Η κινεζική BYD , παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το Yangwang U8, ένα πολυτελές plug-in υβριδικό SUV που μπορεί να επιπλέει σε περίπτωση ατυχήματος στο νερό.
Με βάρος περίπου 3,5 μετρικούς τόνους, το μοντέλο μπορεί επίσης να κάνει μια πλήρη στροφή επί τόπου χάρη σε τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό. Το SUV πωλείται προς το παρόν μόνο στην Κίνα, αν και η BYD δεν αποκλείει την εξαγωγή του σε άλλες αγορές.
«Αυτό το όχημα θα μπορούσε ίσως να μεταφερθεί σε ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές με περιορισμένη διανομή, αλλά όχι απαραίτητα ακριβώς στην παρούσα μορφή του», δήλωσε στο Reuters ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της BYD για τη Γαλλία Guillaume Calvar.
«Αλλά προς το παρόν, εμείς … δοκιμάζουμε την ελκυστικότητά του», πρόσθεσε.
Η BYD δήλωσε ότι μέχρι το τέλος Ιανουαρίου είχε πουλήσει συνολικά 3.653 από το U8, το οποίο έχει τιμή από 1,098 εκατομμύρια γουάν (152.550 δολάρια) στην Κίνα, από τότε που ξεκίνησε τις παραδόσεις τον Νοέμβριο.
Η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε επίσης την περασμένη Κυριακή στην Κίνα το σπορ supercar Yangwang U9 και άνοιξε τις προπαραγγελίες με τιμή εκκίνησης 1,68 εκατομμύρια γουάν (233.450 δολαρίων).
Το κινεζικό ηλεκτρικό supercar υψηλών επιδόσεων θέλει να ανταγωνιστεί τα ευρωπαϊκά και βασικά να αντιμετωπίσει τις βενζινοκίνητες επιλογές που προσφέρονται από ανταγωνιστές όπως η Ferrari και η Lamborghini.
Το Yangwang U9 προορίζεται σε πρώτη φάση για την εσωτερική αγορά της Κίνας, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία σε εκδήλωση που μεταδόθηκε ζωντανά στη Σαγκάη. Το αυτοκίνητο μπορεί να πετύχει τα 100 km/h σε 2,36 δευτερόλεπτα και να φτάσει σε τελική ταχύτητα 309,19 km/h.
Η BYD, αρκτικόλεξο του «Build Your Dreams», δεν έχει ακόμη αποφασίσει αν θα διαθέσει το πολυτελές εμπορικό σήμα Yangwang στην Ευρώπη, δήλωσε ο G.Calvar.
Προς το παρόν, η εταιρεία επικεντρώνεται στην ηλεκτρική και υβριδική γκάμα της BYD και στο λανσάρισμα της premium μάρκας Denza.
Latest News
Η ΕΕ βάζει αναχώματα στα κινεζικά gigafactories - Τα νέα κριτήρια στους διαγωνισμούς
Τα νέα κριτήρια που μελετά η Ευρώπη θα ισχύουν για τις μπαταρίες, αλλά θα μπορούσαν να επεκταθούν και σε άλλους πράσινους τομείς
Το «ασημένιο τσουνάμι» στην αγορά ακινήτων - Τι βλέπει η «Μάντισσα της Wall Street»
Οι υψηλές τιμές στα ακίνητα έχουν δημιουργήσει ένα χάσμα γενεών, το οποίο μπορεί να μειωθεί μόνο με πτώση τιμών
Η Foxconn βγάζει από τις αγγελίες προσλήψεων στην Ινδία ηλικιακά και οικογενειακά κριτήρια
Πώς αναγκάστηκε να ασχοληθεί με τα κριτήρια προσλήψεων η Foxconn που συναρμολογεί τα iPhone της Apple
Γιατί 50 εκατομμύρια άνθρωποι σταμάτησαν να αγοράζουν είδη πολυτελείας
Οι μάρκες πολυτελείας όπως Dior και Burberry γνώρισαν καθίζηση μετά από «αθετήσεις υποσχέσεων» στους πελάτες
Γιατί οι εταιρείες πιέζουν τους εργαζομένους να χρησιμοποιούν δικά τους τηλέφωνα για δουλειές
Τα προσωπικά τηλέφωνα για εργασία ενέχει κινδύνους για τους εργοδότες και δεν σημαίνει ότιδεν θα σας τηλεφωνήσουν εκτός ωραρίου
SOS από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές πλαστικών - «Πνίγουν» τις επιχειρήσεις οι κανονισμοί
Τα πλαστικά είναι ο τελευταίος μεταποιητικός τομέας στην ήπειρο που συρρικνώνεται παρά την παγκόσμια ανάπτυξη
Οι απελάσεις μεταναστών θα κλείσουν επιχειρήσεις και θα αυξήσουν τον πληθωρισμό
Η υπόσχεση οι μετανάστες να απελαθούν κινδυνεύει να προκαλέσει ελλείψεις εργατικού δυναμικού και υψηλότερες τιμές
Η «οδύσσεια» του Μασκ για να βρει 2 τρισ. για περικοπές - Οι προτάσεις του Economist
Ο Economist προτείνει επιλογές για περικοπές ύψους 5 τρισ. δολαρίων στον Μασκ, ο οποίος ηγείται του Τμήματος Κυβερνητικής Αποδοτικότητας
Ποιοι και γιατί αντιδρούν στη συμφωνία ΕΕ-MERCOSUR – Η στάση της Γαλλίας
Αντιδράσεις συναντά η συμφωνία ΕΕ-MERCOSUR - Τι λέει στον ot.gr ο Αυστριακός ευρωβουλευτής των Πρασίνων Τόμας Βάιτζ
Ο κλάδος μεταποίησης της Γερμανάιος προειδοποιεί για επερχόμενη «τρομερή συντριβή»
Οι βραχυπρόθεσμες προοπτικές θα συνεχίσουν να είναι γεμάτες προκλήσεις για τις μεταποιητικές εταιρείες στη Γερμανία