Νέα μέλη προστέθηκαν στην Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ) καθώς όλο και περισσότερες εταιρείες κρουαζιέρας επιλέγουν να χρησιμοποιούν κάποια από τα μεγάλα ελληνικά λιμάνια, ως «λιμάνι αναχώρησης» (home port). Παράλληλα αυξάνονται και οι εγχώριοι προορισμοί κρουαζιέρας στη χώρα μας καθώς ξεπέρασαν πέρυσι τους 50!
Τα θετικά αυτά μηνύματα για τον κλάδο, τον ελληνικό τουρισμό και την κρουαζιέρα αναδείχθηκαν στην Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας, όπου έγινε και η εκλογή ανάδειξης του νέου Διοικητικού Συμβουλίου.
Ναυτιλία: Πέντε γυναίκες στο τιμόνι των ευρωπαϊκών εφοπλιστικών ενώσεων
Το νέο διοικητικό συμβούλιο της ΕΕΚΦΝ είναι: Κουμπενάς Γεώργιος / Πρόεδρος, Κανακάρης Νικόλαος / Αντιπρόεδρος, Ευσταθίου Ιωάννης / Αντιπρόεδρος, Βερναρδάκης Δημοσθένης / Γενικός Γραμματέας, Γκάζικας Βασίλειος / Ταμίας. Μέλη του ΔΣ με αλφαβητική σειρά είναι: Αλμπέρτης Σπυρίδων, Βενετόπουλος Διογένης, Γεωργίου Ιερώνυμος, Ζολώτας Σπυρίδων Λάμπρος Μιχαήλ, Μπέκος Δημήτριος, Πολυχρονόπουλος Ιωάννης και αναπληρωματικό Μέλος: Καλής Κυριάκος.
Ο επανεκλεγείς πρόεδρος της Ενώσεως κ. Γεώργιος Κουμπενάς, στην ομιλία του στα Μέλη ανέφερε μεταξύ άλλων τόνισε ότι «θα συνεχίσουμε τον αγώνα, σύμφωνα με τα προγράμματα δράσης, ώστε να μπορέσουμε να επιτύχουμε την επίλυση θεμάτων που απασχολούν τον κλάδο, προκειμένω για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πλοίων αλλά και των διαχειριστριών εταιρειών, σύμφωνα πάντα με τις εξελίξεις της εποχής, την τεχνολογική ανάπτυξη και αυτά που επιβάλλει η ελεύθερη αγορά στον Διεθνή στίβο».
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην εικόνα της ΕΕΚΦΝ σημειώνοντας ότι «στη σύνθεση των Μελών της Ενώσεώς μας, περιλαμβάνονται εκπρόσωποι από όλους τους χώρους δραστηριότητας, που συμβάλλουν στην λειτουργία του πολυδιάστατου αυτού κλάδου του θαλάσσιου τουρισμού – την κρουαζιέρα».
Το γεγονός αυτό, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΕΚΦΝ «συνδράμει τα μέγιστα στην λειτουργία του όλου μηχανισμού που ξεκινάει από τις διαχειρίστριες εταιρείες και επεκτείνεται στην λειτουργία των πλοίων, την εξυπηρέτηση αυτών, καθώς και των εκατομμυρίων επιβατών – τουριστών που μεταφέρονται με αυτά, στους 50 προορισμούς – λιμένες της Χώρας».
Υπογράμμισε ακόμη τις «δύσκολες καταστάσεις» που βιώνει ο κλάδος λόγω «των γεγονότων στην Ερυθρά Θάλασσα, καθώς και της κλιματικής κρίσης» και τόνισε την ανάγκη προετοιμασίας «για κάθε ενέργεια, προκειμένου για την αντιμετώπιση προβλημάτων που δημιουργούνται».
Ο κ. Κουμπενάς εξέφρασε την ικανοποίηση του καθώς «διαπιστώνεται η συνεχιζόμενη εγγραφή νέων μελών. Αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία, διότι βοηθά σε μία στενότερη συνεργασία με όλους τους Φορείς που ασχολούνται με το αντικείμενο, προκειμένου για την επίτευξη των κοινών μας στόχων».
Τέλος αναφέρθηκε και στο ελληνικό νηολόγιο σημειώνοντας ότι «η προσπάθειά μας, για τη θέσπιση καθεστώτος προσέλκυσης των κρουαζιεροπλοίων, προκειμένου να επιστρέψουν στο Εθνικό Νηολόγιο, είναι πάντα στις προτεραιότητες».
Latest News
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους
Ψηφιακή η ελληνική ναυτιλία - Το e-ναυτολόγιο έτοιμο εντός του 2025
Ενα εκατομμύριο ευρώ για τη χρηματοδότηση του e-ναυτολογίου - Στόχος η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.
Κρουαζιέρα: Πόσο τέλος θα πληρώνουν οι τουρίστες σε Μύκονο και Σαντορίνη
Τι προβλέπει για την κρουαζιέρα το φορολογικό νομοσχέδιο που έχει δοθεί σε δημόσια διαβούλευση
Capital Clean Energy Carriers: Αύξησε κατά 66% τα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο του 2024
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε έσοδα 106 εκατ. δολ. για το τρίτο τρίμηνο του 2024 και τη διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή.
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
IBIA: Ξεκάθαρος στόχος η απαλλαγή απο τις εκπομπές άνθρακα
Οι καιροί της πράσινης μετάβασης, δεν είναι μόνο πολύπλοκοι, προκλητικοί και συχνά απογοητευτικοί αλλά και ελπιδοφόροι και φιλόδοξοι, τόνισε ο πρόεδρος του IBIA