![Εκτοξεύθηκαν οι τιμές των εισιτήριων στο MLS λόγω Μέσι – Φτάνουν μέχρι και τα 790.000 δολάρια (vids)](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/messddd.jpeg)
Η μεταγραφή του Λιονέλ Μέσι στην Ίντερ Μαϊάμι εκτόξευσε το ενδιαφέρον του κόσμου για το MLS και μαζί τις τιμές των εισιτηρίων.
Η ομάδα που έχει δημιουργήσει ο Ντέιβιντ Μπέκαμ και στην οποία εκτός από τον Αργεντινό σούπερ σταρ υπάρχουν επίσης μεταξύ άλλων οι Λουίς Σουάρες και Σέρχιο Μπουσκέτς, αποτελεί πόλο έλξης για μικρούς και μεγάλους, που θέλουν να δουν από κοντά τον Λιονέλ Μέσι και τους συμπαίκτες του.
Λιονέλ Μέσι: «Διπλωματικό επεισόδιο» από τη μη εμφάνισή του σε αγώνα στο Χονγκ Κονγκ
![](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2024/02/miess-1024x682.jpg)
Το «Στάδιο Λόκχαρτ», που είναι η έδρα της Ίντερ Μαϊάμι, αλλά και όλα τα γήπεδα στα οποία αγωνίζεται ανά την αμερικάνικη επικράτεια η ομάδα του Λιονέλ Μέσι, γεμίζουν ασφυκτικά για χάρη του Λατινοαμερικάνου «μάγου».
Μαζί με τη ζήτηση, όμως, όπως είναι απόλυτα λογικό, έχουν εκτοξευθεί στα ύψη και οι τιμές των εισιτηρίων.
Τόσο για τις εντός έδρας όσο και για τις εκτός έδρας αναμετρήσεις της ομάδας του Ντέιβιντ Μπέκαμ.
Μέχρι και… 790.000 δολάρια!
Χαρακτηριστικό είναι ότι η Ίντερ Μαϊάμι «φιγουράρει» στα έξι από τα 10 πιο εμπορικά παιχνίδια της φετινής σεζόν στο MLS. Μάλιστα, στον εκτός έδρας αγώνα της ομάδας του Λιονέλ Μέσι με τους Λος Άντζελες Γκάλαξι, που είναι και το παιχνίδι με το πιο ακριβό εισιτήριο στο φετινό MLS, υπάρχει «μαγικό χαρτάκι» που κοστίζει 789.813.67 δολάρια. Προφανώς πρόκειται για κάποιο VIP εισιτήριο. Όμως, το ίδιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως η μέση τιμή των εισιτηρίων της εν λόγω αναμέτρησης αγγίζει τα 2.936.75 δολάρια.
Το δεύτερο παιχνίδι της σχετικής λίστας είναι το Νιου Ίνγκλαντ – Ίντερ Μαϊάμι, όπου το ακριβότερο κοστίζει 42.825.69 δολάρια, ενώ στην τρίτη θέση είναι η αναμέτρηση Ίντερ Μαϊάμι – Φιλαδέλφεια με το ακριβότερο να φτάνει τα 37.023.17 δολάρια. Την πρώτη εξάδα, όπου είναι σε όλα τα ματς μέσα η ομάδα του Λιονέλ Μέσι, συμπληρώνουν οι αναμετρήσεις Ίντερ Μαϊάμι – Νέα Υόρκη (18.030.95 $), Τορόντο – Ίντερ Μαϊάμι (17.461.93 $) και Κολόμπους – Ίντερ Μαϊάμι (15.120.23). Τα υπόλοιπα τέσσερα είναι τα Λος Άντζελες FC – Κολόμπους (10.104.33 $), DC Γιουνάιτεντ – Νέα Υόρκη (9.715.71 $), Νέα Υόρκη – Σάρλοτ (9.715.71 $) και Ορλάντο – Νάσβιλ (9.715.71 $).
