Την PVMAINT Energy Services, η οποία δραστηριοποιείται τα τελευταία 10 χρόνια στην ελληνική αγορά στον κλάδο της κατασκευής και συντήρησης φωτοβολταϊκών συστημάτων άνω των 150 MW εξαγόρασε ο Όμιλος NextCom.
Η PVMAINT Energy Services, με περισσότερα από 400 εγκατεστημένα συστήματα, εντάσσεται πλέον στο τμήμα Next-Energy του Ομίλου ΝextCom.
Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, η PVMAIΝΤ που στελεχώνεται από 25 έμπειρους μηχανικούς στην μελέτη, κατασκευή και συντήρηση έργων ΑΠΕ, μέσω της ένταξης της στον Όμιλο NextCom, στοχεύει στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της, αλλά και στην επέκτασή της σε μεγάλης κλίμακας έργα αξιοποίησης της πράσινης ενέργειας.
Ο Φίλιππος Λαζαράκος, μέλος της Διοικητικής Ομάδας της PVMAINT, δήλωσε: «έχοντας πλέον ένα ανθρώπινο δυναμικό με σημαντική κατασκευαστική εμπειρία και καθώς στοχεύουμε στην ανάπτυξη της εταιρίας μας σε συνθήκες ωριμότητας και ασφάλειας, μπορούμε πλέον να είμαστε σίγουροι για τη βιωσιμότητα και την μακροπρόθεσμη ανθεκτικότητα της PVMAINT κάτω από την «”μπρέλα” ενός δυναμικά αναπτυσσόμενου Ομίλου».
Ο Ιδρυτής, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του NextCom Group, Αναστάσιος Μάριος Κιτσαράς, αναφέρει: «παρακολουθώντας με ιδιαίτερη προσοχή και κατανοώντας τις εξελίξεις στον κλάδο της πράσινης ανάπτυξης, καλωσορίζουμε την PVMAINT στην μεγάλη οικογένεια του Ομίλου. Η ενσωμάτωση της PVMAINT στον Όμιλο NextCom, αποτελεί μέρος της εφαρμογής ενός στρατηγικού πλάνου επιχειρηματικής ανάπτυξης που περιλαμβάνει πολύ καλά σχεδιασμένες επενδύσεις στους τομείς διαχείρισης ενεργειακών φυσικών πόρων, ενώ είμαστε σίγουροι ότι η νέα ομάδα θα διαπρέψει και θα εκπληρώσει το όραμα της μέσα στο οικοσύστημα μας».
Η Νext-Εnergy ως τμήμα του ενεργειακού κλάδου του Ομίλου NextCom, με δραστηριότητες την μελέτη, εγκατάσταση και συντήρηση φωτοβολταϊκών συστημάτων και αιολικών πάρκων, την ανάπτυξη τεχνολογιών παραγωγής, αποθήκευσης και χρήσης πράσινου υδρογόνου, την εκπόνηση μελετών περιβαλλοντικών επιπτώσεων και την ενεργειακή αναβάθμιση κτιριακών εγκαταστάσεων υπηρετεί με τον πιο αποδοτικό τρόπο την ιδέα της βιώσιμης ανάπτυξης και της κλιματικής ουδετερότητας.
Latest News
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς
«Θετική εξέλιξη ο αρνητικός πληθωρισμός στα τρόφιμα» - Η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της σταθερά πτωτικής πορείας που διαμορφώθηκε σταδιακά μέσα στο 2024, σχολίασε ο ΣΕΒΤ
NN Hellas: Στο 7% η αναπροσαρμογή των ισόβιων προγραμμάτων υγείας
Η NN Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι θα καλύψει την επιβάρυνση που θα προκύψει από τον περιορισμό της αναπροσαρμογής
Προκαταρκτική παραγωγή χρυσού 520.293 ουγγιές το 2024 ανακοίνωσε η Eldorado Gold
Η συνολική παραγωγή ήταν σύμφωνη με την πρόβλεψη της Εταιρείας για ισχυρότερο δεύτερο εξάμηνο το 2024
Η επόμενη μέρα της Κάμπος Χίου – Τι σχεδιάζει η οικογένεια Σαράντη
Πού στοχεύει η οικογένεια Σαράντη με την εξαγορά της Κάμπος Χίου - Ποιοι είναι οι πρωταθλητές στους χυμούς ψυγείου – Μέχρι και 50% οι ανατιμήσεις
Το big bang της πανδημίας δεν είχε συνέχεια - Στο 3,1% το μερίδιο του e-grocery [Γραφήματα]
Oι πληθωριστικές πιέσεις υποχώρησαν και η αυξημένη ζήτηση αποτέλεσε τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου, εκτιμά η NielsenIQ
Καραμολέγκος για πυρκαγιά: Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών - Το εργοστάσιο λειτουργεί κανονικά
Εξαρχής, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα που να επηρεάζει την παραγωγική διαδικασία, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Καραμολέγκος»
Μάχη για το «Σπίτι Μου 2» - Πώς οι τράπεζες δελεάζουν τους δανειολήπτες
Στο 1 δισ. ανέρχονται οι συνολικές χορηγήσεις από το τραπεζικό σύστημα για το Σπίτι Μου 2» - Πόσα χρήματα θα δοθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης
Πώς «έχασε» το φιλέτο των Χριστουγέννων o Mr Jumbo
Τι λέει για τα κέρδη και τον τζίρο της Jumbo ο Απόστολος Βακάκης – Ο λιγότερο εορταστικός Δεκέμβριος και νέες «καταστροφές»
Με Victoria's Secret, Miss Dior και Sol de Janeiro - Ποια αρώματα προτιμούν οι έφηβοι
Από τα body mists της Victoria's Secret και το αειθαλές Miss Dior μέχρι το viral Sol de Janeiro, οι πωλήσεις αρωμάτων «χτυπούν κόκκινο»