Την 3η θέση παγκοσμίως σε όρους αξίας στόλου κατέλαβε με βάση τα στοιχεία του Φεβρουαρίου της VesselsValue, που ειδικεύεται στις αποτιμήσεις της ποντοπόρου ναυτιλίας, η Ελλάδα.
UNCTAD: Κίνδυνοι για το παγκόσμιο εμπόριο – Σουέζ, Παναμάς και Μαύρη Θάλασσα αλλάζουν τα δεδομένα
Ειδικότερα, σύμφωνα με την έρευνα που υπογράφει η Rebecca Galanopoulos-Jones, Senior Content Analyst, Veson Nautical, η αξία του ελληνόκτητου στόλου διαμορφώθηκε στα $169,4 δισ. μετά την Κίνα με $204 δισ. που βρέθηκε στην 2η θέση και την Ιαπωνία που με αξία στόλου $206,4 δισ. βρέθηκε στην 1η θέση.
Πού ανταγωνίζονται «στα ίσα» Κίνα, Ιαπωνία και Ελλάδα
Με βάση τις αξίες των bulk carriers, tankers, containerships, LNG carriers και LPG carriers, δηλαδή τους τύπους των πλοίων που πρωταγωνιστούν στην ναυτιλιακή βιομηχανία, οι πρώτες αυτές τρεις χώρες κινούνται περίπου στα ίδια επίπεδα ($176,3 δισ. για την Κίνα, $172,2 δισ.για την Ιαπωνία και $166,5 δισ. για την Ελλάδα).
Πρώτοι στα δεξαμενόπλοια, δεύτεροι στα LNG
Το 98% της αξίας του ελληνόκτητου στόλου αφορά σε bulk carriers, tankers, containerships και gas carriers που δεικνύει και την στρατηγική ανάπτυξης της ελληνικής ναυτιλίας. Η Ελλάδα βρίσκεται στην κορυφή παγκοσμίως κατάταξης στον τομέα των δεξαμενοπλοίων με συνολική αξία $69,5 δις, στην δεύτερη θέση στον τομέα των LNG carriers με $31,12 δις. Θα πρέπει να σημειωθεί πως η αξία ενός στόλου εξαρτάται από την αξία του εκάστοτε τύπου πλοίου, αλλά η ισχύς ενός στόλου αποτυπώνεται με βάση τη χωρητικότητά όπου η Ελλάδα κυριαρχεί.
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International