919 μπορεί τελικά να τσιμπήσει το μερίδιο αγοράς της Boeing Max, αλλά σημείωσε ότι «ο αντίκτυπος του C919 είναι πιθανό να μειωθεί τα επόμενα δύο χρόνια με την παραγωγή αεροσκαφών να αναμένεται να περιοριστεί σε 75-100 αεροσκάφη ετησίως».
Δεν είναι όλα ζοφερά φέτος
Παρόλο που η κρίση Max και οι διακοπές της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι μεγάλες στον κλάδο, οι αναλυτές αναμένουν ότι ο αντίκτυπος στην Boeing θα είναι βραχυπρόθεσμος.
″Κατόπιν παραγγελιών, το 2023 ήταν η καλύτερη χρονιά παραγγελιών που έχει καταγραφεί για εμπορικά αεροπλάνα Boeing και ήταν ιδιαίτερα ισχυρό τον Δεκέμβριο», δήλωσε ο Μάιλς Γουόλτον, Διευθύνων Σύμβουλος της Wolfe Research, τονίζοντας ότι όπως και η Airbus, έτσι και η Boeing αναμένεται να δει υψηλότερες παραδόσεις από έτος σε έτος.
Latest News
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της
Η θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, λανσάρει πιστωτικές κάρτες στην Βρετανία
Η αποκλειστικά ψηφιακή θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, κάνει την πρώτη της κίνηση στις πιστώσεις, αφού συγκέντρωσε καταθέσεις άνω των 20 δισ. λιρών
Ντανιέλα Καβάλο: Το πρόσωπο - κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
Κόρη μετανάστη από την Ιταλία, η Ντανιέλα Καβάλο είναι επικεφαλής σωματείων των εργαζομένων στη Volkswagen
Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την Target - Μειώνει το guidance
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Σε καθεστώς πτώχευσης στις ΗΠΑ η Northvolt - Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Northvolt δεν κατάφερε να συμφωνήσει με τους επενδυτές σε ένα πακέτο διάσωσης και ζητά υπαγωγή στο Άρθρο 11
Παραιτείται στις 20 Ιανουαρίου ο πρόεδρος της SEC Γκάρι Γκένσλερ
H παραίτηση του έρχεται δυο χρόνια πριν τη λήξη της θητείας του
Το «γεράκι» της ΕΚΤ ξαναχτυπά: «Πρέπει να διατηρήσουμε περιοριστική νομισματική πολιτική»
Η διατήρηση αυστηρής πολιτικής αποτελεί επί του παρόντος μέρος της δήλωσης που δημοσιεύει η ΕΚΤ μετά τις συνεδριάσεις της για τα επιτόκια
Σε χαμηλό επταμήνου οι αιτήσεις για τα επιδόματα ανεργίας στις ΗΠΑ
Οι μη προσαρμοσμένες αιτήσεις μειώθηκαν κατά 17.750 σε 213.035 την περασμένη εβδομάδα
O αμερικανική Deer, ο γίγαντας των αγροτικών μηχανημάτων προβλέπει μικρότερη κερδοφορία
Οι εκτιμήσεις της Deer για αδύναμα ετήσια κέρδη καθώς τα εισοδήματα των Αμερικανών αγροτών υποχωρούν
Πώς επηρεάζουν την πολιτική της ΕΚΤ τα trumponomics - Κινδυνεύει η μείωση επιτοκίων;
Η επιστροφή του Τραμπ στον Λευκό Οίκο έχει πυροδοτήσει στην ευρωζώνη τη συζήτηση στην ΕΚΤ πώς μπορεί να επηρεάσει τα σχέδιά τους για τον πληθωρισμό και την ανάπτυξη