Χρέος άνω άνω των 2 χιλιάδων ευρώ αναλαμβάνει ο κάθε νεαρός επίδοξος εραστής, σύμφωνα με την εταιρεία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών Experian.

Η πανδημία και η επακόλουθη κρίση του κόστους ζωής έχουν ρίξει περισσότερο φως στους τομείς δαπανών για τους περισσότερους ανθρώπους, με αποτέλεσμα να βγαίνουν πολύ συχνά διάφορες έρευνες στο πού πηγαίνουν τα χρήματά μας.  Και για τη νεότερη γενιά στο Ηνωμένο Βασίλειο, αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα χαρακτηριστικό.

Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία της Experian, που παραθέτει το Euronews, ο μέσος όρος ηλικίας 18-35 ετών στο Ηνωμένο Βασίλειο έχει χρέος περίπου 2.250 £ (2.630 ευρώ) λόγω ραντεβού και σχέσεων.

Τα στοιχεία αποκαλύπτουν επίσης ότι οι άνδρες έχουν 250 £ (292 ευρώ) περισσότερα χρέη αυτού του είδους από τις γυναίκες, με το 5% των ανδρών που ερωτήθηκαν να λένε το «χρέος της αγάπης» ξεπερνά τις 10.000 £ (8.554 £).

Οι προσδοκίες

Ένας από τους κύριους λόγους για αυτό είναι η τεράστια πίεση και οι προσδοκίες που δημιουργούνται από το αφήγημα που προβάλλεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ειδικά γύρω από παραδοσιακά ρομαντικές περιστάσεις όπως η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Αυτό περιλαμβάνει εξωτικές αποδράσεις, πολυτελείς εμπειρίες και ακριβά δώρα – όλα άξια του Instagram – μεταξύ άλλων.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 59% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν δημιουργήσει προσδοκίες για υπερβολικές δαπάνες σε ραντεβού και συντρόφους.

Περίπου το 16,6% ή 10,1 εκατομμύρια ατόμων ηλικίας 18-30 ετών είτε καθυστερούν να αποπληρώσουν το χρέος τους είτε δεν έχουν καταφέρει να το εκκαθαρίσουν πλήρως. Οι νεότεροι άνδρες είναι ιδιαίτερα ευάλωτοι σε αυτό, επειδή αξιοποιούν στο έπακρο την όποια πίστωση έχουν στη διάθεσή τους.

Κατά μέσο όρο, οι άνδρες ηλικίας μεταξύ 18 και 21 ετών χρησιμοποιούσαν περίπου το 33,4% της πίστωσης που είχαν στη διάθεσή τους, με τον αριθμό να πέφτει στο 25,7% για τους άνδρες 26-30 ετών.

Η δημιουργός περιεχομένου και χρηματοοικονομική καθηγήτρια Megan Mickewright, από το The Savvy Investor, όπως αναφέρεται στο The Big Issue, υπογραμμίζει: «Αυτές οι τοξικές νόρμες που βλέπουμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να δημιουργήσουν αυτήν την πίεση να ξοδέψουμε πολλά χρήματα για ραντεβού, ειδικά για τη νεότερη γενιά.

«Ένα από τα μεγάλα θέματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυτή τη στιγμή είναι το ραντεβού και το ποιος αναμένεται να πληρώσει γι’ αυτό, και αυτό είναι κάτι που μπορεί να κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται ότι πρέπει να ξοδέψουν».

Ο μέσος όρος

Σύμφωνα με έρευνα της Novuna Personal Finance, ο μέσος εργένης στο Ηνωμένο Βασίλειο ξοδεύει 1.652 £ (1.931 €) σε ραντεβού πριν βρει σύντροφο. Ο αριθμός των ραντεβού που βγαίνουν οι άνθρωποι πριν βρουν κάποιον ιδιαίτερο είναι περίπου 15.

Οι περισσότεροι άνθρωποι ξοδεύουν περίπου 60 £ (70 ευρώ) ανά ραντεβού, ωστόσο, μερικές φορές αυτό ανέρχεται σε περισσότερες από 100 £ (117 ευρώ) ανά πρώτο ραντεβού, για το 13% των ερωτηθέντων.

Ωστόσο, τα έξοδα πριν το ραντεβού τόσο για άνδρες όσο και για γυναίκες, όπως νέα αξεσουάρ, ρούχα και κούρεμα μαλλιών, μπορούν να προσθέσουν άλλες 40 £ (47 €) στον λογαριασμό ενός ραντεβού.

Περίπου το 24% των ερωτηθέντων στην έρευνα παραδέχτηκε ότι χρειάστηκε να πάει σε λιγότερα ραντεβού, λόγω αυτού του υψηλού κόστους, ενώ το 52% χρειάστηκε να αναβάλει σχέδια ή να περιορίσει τα έξοδα αλλού, προκειμένου να μπορέσει να εξοικονομήσει χρήματα για ένα ραντεβού.

Σχεδόν το 30% αποκάλυψε ότι έδινε προτεραιότητα στην τρέχουσα ζωή τους σε σχέση με την έγκαιρη πληρωμή των λογαριασμών ή τις δαπάνες για τα απαραίτητα.

Ωστόσο, το 18% αποφάσισε να κάνει ένα διάλειμμα από τα ραντεβού συνολικά, λόγω του ολοένα και πιο δυσβάσταχτου οικονομικού κόστους.

Σύμφωνα με το Velloy Dating Index , το 66% των Βρετανών μεταξύ 18-34 ετών θεώρησε ότι τα ραντεβού είχαν γίνει πολύ ακριβά, ποσοστό που μειώνεται στ45% για άτομα μεταξύ 35 και 54 ετών. Αυτός ο αριθμός μειώθηκε περαιτέρω στο 35% για άτομα άνω των 55 ετών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης