
Ξεμένει από χρήματα το ταμείο της Fisker, της εταιρείας ηλεκτρικών οχημάτων που ιδρύθηκε από τον σχεδιαστή αυτοκινήτων Henrik Fisker, όπως ανακοίνωσε στο πλαίσιο των αποτελεσμάτων του τέταρτου τριμήνου του 2023. Η εταιρεία μάλιστα προειδοποιεί ότι έχει μόλις έναν χρόνο ζωής εάν δεν ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα αντιστροφής της κατάστασης.
Hλεκτρικά οχήματα: To σχέδιο της Κίνας που… έκοψε μαχαίρι τα γέλια του Μασκ
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι υπήρχε «ουσιαστική αμφιβολία σχετικά με την ικανότητα της Fisker να συνεχίσει ως δρώσα εταιρεία». Για να έχει τα μετρητά που θα της επιτρέψουν να συνεχίσει απρόσκοπτα την επιχειρηματική δραστηριότητά της τους επόμενους 12 μήνες, η εταιρεία θα πρέπει να συγκεντρώσει περισσότερα κεφάλαια από τους επενδυτές. Η μετοχή της Fisker διαπραγματευόταν στα 75 σεντς ανά μετοχή στο κλείσιμο της διαπραγμάτευσης την Πέμπτη και υποχώρησε σε λίγο περισσότερο από 40 σεντς το πρωί της Παρασκευής.
Citi analyst Itay Michaeli says the @FiskerInc Fisker Ocean EV holds promise. Wasn’t surprised large automaker is interested in investing in Fisker; Citing lack of progress on OEM partnership thus far as reason he lowered $FSR from Buy to Hold $0.80 PT
100% Upside #fiskerocean https://t.co/KLkhtIUwu7 pic.twitter.com/qreKYeVeWA
— FiskerWhale (@FISKERWHALE) March 1, 2024
Η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με έναν επενδυτή για πιθανή διάθεση περισσότερων κεφαλαίων στην εταιρεία, ανέφερε στην ανακοίνωσή της η εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων. Ως ένα άμεσο μέτρο αποτροπής του λουκέτο είναι η απόλυση του 15% του εργατικού δυναμικού της, καθώς προσπαθεί να μειώσει το κόστος.
Η Fisker είχε ζημιές 463,6 εκατομμύρια δολάρια ενώ είχε έσοδα 200 εκατομμύρια δολάρια το 4ο τρίμηνο του 2023.
Ασυνήθιστο επιχειρηματικό μοντέλο
H εταιρεία η οποία πουλά το ηλεκτρικό SUV της Ocean, έχει ένα ασυνήθιστο επιχειρηματικό μοντέλο, καθώς έχει αναθέσει εξ ολοκλήρου σε εξωτερικούς συνεργάτες την κατασκευή του ενός και μοναδικού μοντέλου που πουλάει επί του παρόντος. Το Ocean κατασκευάζεται στην Αυστρία από τη Magna, μια εταιρεία που έχει κατασκευάσει επίσης οχήματα για εταιρείες όπως Mercedes-Benz, BMW και Jaguar.
«Το 2023 ήταν μια δύσκολη χρονιά για τη Fisker, συμπεριλαμβανομένων καθυστερήσεων από τους προμηθευτές και άλλων ζητημάτων που μας εμπόδισαν να παραδώσουμε το SUV Ocean όσο γρήγορα περιμέναμε», δήλωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Henrik σε ανακοίνωσή του.
Πέρυσι, η Magna παρήγαγε περισσότερα από 10.193 SUV Fisker, αλλά λιγότερα από τα μισά από αυτά παραδόθηκαν στους πελάτες εντός του ημερολογιακού έτους, ανακοίνωσε η εταιρεία. Η Fisker αναμένει να παραδώσει περίπου 20.000 φέτος, πρόσθεσε.
Το αρχικό επιχειρηματικό σχέδιο της Fisker περιείχε απευθείας πωλήσεις σε πελάτες χωρίς ανεξάρτητο αντιπρόσωπο στη μέση, όπως η Tesla. Η Fisker άλλαξε αυτή τη στρατηγική φέτος, ωστόσο, και άρχισε να εγγράφει αντιπροσώπους δικαιόχρησης. Μέχρι στιγμής, η εταιρεία έχει υπογράψει συνεργασία με 12 αντιπροσώπους στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.
Η Fisker είναι η δεύτερη εταιρεία αυτοκινήτων του ιδρυτή Henrik Fisker. Η πρώτη του, η Fisker Automotive, παρήγαγε ένα plug-in υβριδικό πολυτελές αυτοκίνητο που ονομαζόταν Fisker Karma. Αυτή η εταιρεία χρεοκόπησε το 2013 αφού ένα μεγάλο μέρος των εγκαταστάσεών της εξαφανίστηκε από τον τυφώνα Sandy.


