
Πλοίο του ιταλικού πολεμικού ναυτικού κατέρριψε ένα drone που πετούσε προς το μέρος του στην Ερυθρά Θάλασσα το Σάββατο, ανακοίνωσε το ιταλικό υπουργείο Άμυνας.
Η ανακοίνωση του υπουργείου Αμυνας της γειτονικής χώρας περιέγραψε την ενέργειά της αυτή ως αυτοάμυνα του πλοίου Duilio, το οποίο έχει ως αποστολή του να συνδράμει στην προστασία των εμπορικών θαλάσσιων οδών από επιθέσεις με drone και πυραύλους τις οποίες εξαπολύει συχνά η υποστηριζόμενη από το Ιράν πολιτοφυλακή των Χούθι της Υεμένης.
«Το drone, το οποίο είχε παρόμοια χαρακτηριστικά με εκείνα που χρησιμοποιήθηκαν ήδη σε προηγούμενες επιθέσεις, βρισκόταν περίπου 6 χιλιόμετρα (3,73 ναυτικά μίλια) από το ιταλικό πλοίο, πετώντας προς αυτό», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Ο υπουργός Άμυνας της χώρας, Γκουίντο Κροσέτο, δήλωσε ότι οι επιθέσεις των Χούθι, οι οποίες πραγματοποιούνται ως ένδειξη αλληλεγγύης στην παλαιστινιακή μαχητική οργάνωση Χαμάς στον πόλεμο κατά του Ισραήλ, ήταν μέρος μιας στρατηγικής υβριδικού πολέμου εναντίον ορισμένων χωρών.
Παραβίαση διεθνούς δικαίου
«Οι τρομοκρατικές επιθέσεις των Χούθι αποτελούν σοβαρή παραβίαση του διεθνούς δικαίου και επίθεση στην ασφάλεια της θαλάσσιας κυκλοφορίας από την οποία εξαρτάται η οικονομία μας», είπε.
Τον Φεβρουάριο, η Ευρωπαϊκή Ένωση ξεκίνησε μια ναυτική αποστολή στην Ερυθρά Θάλασσα, με το όνομα Eunavfor Aspides με σκοπό να προστατεύσει τη ναυτιλία στην περιοχή. Στη διοίκηση της αποστολής συμμετέχει από την ιταλική πλευρά ένας ναύαρχος.


Latest News

Τέλη σε κινεζικά πλοία - Η πρόταση «φωτιά» της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ
Πρέπει να αντισταθμίσουμε τις επιδοτήσεις που έχει δώσει η Κίνα στη ναυπηγική βιομηχανία της, δηλώνει ο πρόεδρος της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ

Πιο κοντά το έργο επέκτασης του προβλήτα 6 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης - Τι ζητά ο ΟΛΘ
Μετά το προεδρικό διάταγμα και την έγκριση του master plan, ο ΟΛΘ κατέθεσε τα απαραίτητα έγγραφα στο υπουργείο για το project

Θα γίνουν οι ΗΠΑ ναυπηγική δύναμη;
Ενώ η Κίνα, η Νότια Κορέα και η Ιαπωνία παραμένουν κυρίαρχες δυνάμεις, η Αμερική, το Βιετνάμ και η Ινδία τοποθετούνται ως αναδυόμενοι παίκτες

Κατέρρευσαν οι παραγγελίες για bulk carriers - Οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές
Η αβεβαιότητα που επικρατεί διεθνώς αποθαρρύνει τους πλοιοκτήτες από τη σύναψη νέων συμβάσεων ναυπήγησης πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου

Κικίλιας: «Πρώτος στόχος μου να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια»
Ο νέος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας παραλαμβάνοντας από τον Χρήστο Στυλιανίδη ανήγγειλε τέσσερις προτεραιότητες στη ναυτιλία και την ακτοπλοϊα

To LNG/C «Ασκληπιός» της Capital Ship Management, ύψωσε την ελληνική σημαία
Το LNG/C ‘ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ’, της Capital Gas Ship Management, είναι ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου μεταφορικής ικανότητας 81,451 dwt, οικολογικού τύπου

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων