Ο γαλλικός ξενοδοχειακός όμιλος Accor βρίσκεται σε συνομιλίες με το επενδυτικό σχήμα Dubai Holding για να χρηματοδοτήσει την ανάπτυξη δύο κρουαζιερόπλοιων υψηλών προδιαγραφών με την επωνυμία Orient Express, περίπου 800 εκατ. ευρώ. Το παραπάνω αποτελεί ακόμη ένα παράδειγμα του ενδιαφέροντος των επενδυτών της Μέσης Ανατολής για τον τομέα των πολυτελών ταξιδιών.
Από τότε που ανακοίνωσε τα σχέδια για τη δρομολόγηση δύο superyachts με το σήμα Orient Express στις αρχές του περασμένου έτους, η Accor αναζητά έναν εταίρο για να χρηματοδοτήσει το μεγαλύτερο μέρος των δαπανών που σχετίζονται με τα κρουαζιερόπλοια, σύμφωνα με τη στρατηγική της, ανέφεραν τρεις άνθρωποι στους FT. Η Accor ξεκινά να κατασκευάζει πολυτελή ξενοδοχεία και τρένα με το εμπορικό σήμα Orient Express.
Τουρισμός: Αύξηση 10% στις αφίξεις επιβατών κρουαζιέρας παρά την ένταση στην Ερυθρά Θάλασσα
Συζητήσεις
Έχουν διεξαχθεί συζητήσεις με διάφορες πλευρές, αλλά οι συζητήσεις με τον πολυεθνικό όμιλο Dubai Holding του ηγέτη των Εμιράτων Σεΐχη Μοχάμεντ μπιν Ρασίντ αλ Μακτούμ βρίσκονται σε πιο προχωρημένο στάδιο, είπαν οι ίδιοι άνθρωποι. Η Dubai Holding, η οποία διαθέτει περιουσιακά στοιχεία αξίας 35 δισ. δολαρίων, είναι ιδιοκτήτρια της αλυσίδας πολυτελών ξενοδοχείων Jumeirah και πέρυσι συμφώνησε με την Accor για την έναρξη λειτουργίας ξενοδοχείων στο εμιράτο. Πάντως, δεν αποκλείεται οι συνομιλίες ακόμη και να ναυαγήσουν, πρόσθεσαν οι ίδιοι άνθρωποι.
Τα δύο σκάφη με την επωνυμία Orient Express κατασκευάζονται από το γαλλικό ναυπηγείο Chantiers de l’Atlantique και αναμένεται να καθελκυστούν στις αρχές του 2026 και στις αρχές του 2027 αντίστοιχα. Το πρώτο σκάφος – το μήκους 220 μέτρων Orient Express Silenseas – διαθέτει μόλις 54 σουίτες, ενώ τα εισιτήρια κοστίζουν έως και 20.000 ευρώ ανά ταξίδι.
Η Dubai Holding θα γίνει ο κύριος ιδιοκτήτης της εταιρείας ακινήτων που βρίσκεται πίσω από τα γιοτ, εάν η συμφωνία προχωρήσει, παρέχοντας στην Accor το πλεονέκτημα της μετακίνησης των περιουσιακών στοιχείων από τον ισολογισμό της, ανέφεραν οι άνθρωποι. Τα κρατικά υποστηριζόμενα κεφάλαια στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και τη Σαουδική Αραβία έχουν ρίξει δισεκατομμύρια δολάρια στην πολυτελή φιλοξενία τα τελευταία χρόνια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Accor και η Dubai Holding αρνήθηκαν να σχολιάσουν.
Η επέκταση
Οποιαδήποτε πιθανή συνεργασία θα μπορούσε να επεκταθεί στα περιουσιακά στοιχεία του ξενοδοχείου Orient Express και των τρένων, σύμφωνα με τους FT. Η Accor αποκαθιστά 17 βαγόνια τρένου που θα οδηγηθούν σε ένα δρομολόγιο με την ονομασία “Orient-Express-Nostalgie-Istanbul”, καθώς και την έναρξη έξι άλλων δρομολογίων τρένων και αρκετών ξενοδοχείων στην Ιταλία υπό το εμπορικό σήμα Orient Express σε συνεργασία με τον όμιλο πολυτελούς φιλοξενίας Arsenale που υποστηρίζεται από την Oaktree Capital.
Τα τελευταία χρόνια η Accor έχει προχωρήσει σε μια πιο πολυτελή ξενοδοχειακή δραστηριότητα. Το τμήμα πολυτελείας και lifestyle του ξενοδοχειακού ομίλου αντιπροσώπευε το 43% των εσόδων του πέρυσι, από 39% το προηγούμενο έτος. Ο όμιλος ανακοίνωσε κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων άνω του 1 δισ. ευρώ για το περασμένο έτος, χάρη στην αύξηση των κερδών από το τμήμα της υψηλής κατηγορίας κατά 82% σε σχέση με το αντίστοιχο τμήμα.
Άνοδος του κλάδου
Ο ξενοδοχειακός όμιλος Ritz-Carlton, που ανήκει στη Marriott, νηολόγησε πέρυσι το δικό του πολυτελές κρουαζιερόπλοιο. Οι διαχειριστές πολυτελών θερέτρων Aman Resorts και Four Seasons έχουν επίσης ανακοινώσει σχέδια για τη νηολόγηση δικών τους κρουαζιερόπλοιων. Η Accor πλήρωσε συνολικά 44 εκατ. ευρώ για να αγοράσει το εμπορικό σήμα Orient Express από την κρατική γαλλική σιδηροδρομική εταιρεία SNCF στο πλαίσιο μιας συμφωνίας του 2017, σύμφωνα με τους FT.
Ο ταξιδιωτικός τομέας συνεχίζει να επωφελείται από τη μεταπανδημική έκρηξη της ζήτησης, παρά τον υψηλό πληθωρισμό. Η παγκόσμια αγορά πολυτελών ταξιδιών αναμένεται να αυξηθεί κατά 45% μεταξύ 2023 και 2028 στα 2 δισ. δολάρια, σύμφωνα με έρευνα αγοράς που επικαλείται η εταιρεία συμβούλων Deloitte. Ο τομέας της κρουαζιέρας πολυτελείας αναπτύσσεται τρεις φορές ταχύτερα από τον κλάδο στο σύνολό του, με στόχο τον διπλασιασμό της μεταφορικής ικανότητάς του έως το 2028, σύμφωνα με έκθεση της Oxford Economics του περασμένου Σεπτεμβρίου.
Latest News
Η Foxconn βγάζει από τις αγγελίες προσλήψεων στην Ινδία ηλικιακά και οικογενειακά κριτήρια
Πώς αναγκάστηκε να ασχοληθεί με τα κριτήρια προσλήψεων η Foxconn που συναρμολογεί τα iPhone της Apple
Γιατί 50 εκατομμύρια άνθρωποι σταμάτησαν να αγοράζουν είδη πολυτελείας
Οι μάρκες πολυτελείας όπως Dior και Burberry γνώρισαν καθίζηση μετά από «αθετήσεις υποσχέσεων» στους πελάτες
Γιατί οι εταιρείες πιέζουν τους εργαζομένους να χρησιμοποιούν δικά τους τηλέφωνα για δουλειές
Τα προσωπικά τηλέφωνα για εργασία ενέχει κινδύνους για τους εργοδότες και δεν σημαίνει ότιδεν θα σας τηλεφωνήσουν εκτός ωραρίου
SOS από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές πλαστικών - «Πνίγουν» τις επιχειρήσεις οι κανονισμοί
Τα πλαστικά είναι ο τελευταίος μεταποιητικός τομέας στην ήπειρο που συρρικνώνεται παρά την παγκόσμια ανάπτυξη
Οι απελάσεις μεταναστών θα κλείσουν επιχειρήσεις και θα αυξήσουν τον πληθωρισμό
Η υπόσχεση οι μετανάστες να απελαθούν κινδυνεύει να προκαλέσει ελλείψεις εργατικού δυναμικού και υψηλότερες τιμές
Η «οδύσσεια» του Μασκ για να βρει 2 τρισ. για περικοπές - Οι προτάσεις του Economist
Ο Economist προτείνει επιλογές για περικοπές ύψους 5 τρισ. δολαρίων στον Μασκ, ο οποίος ηγείται του Τμήματος Κυβερνητικής Αποδοτικότητας
Ποιοι και γιατί αντιδρούν στη συμφωνία ΕΕ-MERCOSUR – Η στάση της Γαλλίας
Αντιδράσεις συναντά η συμφωνία ΕΕ-MERCOSUR - Τι λέει στον ot.gr ο Αυστριακός ευρωβουλευτής των Πρασίνων Τόμας Βάιτζ
Ο κλάδος μεταποίησης της Γερμανάιος προειδοποιεί για επερχόμενη «τρομερή συντριβή»
Οι βραχυπρόθεσμες προοπτικές θα συνεχίσουν να είναι γεμάτες προκλήσεις για τις μεταποιητικές εταιρείες στη Γερμανία
Καμπανάκι Λαγκάρντ: Καλεί την Ευρώπη να συγκεντρώσει κεφάλαια για κοινές προτεραιότητες
Η Ευρώπη θα πρέπει να συγκεντρώσει τους πόρους της σε τομείς όπως η άμυνα και το κλίμα είπε η Λαγκάρντ
Πολυεθνική χρυσού θα πληρώσει στο Μάλι 160 εκατ. για να αφεθεί ελεύθερος ο CEO της
Η Resolute, η οποία εδρεύει στο Περθ, ανακοίνωσε ότι είχε ήδη πληρώσει στο Μάλι 80 εκατ. δολάρια και ότι θα δώσει άλλα 80 εκατ.