Latest News

Η σουηδική Vattenfall θα κατασκευάσει το μεγαλύτερο αιολικό πάρκο στη Γερμανία
Το ένα απο τα δύο πάρκα που θα κατασκευάσει στη Βόρεια Θάλασσα η σουηδική Vattenfall θα είναι δυναμικότητας 980 MW

Τα οφέλη και τα εμπόδια για τη μαζική στροφή στην ηλεκτροκίνηση
Πρόσφατη μελέτη δείχνει πώς η επιλογή EV θα μπορούσε να ενισχύσει τους ιδιοκτήτες, αλλά και την ενεργειακή αυτονομία των πόλεων

Μειώνει τις επενδύσεις σε πράσινη ενέργεια η γερμανική RWE
Υπάρχει αβεβαιότητα στο επενδυτικό περιβάλλον λέει ο CEO της RWE - Τι σχεδιάζει η εταιρεία

Πώς θα είναι η Γαλλία το 2100 - Θερμότερη κατά 4°C
Η Météo France αναλύει τις επιπτώσεις από την προβλεπόμενη αύξηση της μέσης θερμοκρασίας στη χώρα τα επόμενα 75 χρόνια

Η τελευταία δεκαετία είναι η θερμότερη στα χρονικά - Εφιαλτική η συνέχεια
Οι αλλαγές στο κλίμα και ειδικά η υπερθέρμανση, είναι ιδιαίτερα εμφανής στους ωκεανούς

Ερχεται το τέλος του ESG; - Οι μεγάλες εταιρείες, οι στόχοι βιωσιμότητας και τα μπόνους στελεχών
Η υποχώρηση από τους κλιματικούς στόχους του ESG στις αμοιβές στελεχών αντανακλά και κάποιες ανησυχίες των επενδυτών

Πιο κοντά στην κατάκτηση της παγκόσμιας αγοράς η BYD - Ή μήπως όχι;
Η πεντάλεπτη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων από την εταιρεία του Κινέζου δισεκατομμυριούχου Γουάνγκ Τσουανφού και οι κρίσεις σε τρεις ηπείρους

Nέο ρεκόρ θερμότητας στο κλίμα το 2024 - Γιατί κορυφαίοι επιστήμονες βρίσκονται σε απόγνωση
Απελπισμένοι εμφανίζονται οι επιστήμονες σχετικά με το κλίμα

Πώς η προεδρία Τραμπ.... αποφόρτισε τις εταιρείες φόρτισης EV - Εφιαλτική βουτιά των μετοχών
Βουτιά 70% έχουν κάνει οι μετοχές εταιρειών που προμηθεύουν την αγορά με φορτιστές για ηλεκτρικά οχήματα, λόγω της πολιτικής Τραμπ

Τιμήθηκαν 27 εταιρείες για αποκατάσταση και αναδάσωση - Το μήνυμα Παπασταύρου
Ειδική εκδήλωση από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για το θεσμό του Αναδόχου Αποκατάστασης και Αναδάσωσης