
Ακόμη μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα στις γραμμές μεταξύ Ιταλίας και Ελλάδας, θα προσφέρει ο Όμιλος Grimaldi. Από τις 29 Φεβρουαρίου, η ναπολιτάνικη εταιρεία θα χρησιμοποιήσει το πλοίο Europalink στη σύνδεση Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα δύο φορές την ημέρα. Πρόκειται για μία μονάδα ro-pax (δηλαδή μεταφορά φορτηγών και επιβατών) με τη μεγαλύτερη χωρητικότητα φορτίου που έχει αναπτυχθεί ποτέ στην Αδριατική Θάλασσα. Το νέο πλοίο θα λειτουργεί συμπληρωματικά με το ro-pax, Kydon Palace, στη γραμμή όπου ο Όμιλος Grimaldi προσφέρει δύο τακτικές αναχωρήσεις καθημερινά μία από κάθε λιμάνι.
Ναυτιλία: Αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια από το 2024
Το υπό ιταλική σημαία Europalink μπορεί να μεταφέρει 930 επιβάτες και 3.900 γραμμικά μέτρα κυλιόμενου φορτίου, που αντιστοιχεί σε 220 φορτηγά. Σε σύγκριση με το πλοίο «Ηγουμενίτσα», το οποίο θα αντικαταστήσει στη γραμμή, μπορεί να μεταφέρει 20% περισσότερους επιβάτες και περίπου 50% περισσότερα φορτηγά σε κάθε ταξίδι.
Το Europalink διαθέτει 201 καμπίνες (με 632 συνολικά κρεβάτια) διαφόρων τύπων και 75 ανακλινόμενα καθίσματα, ένα εστιατόριο, δύο μπαρ, ένα μεγάλο κατάστημα, ένας χώρος παιχνιδιού για παιδιά, κ.α..
Ο όμιλος Grimaldi ενισχύει τους μεταφορείς και οι μεταφορείς ενισχύουν το λιμάνι. Μια βασική φόρμουλα για τη θαλάσσια οικονομία, που εφαρμόζεται εδώ και 12 χρόνια στο λιμάνι του Μπρίντιζι από τη ναπολιτάνικη εταιρεία, η οποία ποτέ δεν φείδεται προσπάθειας, υλοποιώντας ολοένα και περισσότερο δρομολόγια με αποτελεσματικές, άνετες και οικολογικά βιώσιμες συνδέσεις, σχολίασε ο Ugo Patroni Griffi, πρόεδρος της Αρχής Λιμενικού Συστήματος της Νότιας Αδριατικής Θάλασσας (AdSPMAM).”Η εισαγωγή του Europalink, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς τη βελτιστοποίηση των θαλάσσιων μεταφορών,, πρόσθεσε.
“Η εισαγωγή του Europalink στη γραμμή ro-pax Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα δύο φορές την ημέρα αποτελεί μια νέα αναβάθμιση για μια ήδη αποτελεσματική και ανταγωνιστική υπηρεσία, η οποία έχει γίνει μια ουσιαστική γέφυρα για πραγματικά αποτελεσματικές και βιώσιμες μεταφορές μεταξύ Ιταλίας και Ελλάδας τόσο από οικονομική όσο και από περιβαλλοντική άποψη”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Grimaldi, Emanuele Grimaldi.
“Αυτή η καινοτομία ταιριάζει με την ευρύτερη επενδυτική μας στρατηγική στην Ελλάδα, η οποία, μεταξύ άλλων, μας οδήγησε στην απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του λιμανιού της Ηγουμενίτσας πέρυσι. Συνολικά, η παρουσία μας θα διευκολύνει την αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων του ελληνικού λιμανιού, μέσω της βελτίωσης των υπηρεσιών του και της χρήσης ολοένα και μεγαλύτερων και πιο σύγχρονων πλοίων στις γραμμές που το συνδέουν με την Ιταλία”, κατέληξε ο Emanuele Grimaldi.
Το ευρύ δίκτυο θαλάσσιων αυτοκινητοδρόμων που διαχειρίζεται ο όμιλος Grimaldi επεκτείνει σημαντικά την εμβέλεια της σύνδεσης Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα: για παράδειγμα, μέσω της μεταφόρτωσης στο λιμάνι της Απουλίας, τα φορτηγά που έρχονται από την Ελλάδα μπορούν να συνεχίσουν δια θαλάσσης προς τη Βόρεια Ιταλία ή τη Σικελία στη γραμμή ro-ro Ravenna-Brindisi-Catania και αντίστροφα.
Ο Όμιλος Grimaldi δραστηριοποιείται επίσης στη γραμμή Ανκόνα-Ηγουμενίτσα για τη μεταφορά εμπορευμάτων και επιβατών μεταξύ Ιταλίας και Ελλάδας. Τόσο για την υπηρεσία αυτή όσο και για τη σύνδεση Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα, προγραμματίζονται πρόσθετες προσεγγίσεις στην Κέρκυρα κατά την περίοδο του Πάσχα και τη θερινή περίοδο. Μεταξύ των δύο ακτών της Αδριατικής, η εταιρεία λειτουργεί επίσης την υπηρεσία Βενετία-Μπάρι-Ηγουμενίτσα-Πάτρα, η οποία αφορά αποκλειστικά τη μεταφορά φορτηγών.


