Το Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2024 έφυγε από τη ζωή ο Στάθης Μιχ. Κουλουκουντής, ένα εξέχον μέλος της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας του Λονδίνου.
UNCTAD: Κίνδυνοι για το παγκόσμιο εμπόριο – Σουέζ, Παναμάς και Μαύρη Θάλασσα αλλάζουν τα δεδομένα
Ο εκλιπών γεννήθηκε στις Η.Π.Α. το 1942 και προερχόταν από οικογένεια με καταγωγή από την Κάσσο η οποία έχει καταγράψει μακρόχρονη πορεία στο ναυτιλιακό επιχειρείν, τουλάχιστον από την δεκαετία του 1830, όπως αναφέρουν τα Ναυτικά Χρονικά των οποίων ήταν διαχρονικός αρθογράφος.
Ο Στάθης Μιχ. Κουλουκουντής ήταν ο δευτερότοκος από τους τρεις υιούς του Μιχαήλ H. Κουλουκουντή και της Φωτεινής (Νίτσας) Γιάνναγα. Ο Μιχαήλ H. Κουλουκουντής υπήρξε ο μικρότερος από τους περίφημους πέντε αδελφούς Κουλουκουντή οι οποίοι είχαν ιδρύσει την Rethymnis & Kulukundis Ltd (R&K) στο Λονδίνο το 1922, σε συνεργασία με τους Αδελφούς Ρεθύμνη.
Η οικογενειακή επιχείρηση
Ο Στάθης Μιχ. Κουλουκουντής αποφοίτησε από το Blair Academy του New Jersey το 1960. Φοίτησε στο University of Pennsylvania από όπου έλαβε πτυχίο στα Οικονομικά το 1965. Στη συνέχεια, εισήλθε στην οικογενειακή επιχείρηση της Rethymnis & Kulukundis Ltd (R&K) στο Λονδίνο, υπό τη διαχείριση της οποίας έχουν διαχρονικά τεθεί bulk carrier, δεξαμενόπλοια και ore/oil carriers.
Στο Σίτι του Λονδίνου
Καθ’ όλη τη διάρκεια της επιχειρηματικής του καριέρας συνέδεσε το όνομά του με την ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα του Λονδίνου και την εκπροσώπηση των συλλογικών συμφερόντων της ελληνικής ναυτιλίας, υπηρετώντας το Greek Shipping Co-operation Committee ως μέλος του Δ.Σ., για παραπάνω από 4 δεκαετίες, φτάνοντας μέχρι τη θέση του Αντιπροέδρου. Προς τιμήν της προσφοράς του στο Committee, είχε ανακηρυχθεί Επίτιμος Αντιπρόεδρος.
Υπήρξε επίσης μέλος Διοικητικών Συμβουλίων της Ενώσεως Ελλήνων Εφοπλιστών, της International Shipping Federation, του International Chamber of Shipping και του Baltic Exchange.
Ο Στάθης Μιχ. Κουλουκουντής αφήνει πίσω του τη σύζυγό του Κούλα και τρία παιδιά.
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση