
To 16% συνολικών ταξιδιωτικών δαπανών που σε απόλυτα μεγέθη ξεπερνούν ετησίως τα 195 δισ. δολάρια προέρχεται από τον τουρισμό ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων και αποτελεί περισσότερο από το 10% της ζήτησης παγκοσμίως. Παράλληλα τα μέλη της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας ταξιδεύουν 25 φορές περισσότερο από τους υπόλοιπους ταξιδιώτες.
Είναι μία μεγάλη αγορά στην οποία στοχεύει η Ελλάδα όπως δήλωσε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη παρουσιάζοντας την πολιτική και τις δράσεις του Υπουργείου Τουρισμού για την προσέλκυση ταξιδιωτών ΛΟΑΤΚΙ+.
Ξενοδοχεία Αθήνας: Ξεκίνησαν με υψηλή πληρότητα το 2024 – Το μήνυμα των ξενοδόχων
Μιλώντας σε ειδική εκδήλωση κατά την οποία υπεγράφη επίσης μνημόνιο συνεργασίας με τον Οργανισμό Queer Destinations, η κα. Κεφαλογιάννη τόνισε ότι η πολιτική του Υπουργείου εναρμονίζεται με τις κατευθυντήριες γραμμές της Κυβέρνησης για την εξάλειψη των διακρίσεων με βάση τον σεξουαλικό προσανατολισμό, την ταυτότητα, τα χαρακτηριστικά και την έκφραση φύλου, και έχει ως στόχο την Προαγωγή της Ισότητας των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων.
O Oργανισμός Queer Destinations έχει ως σκοπό τη συμπερίληψη στις τουριστικές εμπειρίες, φιλοδοξώντας να λειτουργεί ως συνδετικός ιστός μεταξύ κυβερνήσεων, προορισμών και τουριστικών επιχειρήσεων. Προς το σκοπό αυτό έχει αναπτύξει το πρόγραμμα/σήμα διάκρισης (Queer Destinations Committed) η απονομή του οποίου διασφαλίζει ένα συγκεκριμένο επίπεδο αριστείας, ποιότητας και ασφάλειας για τους ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες.
H Υπουργός επεσήμανε πως η ισότιμη συμμετοχή των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων στην τουριστική δραστηριότητα αποτελεί για το Υπουργείο τη μόνη επιλογή και αντανακλά τις αξίες που θέλουμε να πρεσβεύει η χώρα μας ως τουριστικός προορισμός. Μάλιστα σύντομα ο Ελληνικός Τουρισμός Τουρισμού να γίνει ενεργό μέλος του International Gay and Lesbian Travel Association.
Το Υπουργείο Τουρισμού, πρόσθεσε, σε στενή συνεργασία με τους συναρμόδιους φορείς και εκπροσώπους της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, ανέπτυξε Στρατηγική Προσέλκυσης Τουρισμού ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων, που θα προσδώσει, εκτός των άλλων, ένα πρόσθετο συγκριτικό πλεονέκτημα της τουριστικής προσφοράς της χώρας μας.
Αναπτύσσοντας την πολιτική διαμόρφωσης των τουριστικών υπηρεσιών, προσαρμοσμένων στα ειδικά χαρακτηριστικά της ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιωτικής κοινότητας, κα Όλγα Κεφαλογιάννη μεταξύ άλλων επεσήμανε:
- τη διασύνδεση της εθνικής στρατηγικής του Υπουργείου Τουρισμού, με τις στρατηγικές των επιμέρους προορισμών,
- τη συλλογή, επεξεργασία και τήρηση δεδομένων, αναφορικά με τον τουρισμό ΛΟΑΤΚΙ+ και
- την οικοδόμηση σχέσεων με εξειδικευμένους σε ΛΟΑΤΚΙ+ τουρισμό ταξιδιωτικούς και ερευνητικούς οργανισμούς του εξωτερικού.
Ειδική αναφορά και ιδιαίτερο βάρος έδωσε η υπουργός στην ενέργειες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του τουριστικού κλάδου και των τοπικών κοινωνιών.
Βήματα προόδου
Η κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη υπογράμμισε ότι στόχος είναι ο εμπλουτισμός και η διαφοροποίηση της τουριστικής προσφοράς με την ανάλογη προώθηση και προβολή, ενημερώνοντας και ευαισθητοποιώντας παράλληλα την τουριστική επιχειρηματικότητα και τις τοπικές κοινωνίες. Μάλιστα χαρακτήρισε κομβική την ενθάρρυνση των τουριστικών επιχειρήσεων για κατάρτιση του προσωπικού τους σε θέματα διαφορετικότητας,
Αναφορικά με ενέργειες επικοινωνίας και προβολής, αναφέρθηκε σε σχεδιασμό για τη δημιουργία προωθητικού υλικού για τον τουρισμό ΛΟΑΤΚΙ+ στην Ελλάδα, την ανάπτυξη branding και την οργάνωση εξειδικευμένης επικοινωνιακής καμπάνιας, καθώς και τη φιλοξενία ή υποστήριξη εκδηλώσεων διεθνούς απήχησης, σχετικών με την κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ+.
Παράλληλα αναφέρθηκε στην έκδοση, από το Υπουργείο Τουρισμού, Οδηγού Συμπεριφοράς για την πρόληψη και την αντιμετώπιση των διακρίσεων σε βάρος των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων στις τουριστικές επιχειρήσεις, ο οποίος αναρτήθηκε και στην ιστοσελίδα του Υπουργείου.
Όπως τόνισε η Υπουργός Τουρισμού «η πολιτική για την προσέλκυση του τουρισμού ΛΟΑΤΚΙ ατόμων, θα συμβάλει σε ένα φωτεινό μέλλον για τον ελληνικό τουρισμό, όπου όλοι θα αισθάνονται ευπρόσδεκτοι να ανακαλύψουν την ομορφιά της Ελλάδας και τις μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες που μπορεί να προσφέρει.
Οι εκπρόσωποι του Οργανισμού Queer Destinations, κκ Oriol Pamies και Edgar Weggelaar, ευχαρίστησαν την κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη για τις πρωτοβουλίες και τις ενέργειές της που καθιστούν τη χώρα φιλικό και ασφαλή προορισμό για τη ΛΟΑΤΚΙ+ και συνεχάρησαν την Ελλάδα για τα σημαντικά βήματα προόδου που έχει κάνει το τελευταίο διάστημα για την αναγνώριση των δικαιωμάτων της.


