Νέα μέλη προστέθηκαν στην Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ) καθώς όλο και περισσότερες εταιρείες κρουαζιέρας επιλέγουν να χρησιμοποιούν κάποια από τα μεγάλα ελληνικά λιμάνια, ως «λιμάνι αναχώρησης» (home port). Παράλληλα αυξάνονται και οι εγχώριοι προορισμοί κρουαζιέρας στη χώρα μας καθώς ξεπέρασαν πέρυσι τους 50!
Τα θετικά αυτά μηνύματα για τον κλάδο, τον ελληνικό τουρισμό και την κρουαζιέρα αναδείχθηκαν στην Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας, όπου έγινε και η εκλογή ανάδειξης του νέου Διοικητικού Συμβουλίου.
Ναυτιλία: Πέντε γυναίκες στο τιμόνι των ευρωπαϊκών εφοπλιστικών ενώσεων
Το νέο διοικητικό συμβούλιο της ΕΕΚΦΝ είναι: Κουμπενάς Γεώργιος / Πρόεδρος, Κανακάρης Νικόλαος / Αντιπρόεδρος, Ευσταθίου Ιωάννης / Αντιπρόεδρος, Βερναρδάκης Δημοσθένης / Γενικός Γραμματέας, Γκάζικας Βασίλειος / Ταμίας. Μέλη του ΔΣ με αλφαβητική σειρά είναι: Αλμπέρτης Σπυρίδων, Βενετόπουλος Διογένης, Γεωργίου Ιερώνυμος, Ζολώτας Σπυρίδων Λάμπρος Μιχαήλ, Μπέκος Δημήτριος, Πολυχρονόπουλος Ιωάννης και αναπληρωματικό Μέλος: Καλής Κυριάκος.
Ο επανεκλεγείς πρόεδρος της Ενώσεως κ. Γεώργιος Κουμπενάς, στην ομιλία του στα Μέλη ανέφερε μεταξύ άλλων τόνισε ότι «θα συνεχίσουμε τον αγώνα, σύμφωνα με τα προγράμματα δράσης, ώστε να μπορέσουμε να επιτύχουμε την επίλυση θεμάτων που απασχολούν τον κλάδο, προκειμένω για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πλοίων αλλά και των διαχειριστριών εταιρειών, σύμφωνα πάντα με τις εξελίξεις της εποχής, την τεχνολογική ανάπτυξη και αυτά που επιβάλλει η ελεύθερη αγορά στον Διεθνή στίβο».
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην εικόνα της ΕΕΚΦΝ σημειώνοντας ότι «στη σύνθεση των Μελών της Ενώσεώς μας, περιλαμβάνονται εκπρόσωποι από όλους τους χώρους δραστηριότητας, που συμβάλλουν στην λειτουργία του πολυδιάστατου αυτού κλάδου του θαλάσσιου τουρισμού – την κρουαζιέρα».
Το γεγονός αυτό, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΕΚΦΝ «συνδράμει τα μέγιστα στην λειτουργία του όλου μηχανισμού που ξεκινάει από τις διαχειρίστριες εταιρείες και επεκτείνεται στην λειτουργία των πλοίων, την εξυπηρέτηση αυτών, καθώς και των εκατομμυρίων επιβατών – τουριστών που μεταφέρονται με αυτά, στους 50 προορισμούς – λιμένες της Χώρας».
Υπογράμμισε ακόμη τις «δύσκολες καταστάσεις» που βιώνει ο κλάδος λόγω «των γεγονότων στην Ερυθρά Θάλασσα, καθώς και της κλιματικής κρίσης» και τόνισε την ανάγκη προετοιμασίας «για κάθε ενέργεια, προκειμένου για την αντιμετώπιση προβλημάτων που δημιουργούνται».
Ο κ. Κουμπενάς εξέφρασε την ικανοποίηση του καθώς «διαπιστώνεται η συνεχιζόμενη εγγραφή νέων μελών. Αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία, διότι βοηθά σε μία στενότερη συνεργασία με όλους τους Φορείς που ασχολούνται με το αντικείμενο, προκειμένου για την επίτευξη των κοινών μας στόχων».
Τέλος αναφέρθηκε και στο ελληνικό νηολόγιο σημειώνοντας ότι «η προσπάθειά μας, για τη θέσπιση καθεστώτος προσέλκυσης των κρουαζιεροπλοίων, προκειμένου να επιστρέψουν στο Εθνικό Νηολόγιο, είναι πάντα στις προτεραιότητες».
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons