Η Qantas Airways Ltd. και η Air New Zealand Ltd. εντάχθηκαν στον αυξανόμενο κατάλογο των αεροπορικών εταιρειών που πλήττονται από καθυστερήσεις παράδοσης αεροσκαφών, καθώς τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας συνεχίζουν να πλήττουν τον κλάδο.
Η Qantas δήλωσε την Πέμπτη ότι το πρώτο της Airbus SE A350 υπερμεγάλων αποστάσεων θα φτάσει στα μέσα του 2026, έξι μήνες αργότερα από ότι προγραμματιζόταν. Αυτό θα δρομολογηθεί στη συνέχεια σε απευθείας πτήσεις που συνδέουν το Σίδνεϊ με τη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο, που πρόκειται να είναι οι μεγαλύτερες απευθείας εμπορικές πτήσεις στον κόσμο, αναφέρει το Bloomberg.
Πολιτική αεροπορία: Η κρίση του Boeing 737 MAX προσθέτει στην υψηλή ζήτηση για παλαιότερα αεροπλάνα
Η αναμονή προέρχεται από τον επανασχεδιασμό της επιπλέον δεξαμενής καυσίμου που απαιτείται για το μαραθώνιο ταξίδι, δήλωσε στο Bloomberg ο Κριστιάν Σκέρερ, επικεφαλής εμπορικών αεροσκαφών της Airbus, σε συνέντευξή του κατά τη διάρκεια του Singapore Airshow την Πέμπτη.
Καθυστερήσεις παραδόσεων
Εν τω μεταξύ, η Air New Zealand δήλωσε ότι το νέο της Boeing 787 Dreamliner είναι απίθανο να είναι διαθέσιμο τουλάχιστον μέχρι τα μέσα του 2025, καθυστερώντας την ανάπτυξη κουκέτας-ορόσημο στην οικονομική θέση που επρόκειτο να είναι διαθέσιμα τον Σεπτέμβριο σε πτήσεις προς Νέα Υόρκη και Σικάγο.
Η Boeing και η Airbus αγωνίζονται και οι δύο να αυξήσουν την παραγωγή αρκετά γρήγορα ώστε να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη ζήτηση για νέα αεροσκάφη μετά την πανδημία. Η αλυσίδα εφοδιασμού πιέζεται για διάφορους λόγους – έλλειψη εξαρτημάτων ή δεξιοτήτων, καθυστερήσεις πιστοποίησης και ρυθμιστικός έλεγχος της Boeing. Αλλά το αποτέλεσμα είναι σαφές: οι αεροπορικές εταιρείες δεν μπορούν να ανταποκριθούν στην ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια, περιορίζοντας την ανάπτυξη και αυξάνοντας τους ναύλους.
«Το παγκόσμιο αεροπορικό οικοσύστημα παραμένει υπό τεράστια πίεση», δήλωσε στο Bloomberg ο Διευθύνων Σύμβουλος της Air New Zealand, Γκρεγκ Φόραν.
Κρίση στην αεροπορική εφοδιαστική Αλυσίδα
Τα slots παραγωγής για τη δημοφιλή οικογένεια Airbus A320neo, για παράδειγμα, έχουν εξαντληθεί μέχρι το τέλος της δεκαετίας, εξοργίζοντας τις αεροπορικές εταιρείες που θέλουν να επεκταθούν.
«Ακόμα κι αν έχεις χρήματα, είναι δύσκολο να πάρεις αεροπλάνο», δήλωσε την Τετάρτη στη Σιγκαπούρη ο Τσανγκ Κουό-γουέι. πρόεδρος της Starlux Airlines. Η αεροπορική εταιρεία με έδρα την Ταϊπέι έχει παραγγείλει πολλά επιβατικά και εμπορευματικά αεροπλάνα ευρείας ατράκτου Airbus, αλλά εξακολουθεί να αναζητά μια συμφωνία για τα δημοφιλή αεροσκάφη στενής ατράκτου.
Νωρίτερα στην έκθεση, η κατασκευάστρια κινητήρων CFM International είπε ότι προβλήματα εφοδιαστικής αλυσίδας θα ταλανίσουν την αεροπορία τουλάχιστον για το υπόλοιπο του τρέχοντος έτους. Ο Γενικός Διευθυντής της Διεθνούς Ένωσης Αεροπορικών Μεταφορών, Γουίλι Γουόλς, προβλέπει ότι τα προβλήματα θα παραμείνουν για περισσότερο διάστημα και είπε ότι σημαντικός αριθμός αεροσκαφών θα καθηλωθεί το 2024 και το 2025.
Η Ryanair Holdings είπε στα τέλη του περασμένου έτους ότι οι καθυστερήσεις παράδοσης των αεροσκαφών Boeing 737 Max είχαν επιδεινωθεί και τον Ιανουάριο προειδοποίησε ότι ενδέχεται να μην εκτελεστούν επτά συμβατικές παραδόσεις μέχρι το καλοκαίρι.
Τα τελευταία δεινά με το 737 Max έχουν προστεθεί σε αυτή την αναστάτωση. Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας έχει περιορίσει την παραγωγή του αεροπλάνου καθώς αξιολογεί τις διαδικασίες κατασκευής της Boeing μετά από έκρηξη πάνελ σε πτήση της Alaska Airlines τον Ιανουάριο.
Εκτός από το καθυστερημένο Boeing 787, η Air New Zealand ανέφερε ότι η πρόσθετη συντήρηση στους κινητήρες Pratt & Whitney στα αεροπλάνα A321neo θα καθηλώσει πέντε από τα αεροσκάφη ανά πάσα στιγμή για τουλάχιστον τους επόμενους 18 μήνες.
Latest News
Χαμηλότερα από το αναμενόμενο ο πληθωρισμός χονδρικής στις ΗΠΑ τον Δεκέμβριο
Ο Δείκτης Τιμών Παραγωγού αυξήθηκε μόλις 0,2% τον Δεκέμβριο
Αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού - Η νέα στρατηγική της Starbucks
Η Starbucks δημιούργησε έναν «Κώδικα Δεοντολογίας Καφετέριας» και με την εφαρμογή του στις ΗΠΑ, αρχίζει η μεγάλη της μεταμόρφωση
Πίεση από παντού - Θα παρατείνει ο Μπάιντεν την προθεσμία απαγόρευσης του TikTok στις 19 Ιανουαρίου;
Ο Μπάιντεν θα μπορούσε να παρατείνει την προθεσμία κατά 90 ημέρες - Το ενδεχόμενο που εξετάζεται μέχρι την ολοκλήρωση της ακρόασης
Όλι Ρεν: Στα μέσα του 2025 θα φτάσουμε στα ουδέτερα επιτόκια
Ο διοικητής της φινλανδικής κεντρικής τράπεζας, Όλι Ρεν, εκτίμησε ότι η ΕΚΤ θα πρέπει επίσης λάβει υπόψη της τις πολιτικές του Τραμπ
Ο «τζόγος» του Τραμπ με τους δασμούς - Τα νέα σχέδια στο τραπέζι
Σύμφωνα με πληροφορίες, το οικονομικό επιτελείο του Ντόναλντ Τραμπ μελετά τη σταδιακή αύξηση στους δασμούς μήνα με τον μήνα
Ο Τραμπ και το Brexit «τσακίζουν» το διεθνές εμπόριο της Βρετανίας
Η Βρετανία βρίσκεται πλέον υπό διπλή μέγγενη, καθώς ο Τραμπ προβλέπεται πως θα ασκήσει περαιτέρω πίεση στο διεθνές εμπόριο
Υποχώρηση δίχως τέλος - Η Macy’s περιορίζει τις προοπτικές πωλήσεων καθώς οι γιορτές δεν απέδωσαν
Μετά τις λογιστικές απάτες, η Macy’s βρίσκεται αντιμέτωπη με υποτονικά αποτελέσματα μετά την εορταστική αγοραστική περίοδο
Η διαφοροποίηση επενδύσεων είναι το κλειδί σε ένα ασταθές περιβάλλον - Ο χρησμός του Ικμπάλ Καν της UBS
Η γεωπολιτική και παγκόσμια οικονομική κατάσταση είναι ρευστή, άρα μια διαφοροποίηση επενδύσεων είναι λογική, σύμφωνα με τον Ίκμπαλ Καν
Θέσεις- φαντάσματα και «μωβ σκιούροι»: Τι συμβαίνει στην αγορά εργασίας
Μία στις πέντε θέσεις στην αγορά εργασίας που διαφημίζονται είναι ψεύτικες ή δεν έχουν καλυφθεί, σύμφωνα με μια νέα έρενα
Pepsi και Pringles πλημμυρίζουν τη Συρία - Τα δολάρια δεν είναι πια «μαϊντανοί»
Το τέλος των περιορισμών που είχε επιβάλει ο Άσαντ στα δολάρια αλλάζει το σκηνικό στο Συρία και οδηγεί σε έκρηξη στα ξένα αγαθά