Ντεμπούτο έκανε την Κυριακή το πιο ακριβό ηλεκτρικό αυτοκίνητο της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας BYD, ένα πλήρως ηλεκτρικό supercar υψηλών επιδόσεων με τιμή 1,68 εκατομμυρίων γουάν (233.450 δολαρίων), το οποίο καλείται να αντιμετωπίσει τις βενζινοκίνητες επιλογές που προσφέρονται από ανταγωνιστές όπως η Ferrari και η Lamborghini.

Το Yangwang U9 προορίζεται σε πρώτη φάση για την εσωτερική αγορά της Κίνας, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία σε εκδήλωση που μεταδόθηκε ζωντανά στη Σαγκάη. Το αυτοκίνητο μπορεί να πετύχει τα 100 km/h σε 2,36 δευτερόλεπτα και να φτάσει σε τελική ταχύτητα 309,19 km/h.

Χiaomi: Το στοίχημα με το νέο της ηλεκτρικό όχημα — Στόχος τα 20 εκατομμύρια χρήστες premium

Η BYD έγινε ο μεγαλύτερος πωλητής ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως, ξεπερνώντας την Tesla το τελευταίο τρίμηνο του 2023. Μπορεί να είναι περισσότερο γνωστή για την κατασκευή προσιτών EV, ωστόσο η εταιρεία εμπορεύεται και πολυτελή μοντέλα της με τις μάρκες Yangwang και Fang Cheng Bao.

Νέος πόλεμος τιμών

Με έναν νέο πόλεμο τιμών μετά Κινεζική Πρωτοχρονιά να διαφαίνεται στη χώρα, ο γίγαντας της ηλεκτροκίνησης που εδρεύει στο Shenzhen στοιχηματίζει ότι παραμένει χώρος στην αγορά για προϊόντα υψηλής ποιότητας που προσφέρουν καλύτερα περιθώρια κέρδους.

Άλλα ακριβά EV με τη μάρκα Yangwang πρόκειται να κυκλοφορήσουν αργότερα φέτος στην Κίνα, συμπεριλαμβανομένου ενός πολυτελούς σεντάν που θα κοστίζει περίπου 1 εκατομμύριο γουάν.

Η Yangwang άρχισε να παραδίδει αυτοκίνητα στα τέλη Νοεμβρίου. Έχει ένα μοντέλο παραγωγής μέχρι στιγμής, ένα πολυτελές σπορ χρηστικό όχημα γνωστό ως U8 που κοστίζει 1,1 εκατομμύρια γουάν. Η εταιρεία έχει παραδώσει 3.653 τέτοια οχήματα μέχρι το τέλος Ιανουαρίου.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα