
Ακόμη μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα στις γραμμές μεταξύ Ιταλίας και Ελλάδας, θα προσφέρει ο Όμιλος Grimaldi. Από τις 29 Φεβρουαρίου, η ναπολιτάνικη εταιρεία θα χρησιμοποιήσει το πλοίο Europalink στη σύνδεση Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα δύο φορές την ημέρα. Πρόκειται για μία μονάδα ro-pax (δηλαδή μεταφορά φορτηγών και επιβατών) με τη μεγαλύτερη χωρητικότητα φορτίου που έχει αναπτυχθεί ποτέ στην Αδριατική Θάλασσα. Το νέο πλοίο θα λειτουργεί συμπληρωματικά με το ro-pax, Kydon Palace, στη γραμμή όπου ο Όμιλος Grimaldi προσφέρει δύο τακτικές αναχωρήσεις καθημερινά μία από κάθε λιμάνι.
Ναυτιλία: Αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια από το 2024
Το υπό ιταλική σημαία Europalink μπορεί να μεταφέρει 930 επιβάτες και 3.900 γραμμικά μέτρα κυλιόμενου φορτίου, που αντιστοιχεί σε 220 φορτηγά. Σε σύγκριση με το πλοίο «Ηγουμενίτσα», το οποίο θα αντικαταστήσει στη γραμμή, μπορεί να μεταφέρει 20% περισσότερους επιβάτες και περίπου 50% περισσότερα φορτηγά σε κάθε ταξίδι.
Το Europalink διαθέτει 201 καμπίνες (με 632 συνολικά κρεβάτια) διαφόρων τύπων και 75 ανακλινόμενα καθίσματα, ένα εστιατόριο, δύο μπαρ, ένα μεγάλο κατάστημα, ένας χώρος παιχνιδιού για παιδιά, κ.α..
Ο όμιλος Grimaldi ενισχύει τους μεταφορείς και οι μεταφορείς ενισχύουν το λιμάνι. Μια βασική φόρμουλα για τη θαλάσσια οικονομία, που εφαρμόζεται εδώ και 12 χρόνια στο λιμάνι του Μπρίντιζι από τη ναπολιτάνικη εταιρεία, η οποία ποτέ δεν φείδεται προσπάθειας, υλοποιώντας ολοένα και περισσότερο δρομολόγια με αποτελεσματικές, άνετες και οικολογικά βιώσιμες συνδέσεις, σχολίασε ο Ugo Patroni Griffi, πρόεδρος της Αρχής Λιμενικού Συστήματος της Νότιας Αδριατικής Θάλασσας (AdSPMAM).”Η εισαγωγή του Europalink, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς τη βελτιστοποίηση των θαλάσσιων μεταφορών,, πρόσθεσε.
“Η εισαγωγή του Europalink στη γραμμή ro-pax Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα δύο φορές την ημέρα αποτελεί μια νέα αναβάθμιση για μια ήδη αποτελεσματική και ανταγωνιστική υπηρεσία, η οποία έχει γίνει μια ουσιαστική γέφυρα για πραγματικά αποτελεσματικές και βιώσιμες μεταφορές μεταξύ Ιταλίας και Ελλάδας τόσο από οικονομική όσο και από περιβαλλοντική άποψη”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Grimaldi, Emanuele Grimaldi.
“Αυτή η καινοτομία ταιριάζει με την ευρύτερη επενδυτική μας στρατηγική στην Ελλάδα, η οποία, μεταξύ άλλων, μας οδήγησε στην απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του λιμανιού της Ηγουμενίτσας πέρυσι. Συνολικά, η παρουσία μας θα διευκολύνει την αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων του ελληνικού λιμανιού, μέσω της βελτίωσης των υπηρεσιών του και της χρήσης ολοένα και μεγαλύτερων και πιο σύγχρονων πλοίων στις γραμμές που το συνδέουν με την Ιταλία”, κατέληξε ο Emanuele Grimaldi.
Το ευρύ δίκτυο θαλάσσιων αυτοκινητοδρόμων που διαχειρίζεται ο όμιλος Grimaldi επεκτείνει σημαντικά την εμβέλεια της σύνδεσης Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα: για παράδειγμα, μέσω της μεταφόρτωσης στο λιμάνι της Απουλίας, τα φορτηγά που έρχονται από την Ελλάδα μπορούν να συνεχίσουν δια θαλάσσης προς τη Βόρεια Ιταλία ή τη Σικελία στη γραμμή ro-ro Ravenna-Brindisi-Catania και αντίστροφα.
Ο Όμιλος Grimaldi δραστηριοποιείται επίσης στη γραμμή Ανκόνα-Ηγουμενίτσα για τη μεταφορά εμπορευμάτων και επιβατών μεταξύ Ιταλίας και Ελλάδας. Τόσο για την υπηρεσία αυτή όσο και για τη σύνδεση Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα, προγραμματίζονται πρόσθετες προσεγγίσεις στην Κέρκυρα κατά την περίοδο του Πάσχα και τη θερινή περίοδο. Μεταξύ των δύο ακτών της Αδριατικής, η εταιρεία λειτουργεί επίσης την υπηρεσία Βενετία-Μπάρι-Ηγουμενίτσα-Πάτρα, η οποία αφορά αποκλειστικά τη μεταφορά φορτηγών.