Latest News

Ποιοι τουρίστες προτιμούν την Ελλάδα - Πόσα ξόδεψαν πέρυσι
Ακόμη μια χρονιά με υψηλές επιδόσεις κατέγραψε ο ελληνικός τουρισμός - Το 2024 οι ταξιδιωτικές εισπράξεις αυξήθηκαν κατά 5,4% και διαμορφώθηκαν στα 21,7 δισ. ευρώ

Μπαράζ επενδύσεων από την Hilton - Ανοίγει τρία νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα
Στο τουριστικό προϊόν της Αθήνας επενδύει η Hilton - Για ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα μίλησε ο επικεφαλής της εταιρείας

Τριπλό ρεκόρ για τον τουρισμό στην Αθήνα - Οι επισκέπτες, οι τιμές στα ξενοδοχεία και οι ξένες αλυσίδες
Άγγιξαν τα 8 εκατομμύρια οι ξένοι επισκέπτες στην Αθήνα, ενώ 11 επιπλέον διεθνή ξενοδοχεία εισήλθαν στην πρωτεύουσα

Ξαναγράφοντας το τουριστικό στόρι της Σαντορίνης - Τα 6 βήματα για να αλλάξει πίστα
Οι προκλήσεις για τη Σαντορίνη και πώς μπορεί να αναβαθμιστεί το τουριστικό προϊόν - Έρευνα του Ινστιτούτου ΕΝΑ

Η κοινοπραξία ΑΒΑΞ - Μπαλλιάν ανακαινίζει το ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental
Στα 43,7 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός της κοινοπραξίας ΑΒΑΞ-ΜΠΑΛΙΑΝ
![Τουρισμός: Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα της σεζόν [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/tourismos-600x401.jpg)
Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα του τουρισμού [πινακες]
Αβεβαιότητα προκαλεί η σεισμική δραστηριότητα στη Σαντορίνη - Τι εκτιμούν παράγοντες του τουρισμού για την πορεία της φετινής σεζόν

Στον Προκοπίου περνά ο έλεγχος του Αστέρα Βουλιαγμένης - Το χρονικό του deal
Ο Έλληνας εφοπλιστής εξαγοράζει σύμφωνα με πληροφορίες το υπόλοιπο 77% του Αστέρα Βουλιαγμένης από τους Άραβες μετόχους της Jermyn Street Real Estate Fund
![Αεροδρόμια: «Πέταξε» η επιβατική κίνηση – Άνοδος 12,6% τον Ιανουάριο του 2025 [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_touristas_aerodromio-600x352.png)
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση τον Ιανουάριο [πίνακες]
Τι δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας για την κίνηση στα αεροδρόμια

Πόσα κερδίζει η Κέρκυρα από την κρουαζιέρα - Τι βαθμό βάζουν οι τουρίστες στο νησί
Τα οφέλη στην τοπική οικονομία από την κρουαζιέρα αποτυπώνει μελέτη που παρουσιάσθηκε σε συνέδριο του ΟΛΚΕ στην Κέρκυρα

Πόση αύξηση θα πάρουν 150 χιλ. εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία – Τι προβλέπει η νέα συλλογική σύμβαση
H νέα κλαδική συλλογική σύμβαση εργασίας στα ξενοδοχεία έχει διάρκεια 2 έτη - αφορά 10.550 περίπου επιχειρήσεις και σχεδόν 150.000 εργαζομένους