Ξεμένει από χρήματα το ταμείο της Fisker, της εταιρείας ηλεκτρικών οχημάτων που ιδρύθηκε από τον σχεδιαστή αυτοκινήτων Henrik Fisker, όπως ανακοίνωσε στο πλαίσιο των αποτελεσμάτων του τέταρτου τριμήνου του 2023. Η εταιρεία μάλιστα προειδοποιεί ότι έχει μόλις έναν χρόνο ζωής εάν δεν ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα αντιστροφής της κατάστασης.
Hλεκτρικά οχήματα: To σχέδιο της Κίνας που… έκοψε μαχαίρι τα γέλια του Μασκ
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι υπήρχε «ουσιαστική αμφιβολία σχετικά με την ικανότητα της Fisker να συνεχίσει ως δρώσα εταιρεία». Για να έχει τα μετρητά που θα της επιτρέψουν να συνεχίσει απρόσκοπτα την επιχειρηματική δραστηριότητά της τους επόμενους 12 μήνες, η εταιρεία θα πρέπει να συγκεντρώσει περισσότερα κεφάλαια από τους επενδυτές. Η μετοχή της Fisker διαπραγματευόταν στα 75 σεντς ανά μετοχή στο κλείσιμο της διαπραγμάτευσης την Πέμπτη και υποχώρησε σε λίγο περισσότερο από 40 σεντς το πρωί της Παρασκευής.
Citi analyst Itay Michaeli says the @FiskerInc Fisker Ocean EV holds promise. Wasn’t surprised large automaker is interested in investing in Fisker; Citing lack of progress on OEM partnership thus far as reason he lowered $FSR from Buy to Hold $0.80 PT
100% Upside #fiskerocean https://t.co/KLkhtIUwu7 pic.twitter.com/qreKYeVeWA
— FiskerWhale (@FISKERWHALE) March 1, 2024
Η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με έναν επενδυτή για πιθανή διάθεση περισσότερων κεφαλαίων στην εταιρεία, ανέφερε στην ανακοίνωσή της η εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων. Ως ένα άμεσο μέτρο αποτροπής του λουκέτο είναι η απόλυση του 15% του εργατικού δυναμικού της, καθώς προσπαθεί να μειώσει το κόστος.
Η Fisker είχε ζημιές 463,6 εκατομμύρια δολάρια ενώ είχε έσοδα 200 εκατομμύρια δολάρια το 4ο τρίμηνο του 2023.
Ασυνήθιστο επιχειρηματικό μοντέλο
H εταιρεία η οποία πουλά το ηλεκτρικό SUV της Ocean, έχει ένα ασυνήθιστο επιχειρηματικό μοντέλο, καθώς έχει αναθέσει εξ ολοκλήρου σε εξωτερικούς συνεργάτες την κατασκευή του ενός και μοναδικού μοντέλου που πουλάει επί του παρόντος. Το Ocean κατασκευάζεται στην Αυστρία από τη Magna, μια εταιρεία που έχει κατασκευάσει επίσης οχήματα για εταιρείες όπως Mercedes-Benz, BMW και Jaguar.
«Το 2023 ήταν μια δύσκολη χρονιά για τη Fisker, συμπεριλαμβανομένων καθυστερήσεων από τους προμηθευτές και άλλων ζητημάτων που μας εμπόδισαν να παραδώσουμε το SUV Ocean όσο γρήγορα περιμέναμε», δήλωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Henrik σε ανακοίνωσή του.
Πέρυσι, η Magna παρήγαγε περισσότερα από 10.193 SUV Fisker, αλλά λιγότερα από τα μισά από αυτά παραδόθηκαν στους πελάτες εντός του ημερολογιακού έτους, ανακοίνωσε η εταιρεία. Η Fisker αναμένει να παραδώσει περίπου 20.000 φέτος, πρόσθεσε.
Το αρχικό επιχειρηματικό σχέδιο της Fisker περιείχε απευθείας πωλήσεις σε πελάτες χωρίς ανεξάρτητο αντιπρόσωπο στη μέση, όπως η Tesla. Η Fisker άλλαξε αυτή τη στρατηγική φέτος, ωστόσο, και άρχισε να εγγράφει αντιπροσώπους δικαιόχρησης. Μέχρι στιγμής, η εταιρεία έχει υπογράψει συνεργασία με 12 αντιπροσώπους στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.
Η Fisker είναι η δεύτερη εταιρεία αυτοκινήτων του ιδρυτή Henrik Fisker. Η πρώτη του, η Fisker Automotive, παρήγαγε ένα plug-in υβριδικό πολυτελές αυτοκίνητο που ονομαζόταν Fisker Karma. Αυτή η εταιρεία χρεοκόπησε το 2013 αφού ένα μεγάλο μέρος των εγκαταστάσεών της εξαφανίστηκε από τον τυφώνα Sandy.
Latest News
Θέρμανση με κλιματιστικό: Συμβουλές για μέγιστη απόδοση και οικονομία!
Επιλέγοντας κλιματιστικά Fujitsu επιλέγετε υψηλή ενεργειακή απόδοση και διευρυμένο εύρος λειτουργίας
nrg: Λύσεις ηλεκτροκίνησης για επιχειρήσεις με το incharge – Η συνεργασία με την Astrazeneca
Η nrg με το incharge παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτροκίνησης για τις επιχειρήσεις
Τίτλοι τέλους για το Gigafactory της Sunlight στη Δ. Μακεδονία – Τα εμπόδια
Η Sunlight Group δεν θα κατασκευάσει το εργοστάσιο μπαταριών λιθίου – Η αποχώρηση Μαντζούφα – Η επιδότηση των 245 εκατ. ευρώ
Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή
Ο οικονομικός αναλυτής και assistant director στη Moody’s αναλύει στην έντυπη έκδοση του Οικονομικού Ταχυδρόμου στο Βήμα. τα σενάρια βάσει των οποίων διάφορες κλιματικές πολιτικές, εκπομπές αερίων, άνοδοι των θερμοκρασιών και φυσικοί κίνδυνοι μπορούν να πλήξουν τη χώρα μας
Άνοιξαν οι αιτήσεις για τα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» - Οι δικαιούχοι
Το πρόγραμμα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» υλοποιείται στο πλαίσιο του “RePowerEU”
Μειώθηκαν οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 7% στην ΕΕ το 2023
Μεταξύ 2013 και 2023, οι παραγωγοί σε όλες σχεδόν τις οικονομικές δραστηριότητες μείωσαν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου
Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
Προτεραιότητα θα δοθεί στους δυνητικούς ωφελούμενους του προγράμματος, «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα» με μη εξαργυρωμένα voucher
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»