Latest News

Παρέμβαση Κικίλια για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Σκέψεις για έκδοση εκπτωτικού κουπονιού που θα απευθύνεται στη «λαϊκή οικογένεια και τη μεσαία τάξη» ώστε να μην επιβαρυνθεί από τις αυξήσεις

Πώς θα μοιάζουν οι μαρίνες του μέλλοντος; Τι δείχνει η μελέτη της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Η μελέτη από την Ένωση Μαρινών Ελλάδας βαθμονομεί τις δυνατότητες ανάπτυξης των τουριστικών λιμένων στη χώρα

Η κυβέρνηση εξετάζει σχέδιο για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Τι είπε ο Κικίλιας
«Προτεραιότητα να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια», σύμφωνα με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλη Κικίλια

Αντίποινα των Χούθι στις επιθέσεις των ΗΠΑ στην Υεμένη - Στόχος, αμερικανικά πολεμικά πλοία
Οι αντάρτες Χούθι επιτίθενται στις αμερικάνικες δυνάμεις σε ένδειξη συμπαράστασης στη Γάζα

Το LNG κερδίζει έδαφος στη ναυπήγηση πλοίων
Η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τη μετάβασή της προς πιο πράσινες πρακτικές, με το LNG να αυξάνει τη δυναμική του

Κασσελάκης: Δεν θα επιτρέψουμε η ελληνική ναυτιλία να χάσει την πρωτοκαθεδρία της λόγω άστοχων πολιτικών
«Είναι ώρα να διεκδικήσουμε το μέλλον που μας ανήκει, επενδύοντας στη ναυτιλία μας, στηρίζοντας τους ανθρώπους της», τόνισε ο Στέφανος Κασσελάκης

Η Attica Group ανακοίνωσε πασχαλινές προσφορές για οικογένειες και παρέες 3-5 ατόμων
Έκπτωση 20% για όλους τους προορισμούς από και προς Πειραιά με Ι.Χ. αυτοκίνητο από την Attica Group

Ένταξη του έργου «βελτίωση λιμενικών υποδομών στο λιμένα Γαλατά»
Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 124.000 ευρώ, αφορά στην αποκατάσταση-επανακατασκευή του μικρού μόλου στο λιμένα Γαλατά

Κίνα: Ξένοι αγοραστές τροφοδοτούν τον ναυπηγικό τομέα και τη ναυτική της άνοδο
Η Κίνα διαθέτει κυρίαρχο εμπορικό ναυπηγικό τομέα και σημαντική ανάπτυξη στις ικανότητες ναυπήγησης για το πολεμικό ναυτικό της

ΗΠΑ: Ρωσία και Ουκρανία συμφωνούν για εκεχειρία στη Μαύρη Θάλασσα
Ρωσία και η Ουκρανία συμφώνησαν να διασφαλίσουν την ασφαλή διέλευση των εμπορικών πλοίων στη Μαύρη Θάλασσα.