Latest News

Εμπόδια και προκλήσεις για τα εναλλακτικά καύσιμα - Οι προτάσεις της ECSA
Η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή κοινότητα τονίζει την ανάγκη η ΕΕ να στραφεί πιο αποφασιστικά σε μια πολιτική στήριξης για την παραγωγή και διανομή καθαρών καυσίμων

Η ανακοίνωση του ΟΛΘ για την την ακύρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι του Βόλου
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες

Απέτυχε η δημόσια πρόταση της οικογένειας Ντρέιφους για τον ΟΛΘ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΘ στην περίοδο της δημόσιας πρότασης της LeonidsPort για την απόκτηση του 21% των μετοχών της εταιρείας, η εταιρεία Ντρέιφους απέκτησε μόλις το 2,58%

Τι αναμένεται στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας 2025
Σημαντικές παρουσίες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κρουαζιέρας - Τι ετοιμάζει η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA)

Capital Ship Management: Παγκόσμια πρώτη για τάνκερ με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από ξηράς
Το έργο αυτό συνετέλεσε ώστε τα τάνκερ τύπου Suezmax 155k της Capital, ‘Argeus’, ‘Aristoklis’, ‘Archelaos’, ‘Aristodimos’, ‘Ayrton’, ‘Amor’, που βρίσκονται υπό κατασκευή και θα παραδοθούν μεταξύ 2025 - 2027

Η απόφαση βόμβα για το λιμάνι Βόλου, τα σενάρια της επόμενης ημέρας και μία σύμπτωση…
Το Υπερταμείο για το λιμάνι Βόλου μετά την ακύρωση του διαγωνισμού εξετάζει τα μοντέλα αξιοποίησης της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

Ακυρώνει η κυβέρνηση τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμανιού του Βόλου που είχε κερδίσει ο ΟΛΘ συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη ακυρώνεται - Η ανακοίνωση του Υπερταμείου

Υπηρεσίες του Εφετείου Θεσσαλονίκης θα στεγασθούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Η σύμβαση μεταξύ ΟΛΘ, Dimera Land & Property Investments και Ελληνικού Δημοσίου προβλέπει τη μακροχρόνια υποπαραχώρηση περίπου 9.000 τ.μ.

Xclusiv: Ποια πλοία πλήτονται απο τους δασμούς Τραμπ σε χάλυβα και αλουμίνιο
Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv για τους δασμούς Τραμπ και τις επιπτώσεις στη ναυτιλία

Τι θα αλλάξει από μια συμφωνία για το Ουκρανικό
Οι προβλέψεις για τον αντίκτυπο στις εμπορικές ροές και την αγορά των τάνκερ