Όσον αφορά στη λίστα με τη μεγαλύτερη μέση τιμή εισιτηρίων στο φετινό MLS, στην κορυφή όπως προαναφέραμε είναι το Λος Άντζελες Γκάλαξι – Ίντερ Μαϊάμι, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν τα παιχνίδια Φιλαδέλφεια – Ίντερ Μαϊάμι (1.048.07 $), Τορόντο – Ιντερ Μαϊάμι (834.9 $), Μόντρεαλ – Ίντερ Μαϊάμι (770.66 $) και Κολόμπους – Ίντερ Μαϊάμι (720.65 $). Η ομάδα του Λιονέλ Μέσι έχει και εδώ τη μερίδα του λέοντος και προσελκύει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Πηγή: in.gr
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Αθλητές: Αυτοί είναι οι 10 πιο ακριβοπληρωμένοι για το 2024 [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/06/football-600x400.jpg)
Αυτοί είναι οι 10 πιο ακριβοπληρωμένοι αθλητές για το 2024 [γράφημα]
Οι περισσότεροι πολύ υψηλά αμειβόμενοι αθλητές βρίσκονται στο τέλος της καριέρας τους
![Ένας κροίσος αναγεννά το ποδόσφαιρο της Δανίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/midtylland-600x400.jpg)
Ένας κροίσος αναγεννά το ποδόσφαιρο της Δανίας
Όλοι στη Δανία έχουν να λένε για τον Άντερς Πόβλσεν, τον ιδιοκτήτη της Μίντιλαντ, που μετά τη μόδα δημιουργεί έναν ποδοσφαιρικό γίγαντα.
![Κάντιθ: Αναζητά επενδύσεις για το Sportech City μέσω Wall Street](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/photo_2025-02-14_08-38-23-600x400.jpg)
Σωτηρία από τη Wall Street για την Κάντιθ
Η Κάντιθ αναζητά 123 εκατομμύρια Ευρώ από την Wall Street για το Sportech City
![Ντόναλντ Τραμπ Τζούνιορ: Ο γιος του Τραμπ στηρίζει τους «Ολυμπιακούς Αγώνες στεροειδών»](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/TRUMP-JR-600x400.jpg)
Ο γιος του Ντόναλντ Τραμπ στηρίζει τους «Ολυμπιακούς Αγώνες στεροειδών»
Ο Ντόναλντ Τραμπ Τζούνιορ θα συμμετέχει σε ένα νέο γύρο χρηματοδότησης για τα λεγόμενα Enhanced Games - Τι δηλώνει
![Scoreplay: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο επενδύει στην εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/11/giannis-antetokounmpo-sits-steps-600x337.jpg)
Νέο «χτύπημα» από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο - Επενδύει σε εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο
Η τεχνολογία της ScorePlay χρησιμοποιείται από περισσότερους από 200 αθλητικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο
![Deloitte: Οι είκοσι ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/france-football1-600x442.jpg)
Οι 20 ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα - Η έκθεση της Deloitte [πίνακας]
Η Ρεάλ Μαδρίτης πέτυχε ένα νέο ορόσημο, καθώς γίνεται ο πρώτος ποδοσφαιρικός σύλλογος που καταγράφει έσοδα 1 δισ. ευρώ σε μία μόνο αγωνιστική περίοδo
![Netflix: Δίνει νέα πνοή σε κλασικές συνταγές της τηλεόρασης του ’50](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/04/NETFLIX_EXT-600x450.jpg)
Κάντο όπως η τηλεόραση του '50 - Τι επιλέγει το Netflix
Το Netflix επενδύσει σε ζωντανές μεταδόσεις και talk show για να ενισχύσει τα νέα διαφημιστικά εγχειρήματά της
![Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/brighton-600x339.jpg)
Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας
«Σπάει» όλα τα κοντέρ η μεταγραφή του Στέφανου Τζίμα στην Μπράιτον, καθώς μπήκε στο Top15 με τις πιο ακριβές μεταγραφές της φετινής χειμερινής μεταγραφικής περιόδου
![Champions League: Είναι δίκαιη η league phase;](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/UEFA-1.jpg)
Είναι δίκαιη η league phase του Champions League;
Ο υπερυπολογιστής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ερεύνησε κατά πόσο είναι δίκαιο το σύστημα της league phase του Champions League
![Decathlon: Πώς ο γαλλικός κολοσσός έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/michel-leclercq-600x379.png)
Πώς η Decathlon έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών
H Decathlon δεν αποζητά την προσοχή, δεν χρηματοδοτεί μεγάλες αθλητικές ομάδες, δεν διαθέτει φανταχτερό μάρκετινγκ και δεν ψάχνεται για αναγνώριση όπως η Adidas ή η Under Armour