
Νέο κύκλο επενδύσεων ύψους 2,5 – 3 εκατ. ευρώ σε υποδομές και μηχανικό εξοπλισμό σχεδιάζει η Οινοποιία Μαλαματίνα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, ο Όμιλος Mantis, σε συνεργασία με τη νέα διεύθυνση της Οινοποιίας Μαλαματίνα, διασφάλισε τη βιωσιμότητα του εμβληματικού brand και την ενίσχυσή του στην ελληνική και διεθνή αγορά, υλοποιώντας, από τον Δεκέμβριο του 2021, ένα σημαντικό επενδυτικό και επιχειρηματικό πλάνο. Από την 1η Μαρτίου 2022, που ξεκίνησε και επίσημα η λειτουργία υπό τη νέα διοίκηση, ξεκίνησε η Α’ φάση του επενδυτικού σχεδίου που ξεπερνά τα 5 εκατ. ευρώ, ενώ παράλληλα σχεδιάζεται ο επόμενος κύκλος επενδύσεων ύψους 2,5-3 εκατ. ευρώ σε υποδομές και μηχανολογικό εξοπλισμό.
Μαλαματίνα: Στον όμιλο Mantis η ιστορική οινοποιία – Στα 20 εκατ. ευρώ η επένδυση
Παράλληλα, ενσωμάτωσε προηγμένα συστήματα ελέγχου σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας, επαναφέροντας την Οινοποιία σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης και εδραιώνοντας την ηγετική της θέση στο χώρο.
Αξιοποιώντας τη νέα παραγωγική διαδικασία, η Οινοποιία Μαλαματίνα διεύρυνε το χαρτοφυλάκιό της. Εκτός από την παραγωγή της αυθεντικής ρετσίνας, λάνσαρε πέντε νέες σειρές για την ελληνική αγορά και επιπλέον δύο για το εξωτερικό με συνολικά 20 νέα, υψηλής ποιότητας προϊόντα – «Φίλιωμα», «Ρεζινέ», «Τέσσερις Άγγελοι», «2303 REZINÉ», «ΝΑΜΑ», «Αγιόκλημα», «Μοσχοβόλι» -, διασφαλίζοντας την παρουσία της σε όλες τις κατηγορίες κρασιού (οικονομικό, μεσαίας κατηγορίας, premium). Ταυτόχρονα, οι παράλληλες βραβεύσεις τους για την ποιότητά τους και τη γεύση τους στους σημαντικότερους διεθνείς και ελληνικούς διαγωνισμούς αναγνωρισμένου κύρους, ενέταξαν την Οινοποιία Μαλαματίνα στον παγκόσμιο οινικό χάρτη προσθέτοντας αξία στην Ελληνική Οινοποιία.
Η υλοποίηση του επενδυτικού και επιχειρηματικού πλάνου, καθώς και η ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της, οδήγησαν σε αύξηση των πωλήσεων της Οινοποιίας. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις έκλεισαν κοντά στα 10 εκατ. ευρώ, έναντι των 7,25 εκατ. ευρώ του 2022. Οι εξαγωγές το 2023, ξεπέρασαν το 25% των συνολικών πωλήσεων, με την εταιρεία να έχει παρουσία σε περισσότερες από 25 χώρες.
Παράλληλα, στο πλαίσιο ανάπτυξης της εξωστρέφειας προχώρησε σε επέκταση του δικτύου διανομής, πετυχαίνοντας αξιοσημείωτες συνεργασίες, εντός και εκτός συνόρων, όπως η δημιουργία ιδιωτικής ετικέτας με αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και η συνεργασία της με μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ευρώπη. Παράλληλα επεκτάθηκε σε συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες catering, με χώρους εστίασης και fine dining εστιατορίων σε όλη την Ελλάδα.
Ο Νικόλαος Κεράνης, Διευθύνων Σύμβουλος της Οινοποιίας Μαλαματίνα, δήλωσε σχετικά: «Πριν δύο χρόνια, ξεκινήσαμε μαζί με τον Όμιλο Mantis μία μεγάλη προσπάθεια προκειμένου να εξελίξουμε ένα εμβληματικό brand σε μία ισχυρή επιχειρηματική δύναμη για τη Θεσσαλονίκη και για την Ελλάδα. Σήμερα, μπορούμε να μιλάμε για μία ποικιλία νέων προϊόντων, για μία παράδοση που ξεπέρασε τα σύνορα, ενθουσίασε και απέκτησε νέο κοινό σε Ελλάδα και εξωτερικό ενώ παράλληλα βραβεύτηκε για την ποιότητα και την καινοτομία της. Το νέο λογότυπο μετουσιώνει την προσπάθεια όλων μας και σηματοδοτεί το πέρασμα στη Νέα Εποχή της Οινοποιίας Μαλαματίνας.»
Το νέο λογότυπο
Η Οινοποιία Μαλαματίνα, ανανεώνει την εταιρική της εικόνα και με νέο λογότυπο περνάει, μία ιστορία 129 χρόνων, σε μία Νέα Εποχή.
Το νέο λογότυπο εμπνέεται από την μακραίωνη οικογενειακή παράδοση και αποτυπώνει τη δυναμική συνέχεια της Οινοποιίας. Κάνει πρωταγωνιστή το κλειδί σε χρυσό χρώμα, το οποίο αποτελεί και σήμα κατατεθέν της, ενώ παραμένει η αναφορά “est. 1895″, ως φόρος τιμής του έτους ίδρυσης του πρώτου Οινοποιείου της, στην Αλεξανδρούπολη, από τον Κωνσταντίνο Μαλαματίνα.
Την ίδια στιγμή, το πιο διάσημο προϊόν της Ελληνικής Οινοποιίας, η ιστορική & αυθεντική Ρετσίνα ΜΑΛΑΜΑΤΙΝΑ, διατηρεί το γνωστό ανθρωπάκι με το κλειδί, που επίσημα καθιερώθηκε το 1957, υπογραμμίζοντας το στοιχείο της παράδοσης και της σύνδεσης με το παρελθόν ενισχύοντας ταυτόχρονα το μέλλον της.


