
Το φορτηγό πλοίο Rubymar, το οποίο εγκαταλείφθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα μετά τη στοχοποίησή του από τους Χούτι της Υεμένης στις 18 Φεβρουαρίου, βυθίστηκε, ανέφερε το Σάββατο ανακοίνωση της διεθνώς αναγνωρισμένης κυβέρνησης της Υεμένης, όπως μετέδωσε το Reuters.
Reports In Britain: about a week and a half after being hit by a Houthi missile – the ship Rubymar began to sink in the Red Sea. pic.twitter.com/pADDg2p7LE
— Global Monitor (@Alanko344) February 28, 2024
Τις προηγούμενες ημέρες οι αντάρτες Χούθι έθεταν όρους για να διασωθεί το φορτηγό πλοίο Rubymar που παρέμενε μισοβυθισμένο στο στενό Bab el-Mandeb μετά από επίθεση που δέχθηκε στις 19 Φεβρουαρίου. Ειδικότερα νέες φωτογραφίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα από την πολιτοφυλακή των Χούθι έδειχναν ότι το πλοίο Rubymar που μεταφέρει φορτίο 22.000 τόνων λιπασμάτων που προορίζονταν για το Μαρόκο, έχει βυθιστεί στην πρύμνη, ενώ έχει προκαλέσει και μια κηλίδα καυσίμων μήκους 29 χιλιομέτρων, σύμφωνα με την Κεντρική Διοίκηση του αμερικανικού στρατού.
Καταστροφή
Το Rubymar – το οποίο φέρει σημαία Μπελίζ και του οποίου ο εγγεγραμμένος ιδιοκτήτης έχει έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο – παίρνει νερό και γέρνει επικίνδυνα. Η υποστηριζόμενη από τη Σαουδική Αραβία κυβέρνηση της Υεμένης ζήτησε βοήθεια από τα Ηνωμένα Έθνη για να αποφευχθεί μια περιβαλλοντική καταστροφή λόγω του κινδύνου διαρροής από το φορτίο, ανέφερε η Daily Telegraph. Ωστόσο ο ηγέτης Mohammed Ali al-Houthi των Χούθι δήλωσε ότι θα επιτρέψουν την επιχείρηση διάσωσης μόνο εάν σταλεί ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα. Το βυθιζόμενο βρετανικό πλοίο θα μπορούσε να ανελκυσθεί με αντάλλαγμα την παράδοση οχημάτων βοήθειας στη Γάζα, δήλωσε ο Αλ Χούθι στο X.
Σημειώνεται ότι οι ναυτικοί που επέβαιναν στο πλοίο απομακρύνθηκαν με ασφάλεια αφού άφησαν το πλοίο αγκυροβολημένο την περασμένη Δευτέρα, με τη βοήθεια του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Lobivia (κατασκευής 2001) χωρητικότητας 2.082-teu.


Latest News

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Β. Κικίλιας: Κλειστός διαγωνισμός 4 χρόνων για τις άγονες γραμμές
Ο κ. Κικίλιας έκανε λόγο για οριζόντιο τρόπο συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών