
H ομάδα Vulkan Group ανέλαβε την ευθύνη για την εμπρηστική επίθεση στο εργοστάσιο της Tesla στο Βερολίνο με μια επιστολή 2.500 λέξεων στην οποία ισχυρίζεται ότι έβαλε τη φωτιά σε πυλώνα ηλεκτρισμού εξαιτίας της οποίας το εργοστάσιο ,που παράγει μισό εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως, έμεινε χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα.
Σύμφωνα με επιστολή που αναρτήθηκε στον ιστότοπο kontrapolis, η ομάδα Vulkan -η οποία κατατάσσεται στη Γερμανία ως αριστερή εξτρεμιστική- ήθελε να διαμαρτυρηθεί κατά της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, που συνίδρυσε ο δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας Μασκ, για το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα.
Γερμανία: Χωρίς… ρεύμα έμεινε εργοστάσιο της Tesla
«Το εργοστάσιο μολύνει τα υπόγεια ύδατα και καταναλώνει τεράστιες ποσότητες από τον ήδη περιορισμένο πόσιμο υδάτινο πόρο για τα προϊόντα του», αναφέρεται στην επιστολή της ομάδας. «Η Tesla αποτελεί σύμβολο για τον “πράσινο καπιταλισμό».
Το εργοστάσιο Gigafactory της Tesla – το πρώτο της Ευρώπης – βρίσκεται εν μέρει σε περιοχή προστασίας του πόσιμου νερού και πολλοί κάτοικοι εκφράζουν φοβούς για την ποιότητά του.
Πρόσφατα, η εταιρεία είχε ανακοινώσει την πρόθεσή της να επεκτείνει τις εγκαταστάσεις, με στόχο να διπλασιάσει την παραγωγή, αλλά και τον αριθμό των εργαζομένων. Το ισχυρό συνδικάτο IG Metall χαιρέτισε τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, ωστόσο στα τοπικά ΜΜΕ εμφανίστηκαν καταγγελίες εργαζομένων ή απολυθέντων που επικρίνουν τις υπερβολικά «ευέλικτες» εργασιακές σχέσεις.
Ακόμα, η επέκταση του εργοστασίου προκαλεί επιπλέον αντιδράσεις καθώς αυτό συνεπάγεται την αποψίλωση περισσότερων από 100 εκταρίων δάσους.
Η αντίδραση Μασκ

Με ανάρτησή του στο X, πρώην Twitter, ο Ιλον Μασκ αποκάλεσε τους διαδηλωτές «τους πιο ηλίθιους οικοτρομοκράτες στη Γη». Ο δισεκατομμυριούχος προχώρησε ακόμη περισσότερο, προβληματιζόμενος για το γιατί η ομάδα θα στόχευε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και όχι εκείνα που κινούνται με ορυκτά καύσιμα, αν το κίνητρό τους είναι η προστασία του περιβάλλοντος.
Η Tesla εκτιμά ότι η επέκταση θα αυξήσει τη δυναμικότητά της από περίπου 300.000 αυτοκίνητα σήμερα σε 1 εκατομμύριο ετησίως.


Latest News

Η Harley-Davidson, μόνη, ψάχνει νέο... CEO
Γιατί ο Γιόχεν Ζάιτς σχεδιάζει να αποσυρθεί μετά από πέντε χρόνια στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Harley-Davidson

Πρώην αρχικατάσκοπος της CIA σε ρόλο κλειδί στην KKR
Η επενδυτική - διαχειριστές χρημάτων KKR προσέλαβε στο Ντέιβιντ Πετρέους για να επιβλέψει τομέα Από τον οποίο προσδοκά τεράστια ανάπτυξη
![F-35: Το ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/f-35-1-600x400.jpg)
Οι παραγγελίες του F-35 - Ενα ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]
Η συνολική παραγγελία της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας για τα αεροσκάφη F-35 προς την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin, φτάνει τις 1.763 μονάδες

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες
Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς

Η «βαριοπούλα» των δασμών συντρίβει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων - Τι λέει η ING
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο κόσμος βιώνει μια βόλτα με το τρενάκι του τρόμου, σημειώνουν οι αναλυτές της ING

Οργισμένοι επενδυτές της Stellantis για πληρωμή μαμούθ στον πρώην CEO
Ο πρώην CEO της Stellantis θα λάβει υπέρογκη αμοιβή την στιγμή που οι επενδυτές τον θεωρούν υπεύθυνο για σειρά αποτυχιών και μείωση κερδοφορίας

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση $1 τρισεκατομμυρίου
Το Netflix μοιράζεται στόχους οικονομικών επιδόσεων με το προσωπικό τονίζοντας την κυριαρχία της

Γιατί συρρικνώνονται τα σπίτια των Αμερικανών
Το αμερικανικό όνειρο της ιδιοκτησίας σπιτιού μειώνεται λόγω κρίσης οικονομικής προσιτότητας στις ΗΠΑ

Προειδοποίηση Ντίμον για τον εμπορικό πόλεμο - «Οι ΗΠΑ μπορεί να χάσουν την ηγετική τους θέση»
Ο Ντίμον εκτίμησε ότι ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να βλάψει την φερεγγυότητα των ΗΠΑ και κάλεσε σε προσέγγιση ΗΠΑ-Πεκίνου

Οι δασμοί θα φέρουν χάος στις παραδόσεις αεροσκαφών λέει ο CEO της Ryanair
Αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές αεροπλάνων ετοιμάζονται να παλέψουν για το ποιος πληρώνει για τους δασμούς