Το πρώτο ρομπότ αποκλειστικά για ξενοδοχεία αναμένεται να κατασκευάσει η LG.
Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε στις 21 Φεβρουαρίου τη συνεργασία της με τη νοτιοκορεατική αλυσίδα πολυτελών ξενοδοχείων Josun Hotels & Resorts Co., προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση για αυτοματοποίηση στον κλάδο της φιλοξενίας. Στόχος των δύο εταιρειών είναι να αναπτύξουν και να παρουσιάσουν ρομπότ τύπου cart προσαρμοσμένα για χρήση σε ξενοδοχεία, ενώ σχεδιάζουν να βελτιστοποιήσουν τις διαδικασίες και να επεκτείνουν τις εφαρμογές τους.
Η LG θα αξιοποιήσει το «CLOi CarryBot» για τη δημιουργία ρομπότ για διάφορες ξενοδοχειακές υπηρεσίες, όπως ο καθαρισμός δωματίων και η μεταφορά αντικειμένων. Με την εν λόγω εφαρμογή σηματοδοτείται η πρώτη φορά που το CarryBot, το οποίο χρησιμοποιείται συνήθως σε κέντρα logistics, θα προσαρμοστεί για ξενοδοχειακές λειτουργίες. Η υλοποίηση της πρωτοβουλίας θα ξεκινήσει στο The Westin Josun Seoul και στη συνέχεια θα προστεθούν και άλλα ξενοδοχεία.
Βελτίωση παραγωγικότητας
Χρησιμοποιώντας το CarryBot, τα ξενοδοχεία μπορούν να βελτιώσουν την παραγωγικότητα τους αναθέτοντας τις εργασίες μεταφοράς, επιτρέποντας έτσι στο προσωπικό να επικεντρωθεί στην εξυπηρέτηση των πελατών. Ενδεικτικά, αντί για τα συμβατικά καροτσάκια καθαρισμού, το CarryBot μπορεί να μεταφέρει αυτόνομα υλικά καθαριότητας σε καθορισμένους χώρους, απλοποιώντας τις λειτουργίες της μονάδας.
Οι δυνατότητες του CarryBot επεκτείνονται και στη μεταφορά ειδών μίνι μπαρ και τροφίμων.
Η LG θα επικεντρωθεί στην τελειοποίηση της αυτόνομης οδήγησης των ρομπότ ξενοδοχειακής χρήσης με τεχνολογία AI, στην εγκατάσταση συστήματος ασύρματης επικοινωνίας για τον απομακρυσμένο έλεγχο των ρομπότ και στην βελτίωση της τεχνολογίας ελέγχου της ρομποτικής κίνησης που τροφοδοτείται από αισθητήρες και big data, ώστε να διασφαλιστεί η άψογη λειτουργία των ρομπότ.
Ο Noh Gyu-chan, επικεφαλής του τομέα ρομποτικής της LG Electronics, δήλωσε: «Βασιζόμενοι στην εκτεταμένη τεχνογνωσία μας σε μοναδικές ρομποτικές λύσεις, στοχεύουμε να προσφέρουμε στους πελάτες νέες μοναδικές εμπειρίες».
Latest News
Μάχη για το «Σπίτι Μου 2» - Πώς οι τράπεζες δελεάζουν τους δανειολήπτες
Στο 1 δισ. ανέρχονται οι συνολικές χορηγήσεις από το τραπεζικό σύστημα για το Σπίτι Μου 2» - Πόσα χρήματα θα δοθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης
Πώς «έχασε» το φιλέτο των Χριστουγέννων o Mr Jumbo
Τι λέει για τα κέρδη και τον τζίρο της Jumbo ο Απόστολος Βακάκης – Ο λιγότερο εορταστικός Δεκέμβριος και νέες «καταστροφές»
Με Victoria's Secret, Miss Dior και Sol de Janeiro - Ποια αρώματα προτιμούν οι έφηβοι
Από τα body mists της Victoria's Secret και το αειθαλές Miss Dior μέχρι το viral Sol de Janeiro, οι πωλήσεις αρωμάτων «χτυπούν κόκκινο»
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media
Εθνική Ασφαλιστική: Προσαρμογή προς τα...κάτω στα ισόβια ασφάλιστρα υγείας - Στο 7% η αύξηση
Η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων
Κορυφαία επιλογή της BofA η Eurobank - Οι τιμές στόχοι για τις τράπεζες [γραφήματα]
Μετά από βελτιωμένη καθοδήγηση σχετικά με τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου, η BofA αναμένει άνοδο των χορηγήσεων στην Ελλάδα κατά 7-10%