![McDonald’s: Το νέο κέντρο logistics των 4.000 τ.μ στον Ασπρόπυργο και η συνεργασία με efood και Wolt](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/04/McDonalds-Peiraios1.jpg)
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η κατασκευή του νέου κέντρου διανομής της Premier Capital Hellas στον Ασπρόπυργο, το οποίο θα εξυπηρετεί το δίκτυο καταστημάτων της McDonald’s στην Ελλάδα.
Ισραήλ: Πληρώνουν ακριβά το μποϊκοτάζ Starbucks και McDonald’s – O ρόλος του TikTok
Σύμφωνα με την Premier Capital Hellas, η οποία διατηρεί τα δικαιώματα εκμετάλλευσης του διάσημου brand στην χώρα μας, η νέα επένδυση υπολογίζεται ότι θα ανέλθει σε περίπου 7 εκατ. ευρώ και αναμένεται να βελτιώσει την αποδοτικότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας του ελληνικού δικτύου McDonald’s. To όλο project εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2024.
«Το νέο κέντρο διανομής έχει έκταση 4.000 τ.μ. και βρίσκεται σε στρατηγικό σημείο κοντά στην Αθήνα ενώ θα υποστηρίξει τη λειτουργία και μελλοντική επέκταση του δικτύου μας», δηλώνει στον «ΟΤ» η εταιρεία.
Αναφέρει μάλιστα πως στο πλαίσιο του σχεδιασμού της να φτάσει τα 50 εστιατόρια στην επόμενη πενταετία στην ελληνική αγορά, αυτή η επένδυση είναι σημαντική για τη στήριξη της επέκτασης του δικτύου.
Μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, επιδιώκεται να λειτουργήσουν 3 νέα εστιατόρια McDonald’s, ανεβάζοντας τον αριθμό τους στα 35, ενώ θα απασχολούνται περισσότεροι από 1.800 εργαζόμενοι. Από τα πλέον πρόσφατα καταστήματα που λειτούργησαν ήταν αυτό στην Πάτρα τον περσινό Νοέμβριο.
Το «άνοιγμα» στους νέους
Η αμερικανική αλυσίδα κατάφερε μέσω του Μαλτέζου συνεργάτη της στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης, την Premier Capital του Melo Hili να κάνει μια νέα αρχή στην ελληνική αγορά. Από τη στιγμή που ανέλαβε την ευθύνη πριν από περίπου δεκαπέντε χρόνια, ανέστρεψε την πτωτική πορεία της αλυσίδας και την έβαλε σε τροχιά ανάπτυξης.
Υπολογίζεται ότι από το 2011 έχουν επενδυθεί πάνω από 40 εκατ. ευρώ για το άνοιγμα νέων εστιατορίων, την ανακαίνιση υφιστάμενων καθώς και την αναβάθμιση των υποδομών και της τεχνολογίας σε ολόκληρο το δίκτυό της.
Κομβικό σημείο, όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς ήταν το «άνοιγμα» στην νεολαία. Την οποία κατάφερε να κερδίσει μέσα από την επιθετική πολιτική τιμών αλλά και «έξυπνες» κινήσεις μάρκετινγκ, τη στιγμή που τα υπόλοιπα δίκτυα γρήγορου φαγητού, έδωσαν έμφαση στις περικοπές και στη συρρίκνωση του δικτύου τους.
Οι εκπτώσεις και οι προωθητικές ενέργειες μέσω ηλεκτρονικών εφαρμογών (app) εξακολουθούν να βρίσκονται στην αιχμή της πολιτικής προσέλκυσης νεότερων ηλικιών, οι οποίες είναι εξοικειωμένες με την σύγχρονη τεχνολογία.
Η συνεργασία με efood και Wolt
Παράλληλα, εγκαινίασε συνεργασία με τις δημοφιλείς διαδικτυακές πλατφόρμες delivery φαγητού, efood και wolt για την κατ’ οίκον παράδοση γευμάτων. Μια κίνηση που βοήθησε και συνεχίζει μέχρι και σήμερα να στηρίζει τις πωλήσεις της, συνεισφέροντας περίπου το 20% των συνολικών εσόδων της.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Τράπεζες: Γιατί φορτώνουν με επιπλέον έξοδα το τελευταίο τρίμηνο του 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_trapezes_flags_NEA_2025-600x352.png)
Γιατί «φορτώνουν» με επιπλέον έξοδα τους ισολογισμούς οι τράπεζες - Ο πήχης για τα μερίσματα
Στην τελική ευθεία εισέρχεται η δημοσιοποίηση των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων από τις τράπεζες - Η στρατηγική και ο στόχος για τα μερίσματα
![Miele Hellas: «Bonus» από τους Γερμανούς στην ελληνική εταιρεία – Το στοίχημα των 100 εκατ. ευρώ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/miele-1-600x400.jpg)
Το «bonus» των Γερμανών στη Miele Hellas, το στοίχημα των 100 εκατ. και ο Κωτσόβολος
Τι ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Miele Hellas για την πορεία ανάπτυξης – Το μήνυμα των ιδιοκτητών για την ανάθεση του cluster – Πώς θα αναπτυχθεί
![Βιομηχανικές περιοχές: Σύσκεψη βουλευτών της ΝΔ και εκπροσώπων του ΠΑΣΕΒΙΠΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/1213-600x450.jpg)
Διορθωτικές παρεμβάσεις στο νόμο 4982/22 για τις βιομηχανικές περιοχές ζητούν οι επιχειρήσεις των ΒΙΠΕ
Οι βουλευτές της ΝΔ μαζί με εκπροσώπους του ΠΑΣΕΒΙΠΕ, θα επιδιώξουν συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης «ώστε να διαμορφωθεί ενα βιώσιμο μέλλον» για τις βιομηχανικές περιοχές
![Miele Hellas: Επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Miele-600x400.jpg)
Η Miele Hellas επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία
Η επιτυχημένη πορεία της Miele Hellas οδηγεί σε ανάληψη της νέας αρμοδιότητας του νέου Miele Cluster Adria Aegean
![Jumbo: Αυξήθηκαν κατά 11% οι πωλήσεις τον Ιανουάριο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/jumbo55.png)
Jumbo: Αύξηση 11% στις πωλήσεις τον Ιανουάριο
Αυξημένες 15% οι πωλήσεις στην Ελλάδα τον Ιανουάριο - Τι αναφέρει η διοίκηση της Jumbo
![Κλωστοϋφαντουργία: Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί -Υπόμνημα σε Σκυλακάκη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/klostoyfantoyrgia-768x430-1-600x336.jpg)
Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί - Υπόμνημα σε Σκυλακάκη
Υπεισέρχεται πλέον στο κόστος του προϊόντος περίπου κατά 50%, και είναι 40% υψηλότερο από Ισπανία και Πορτογαλία αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΚ
![ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_peiraios_megalou333-600x352.png)
ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων
Το σενάριο της απόκτησης της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2025 - Βραχυπρόθεσμες προκλήσεις
![Public: Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_Publichome_Ηράκλειο-600x400.jpg)
Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης
Τα νέα μεγάλα “Public + home” αποτελούν μέρος του τριετούς επενδυτικού πλάνου των €10 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρία
![Profile Software: Νέο κέντρο ερευνας και ανάπτυξης στην Πάτρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/profile-software-600x300.webp)
Νέο κέντρο R&D στην Πάτρα για την Profile Software
Το νέο κέντρο R&D της Profile Software θα εστιάζει στη δημιουργία Χρηματοοικονομικών και Επιχειρησιακών λύσεων με χρήση AI και LLM
![Σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% στα online – Τι προτιμούν οι καταναλωτές [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/online-supermarket-768x402-1-600x314.jpg)
«Άλμα» 9% στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ - Η δημοφιλής ημέρας [γραφήματα]
Ποιες κατηγορίες προϊόντων πρωταγωνιστούν στα online σούπερ μάρετ