Latest News

Morgan Stanley: Επιβεβαιώνει την τιμή στόχο της Metlen στα 48 ευρώ
Κατά την Morgan Stanley η συνολική παραγωγή ενέργειας των 3,1 TWh παρουσίασε αύξηση 22% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο

AXIA: Ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες - Οι νέες τιμές στόχοι [γραφήματα]
Στις προοπτικές των ελληνικών τραπεζών εστιάζει ανάλυση της ΑΧΙΑ - Τα βασικά ζητήματα που απασχολούν τους επενδυτές

Optima Bank για AKTOR Group: «Νέος παίκτης… με εμπειρία – Ήρθε για να μείνει»
O όμιλος AKTOR είναι ένα κορυφαίο και διαφοροποιημένο κατασκευαστικό συγκρότημα στην Ελλάδα, με σημαντική και αναπτυσσόμενη παρουσία στην ΝA Ευρώπη, σημειώνει η Optima Bank

Πώς ολοκληρώνουν τον κύκλο ζωής τους τα αιολικά πάρκα - Τι αναφέρει η ΔΕΗ
H ΔΕΗ έχει ήδη ολοκληρώσει το πρώτο Repowering Αιολικών Πάρκων στην Ελλάδα από την ΔΕΗ Ανανεώσιμες, αντικαθιστώντας παλιές ανεμογεννήτριες που ολοκλήρωσαν τον κύκλο ζωής τους με νέες

JP Morgan για ΟΠΑΠ: Στα 22,5 ευρώ ανεβάζει την τιμή στόχο για τη μετοχή
Μετά από μια πολύ ισχυρή χρονιά το 2024, ο ΟΠΑΠ ξεκινά με ακόμη ένα δυνατό τρίμηνο σημειώνει η JP Morgan για τον ΟΠΑΠ

Στο 1,5 δισ. τα έσοδα της Metlen για το α΄ τρίμηνο - Το ορόσημο του Λονδίνου
«Η χρονιά που διανύουμε σηματοδοτεί ένα ορόσημο για τη METLEN στο Λονδίνο», τόνισε ο πρόεδρος και CEO της Metlen, Ευάγγελος Μυτιληναίος

Τι έδειξε το «πασχαλινό» ταμείο των σούπερ μάρκετ – Από ποιο προϊόν έχασαν 4-5 εκατ. ευρώ
Πηγές της αγοράς των σούπερ μάρκετ μιλώντας προς τον ΟΤ, αναφέρουν ότι η πασχαλινή αγορά κινήθηκε μέτρια φέτος

Πώς οι τράπεζες θωρακίζουν την κερδοφορίας τους - Στη μάχη οι ομολογιακές εκδόσεις
Οι πιέσεις που ασκούν στις τράπεζες οι μειώσεις των επιτοκίων - Η εκδοτική δραστηριότητα θα συνεχισθεί και φέτος με αμείωτη ένταση

Δωδώνη: Νέο εργοστάσιο στα Ιωάννινα και επενδύσεις έως 200 εκατ. από τους αδελφούς Σαράντη
Τι λέει στον ΟΤ ο Δημήτρης Σαράντης για την εξαγορά της Δωδώνης και τα σχέδια για την επόμενη μέρα της εταιρείας

Η Pink Woman μιλάει... ιταλικά - Η εξωστρέφεια και ο τζίρος ρεκόρ
Στην Ιταλία συνεχίζεται η ανάπτυξη του brand Pink Woman - Πώς αποδίδει το επιχειρηματικό μοντέλο επί ελληνικού εδάφους