![Όμιλος Grimaldi: Νέο πλοίο από τον όμιλο Grimaldi στη γραμμή Μπρίντιζι – Ηγουμενίτσα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/Europalink.jpeg)
Ακόμη μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα στις γραμμές μεταξύ Ιταλίας και Ελλάδας, θα προσφέρει ο Όμιλος Grimaldi. Από τις 29 Φεβρουαρίου, η ναπολιτάνικη εταιρεία θα χρησιμοποιήσει το πλοίο Europalink στη σύνδεση Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα δύο φορές την ημέρα. Πρόκειται για μία μονάδα ro-pax (δηλαδή μεταφορά φορτηγών και επιβατών) με τη μεγαλύτερη χωρητικότητα φορτίου που έχει αναπτυχθεί ποτέ στην Αδριατική Θάλασσα. Το νέο πλοίο θα λειτουργεί συμπληρωματικά με το ro-pax, Kydon Palace, στη γραμμή όπου ο Όμιλος Grimaldi προσφέρει δύο τακτικές αναχωρήσεις καθημερινά μία από κάθε λιμάνι.
Ναυτιλία: Αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια από το 2024
Το υπό ιταλική σημαία Europalink μπορεί να μεταφέρει 930 επιβάτες και 3.900 γραμμικά μέτρα κυλιόμενου φορτίου, που αντιστοιχεί σε 220 φορτηγά. Σε σύγκριση με το πλοίο «Ηγουμενίτσα», το οποίο θα αντικαταστήσει στη γραμμή, μπορεί να μεταφέρει 20% περισσότερους επιβάτες και περίπου 50% περισσότερα φορτηγά σε κάθε ταξίδι.
Το Europalink διαθέτει 201 καμπίνες (με 632 συνολικά κρεβάτια) διαφόρων τύπων και 75 ανακλινόμενα καθίσματα, ένα εστιατόριο, δύο μπαρ, ένα μεγάλο κατάστημα, ένας χώρος παιχνιδιού για παιδιά, κ.α..
Ο όμιλος Grimaldi ενισχύει τους μεταφορείς και οι μεταφορείς ενισχύουν το λιμάνι. Μια βασική φόρμουλα για τη θαλάσσια οικονομία, που εφαρμόζεται εδώ και 12 χρόνια στο λιμάνι του Μπρίντιζι από τη ναπολιτάνικη εταιρεία, η οποία ποτέ δεν φείδεται προσπάθειας, υλοποιώντας ολοένα και περισσότερο δρομολόγια με αποτελεσματικές, άνετες και οικολογικά βιώσιμες συνδέσεις, σχολίασε ο Ugo Patroni Griffi, πρόεδρος της Αρχής Λιμενικού Συστήματος της Νότιας Αδριατικής Θάλασσας (AdSPMAM).”Η εισαγωγή του Europalink, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς τη βελτιστοποίηση των θαλάσσιων μεταφορών,, πρόσθεσε.
“Η εισαγωγή του Europalink στη γραμμή ro-pax Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα δύο φορές την ημέρα αποτελεί μια νέα αναβάθμιση για μια ήδη αποτελεσματική και ανταγωνιστική υπηρεσία, η οποία έχει γίνει μια ουσιαστική γέφυρα για πραγματικά αποτελεσματικές και βιώσιμες μεταφορές μεταξύ Ιταλίας και Ελλάδας τόσο από οικονομική όσο και από περιβαλλοντική άποψη”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Grimaldi, Emanuele Grimaldi.
“Αυτή η καινοτομία ταιριάζει με την ευρύτερη επενδυτική μας στρατηγική στην Ελλάδα, η οποία, μεταξύ άλλων, μας οδήγησε στην απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του λιμανιού της Ηγουμενίτσας πέρυσι. Συνολικά, η παρουσία μας θα διευκολύνει την αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων του ελληνικού λιμανιού, μέσω της βελτίωσης των υπηρεσιών του και της χρήσης ολοένα και μεγαλύτερων και πιο σύγχρονων πλοίων στις γραμμές που το συνδέουν με την Ιταλία”, κατέληξε ο Emanuele Grimaldi.
Το ευρύ δίκτυο θαλάσσιων αυτοκινητοδρόμων που διαχειρίζεται ο όμιλος Grimaldi επεκτείνει σημαντικά την εμβέλεια της σύνδεσης Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα: για παράδειγμα, μέσω της μεταφόρτωσης στο λιμάνι της Απουλίας, τα φορτηγά που έρχονται από την Ελλάδα μπορούν να συνεχίσουν δια θαλάσσης προς τη Βόρεια Ιταλία ή τη Σικελία στη γραμμή ro-ro Ravenna-Brindisi-Catania και αντίστροφα.
Ο Όμιλος Grimaldi δραστηριοποιείται επίσης στη γραμμή Ανκόνα-Ηγουμενίτσα για τη μεταφορά εμπορευμάτων και επιβατών μεταξύ Ιταλίας και Ελλάδας. Τόσο για την υπηρεσία αυτή όσο και για τη σύνδεση Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα, προγραμματίζονται πρόσθετες προσεγγίσεις στην Κέρκυρα κατά την περίοδο του Πάσχα και τη θερινή περίοδο. Μεταξύ των δύο ακτών της Αδριατικής, η εταιρεία λειτουργεί επίσης την υπηρεσία Βενετία-Μπάρι-Ηγουμενίτσα-Πάτρα, η οποία αφορά αποκλειστικά τη μεταφορά φορτηγών.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Νέες ναυπηγήσεις: Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/shipyard-1280x902-600x423.jpeg)
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
![Ναυτιλία: Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/ellinika-ploia-1280x850-1-600x398.jpg)
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
![Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ef240709_2167a-600x400.jpg)
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
![Ερυθρά Θάλασσα: Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/w12-64120w2481804w16105958w15233420w18144811w17101426-600x338.jpg)
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
![Άγιος Κωνσταντίνος: Περίμεναν κρουαζιερόπλοια στο νέο λιμάνι, έχασαν και την ακτοπλοϊκή σύνδεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/agios-konstantinos-600x464.jpg)
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
![Λιμάνια: Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-irakleio-600x300.jpg)
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
![ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Βόρεια Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/aktoploia-600x375.jpg)
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
![Ναυτιλία: Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/tanker-600x338.jpg)
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023
![ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ploia-600x338.jpg)
Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία
![Διώρυγα του Παναμά: Σε 6 χρόνια η κατασκευή του γιγάντιου ταμιευτήρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/panama-canal-g52eeb7b5a_1280-768x432-1-600x338.jpg)
Σε 6 χρόνια το έργο του γιγάντιου ταμιευτήρα στη Διώρυγα του Παναμά
Ο ταμιευτήρας αξίας 1,6 δισ. δολ. θα διασφαλίσει τη διέλευση των πλοίων από τη Διώρυγα του Παναμά