
Νέα μέλη προστέθηκαν στην Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ) καθώς όλο και περισσότερες εταιρείες κρουαζιέρας επιλέγουν να χρησιμοποιούν κάποια από τα μεγάλα ελληνικά λιμάνια, ως «λιμάνι αναχώρησης» (home port). Παράλληλα αυξάνονται και οι εγχώριοι προορισμοί κρουαζιέρας στη χώρα μας καθώς ξεπέρασαν πέρυσι τους 50!
Τα θετικά αυτά μηνύματα για τον κλάδο, τον ελληνικό τουρισμό και την κρουαζιέρα αναδείχθηκαν στην Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας, όπου έγινε και η εκλογή ανάδειξης του νέου Διοικητικού Συμβουλίου.
Ναυτιλία: Πέντε γυναίκες στο τιμόνι των ευρωπαϊκών εφοπλιστικών ενώσεων
Το νέο διοικητικό συμβούλιο της ΕΕΚΦΝ είναι: Κουμπενάς Γεώργιος / Πρόεδρος, Κανακάρης Νικόλαος / Αντιπρόεδρος, Ευσταθίου Ιωάννης / Αντιπρόεδρος, Βερναρδάκης Δημοσθένης / Γενικός Γραμματέας, Γκάζικας Βασίλειος / Ταμίας. Μέλη του ΔΣ με αλφαβητική σειρά είναι: Αλμπέρτης Σπυρίδων, Βενετόπουλος Διογένης, Γεωργίου Ιερώνυμος, Ζολώτας Σπυρίδων Λάμπρος Μιχαήλ, Μπέκος Δημήτριος, Πολυχρονόπουλος Ιωάννης και αναπληρωματικό Μέλος: Καλής Κυριάκος.
Ο επανεκλεγείς πρόεδρος της Ενώσεως κ. Γεώργιος Κουμπενάς, στην ομιλία του στα Μέλη ανέφερε μεταξύ άλλων τόνισε ότι «θα συνεχίσουμε τον αγώνα, σύμφωνα με τα προγράμματα δράσης, ώστε να μπορέσουμε να επιτύχουμε την επίλυση θεμάτων που απασχολούν τον κλάδο, προκειμένω για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πλοίων αλλά και των διαχειριστριών εταιρειών, σύμφωνα πάντα με τις εξελίξεις της εποχής, την τεχνολογική ανάπτυξη και αυτά που επιβάλλει η ελεύθερη αγορά στον Διεθνή στίβο».
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην εικόνα της ΕΕΚΦΝ σημειώνοντας ότι «στη σύνθεση των Μελών της Ενώσεώς μας, περιλαμβάνονται εκπρόσωποι από όλους τους χώρους δραστηριότητας, που συμβάλλουν στην λειτουργία του πολυδιάστατου αυτού κλάδου του θαλάσσιου τουρισμού – την κρουαζιέρα».
Το γεγονός αυτό, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΕΚΦΝ «συνδράμει τα μέγιστα στην λειτουργία του όλου μηχανισμού που ξεκινάει από τις διαχειρίστριες εταιρείες και επεκτείνεται στην λειτουργία των πλοίων, την εξυπηρέτηση αυτών, καθώς και των εκατομμυρίων επιβατών – τουριστών που μεταφέρονται με αυτά, στους 50 προορισμούς – λιμένες της Χώρας».
Υπογράμμισε ακόμη τις «δύσκολες καταστάσεις» που βιώνει ο κλάδος λόγω «των γεγονότων στην Ερυθρά Θάλασσα, καθώς και της κλιματικής κρίσης» και τόνισε την ανάγκη προετοιμασίας «για κάθε ενέργεια, προκειμένου για την αντιμετώπιση προβλημάτων που δημιουργούνται».
Ο κ. Κουμπενάς εξέφρασε την ικανοποίηση του καθώς «διαπιστώνεται η συνεχιζόμενη εγγραφή νέων μελών. Αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία, διότι βοηθά σε μία στενότερη συνεργασία με όλους τους Φορείς που ασχολούνται με το αντικείμενο, προκειμένου για την επίτευξη των κοινών μας στόχων».
Τέλος αναφέρθηκε και στο ελληνικό νηολόγιο σημειώνοντας ότι «η προσπάθειά μας, για τη θέσπιση καθεστώτος προσέλκυσης των κρουαζιεροπλοίων, προκειμένου να επιστρέψουν στο Εθνικό Νηολόγιο, είναι πάντα στις προτεραιότητες».


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.