
Ο γαλλικός όμιλος πολυτελείας LVMH μπαίνει στον κόσμο της ψυχαγωγίας του Χόλιγουντ καθώς επιδιώκει να προωθήσει τις 75 μάρκες του ομίλου μέσω ταινιών και τηλεόρασης.
Το εγχείρημα, που ονομάζεται 22 Montaigne Entertainment από τη διεύθυνση των κεντρικών γραφείων του ομίλου στο Παρίσι, θα επιβλέπεται από τον Antoine Arnault, μεγαλύτερο γιο του ιδρυτή της LVMH Bernard Arnault, και από τον Anish Melwani, πρόεδρο της LVMH North America.
Η πλατφόρμα θα είναι μια συνεργασία με τα Superconnector Studios, μια εταιρεία συμβούλων με έδρα τις ΗΠΑ που συνδέει επωνυμίες με εταιρείες παραγωγής, διασημότητες και στούντιο στον κλάδο της ψυχαγωγίας.
Η Louis Vuitton πάει για το ολυμπιακό μετάλλιο στο Παρίσι – Η στρατηγική για luxury πωλήσεις
Σύμφωνα με τους Financial Times, η LVMH θα επιδιώξει να ενισχύσει την προώθηση των εμπορικών σημάτων του ομίλου — στα οποία περιλαμβάνονται οι οίκοι μόδας Louis Vuitton, Dior και Tiffany & Co— μέσω έργων που κυμαίνονται από τη διαφήμιση έως την τοποθέτηση προϊόντων και πρωτότυπα έργα στην τηλεόραση, τον κινηματογράφο και τον ήχο που θα αναπτύξει η LVMH, ως παραγωγός ή ως συγχρηματοδότης.
Συνδυασμοί
Η διασταύρωση πολυτέλειας, μόδας και διασκέδασης έχει μακρά ιστορία, από την ταινία του 1961 της Audrey Hepburn Breakfast at Tiffany’s μέχρι το House of Gucci , την ταινία του 2021 με τη Lady Gaga στην άνοδο και την πτώση της ιδρυτικής οικογένειας της ιταλικής εταιρείας.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που επισημοποιούμε την προσέγγισή μας για την προώθηση των εμπορικών σημάτων μας σε μορφές ψυχαγωγίας.», υπογράμμισε ο Melwani.
Η LVMH, ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελείας στον κόσμο με χρηματιστηριακή αξία 418,19 δισ. ευρώ, οδήγησε τις προσπάθειες του κλάδου να αξιοποιήσει τις συσχετίσεις με τη λαϊκή κουλτούρα και τους celebrities για να ενισχύσει την απήχησή του, προσλαμβάνοντας τον τραγουδιστή Pharrell Williams για να σχεδιάσει ανδρικά ρούχα στη Louis Vuitton πέρυσι και κλείνοντας συμφωνίες με προσωπικότητες όπως η Beyoncé, ο Lionel Messi και η Zendaya.
Ο Antoine Arnault, 46 ετών, είναι υπεύθυνος για την εικόνα και τη βιωσιμότητα στην LVMH, την οποία ελέγχει η οικογένεια Arnault και όπου εργάζονται και τα πέντε παιδιά. Αποχώρησε από τον ρόλο του ως διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ανδρικών ενδυμάτων Berluti πρόσφατα, αναλαμβάνοντας τη διαχείριση της οικογενειακής εταιρείας συμμετοχών Christian Dior SE τον Δεκέμβριο.


Latest News

Τα απίστευτα ποσά που έχει μοιράσει έως τώρα το Champions League
Η φάση των «16» του Champions League κλείδωσε και μαζί το πόσα χρήματα μοιράζονται οι σύλλογοι που συνεχίζουν δείχνουν τη δύναμη της διοργάνωσης

Τι φέρνει μαζί του το νέο σύστημα κοστολόγησης ΕΟΠΥΥ- Θετική η πιλοτική εφαρμογή
Το νέο σύστημα κοστολόγησης, θα επεκταθεί και στην ψυχική υγεία και στην αποκατάσταση

Το γλυπτό της Καμίλ Κλοντέλ που πωλήθηκε για 3,7 εκατ. ευρώ
Το γλυπτό «La Jeunesse et L’Age Mûr» (Νεότητα και ωριμότητα) της Καμίλ Κλοντέλ είναι ένα γλυπτό που αναπαριστά μια από τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής της

Ζιντάν, ένας πετυχημένος επενδυτής
Ο Ζινεντίν Ζιντάν κάνει νέα επένδυση πέντε εκατομμυρίων ευρώ σε αθλητικό συγκρότημα

Η Gen Z... μεταξεταστέα με την τεχνητή νοημοσύνη - Τι δείχνει έρευνα της ΕΥ
Ελλείψεις της Gen Z στην κριτική αξιολόγηση και στην ικανότητα εκτίμησης των δυνατοτήτων και των περιορισμών της ΑΙ

Ολιβερ Ρούπκε: Επικίνδυνη η ανακατανομή κονδυλίων για την άμυνα
«Αν ο Τραμπ επιβάλει δασμούς πρέπει να αντιδράσουμε με τόλμη» δηλώνει στα «ΝΕΑ» ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής

Χένα Βιρκούνεν: Αναγκαία η ρύθμιση των κολοσσών τεχνολογίας
Η εκτελεστική αντιπρόεδρος της Κομισιόν μιλάει στα «ΝΕΑ» για τις προτεραιότητές της και για την αντιμετώπιση του Χ από την Ευρώπη, παρά τις πίεσεις των ΗΠΑ

Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι καταναλωτές από τα χρηματοοικονομικά ιδρύματα;
Η νέα έρευνα της Saleforce επιβεβαιώνει ότι η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών είναι πλέον σημαντικότερη από τις χρεώσεις και τα επιτόκια για τη διατήρηση των πελατών στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Η άνοδος της βιομηχανίας των 21 δισ. των anime - Πώς η Ιαπωνία προσπαθεί να πατάξει την εκμετάλλευση
Η βιομηχανία των anime είναι διαβόητη για τα εξαντλητικά ωράρια και τις χαμηλές αποδοχές των εργαζομένων της
![Αθλητές: Αυτοί είναι οι 10 πιο ακριβοπληρωμένοι για το 2024 [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/06/football-600x400.jpg)
Αυτοί είναι οι 10 πιο ακριβοπληρωμένοι αθλητές για το 2024 [γράφημα]
Οι περισσότεροι πολύ υψηλά αμειβόμενοι αθλητές βρίσκονται στο τέλος της καριέρας τους