
Ο ένας από τους δύο αντιπλοϊκούς βαλλιστικούς πυραύλους (ASBMs) που εκτόξευσαν χθες Δευτέρα αντάρτες Χούθι της Υεμένης εναντίον του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων M/V MSC Sky II καθώς βρισκόταν στον Κόλπο του Άντεν το έπληξε, προκαλώντας του «ζημιά», ανακοίνωσε σήμερα ο αμερικανικός στρατός.
Χούθι: Νέα επίθεση σε πλοίο ανοιχτά της Υεμένης
Χθες «μεταξύ των ωρών 15:50 και 16:15» (σ.σ. ώρες Σανάα· 14:50 και 15:15 ώρες Ελλάδας), «υποστηριζόμενοι από το Ιράν τρομοκράτες Χούθι εκτόξευσαν δυο αντιπλοϊκούς βαλλιστικούς πυραύλους από την Υεμένη στον Κόλπο του Άντεν εναντίον του M/V MSC Sky II, πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων υπό σημαία Λιβερίας, ελβετικής ιδιοκτησίας», σημείωσε μέσω X (του πρώην Twitter) το μεικτό διοικητήριο των ενόπλων δυνάμεων των ΗΠΑ που είναι αρμόδιο για την περιοχή της Μέσης Ανατολής (CENTCOM, «κεντρική διοίκηση»).
«Ο ένας από τους πυραύλους έπληξε το σκάφος προκαλώντας του ζημιά. Κατά τις πρώτες πληροφορίες, δεν υπήρξαν τραυματισμοί· το πλοίο δεν ζήτησε βοήθεια και συνέχισε την πορεία του».
Στις 20:00 (ώρα Σανάα· 19:00 ώρα Ελλάδας), οι αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις έπληξαν «σε νόμιμη άμυνα» δυο ακόμη ASBΜs των Χούθι που ήγειρε «άμεση απειλή» για τα εμπορικά πλοία και τα σκάφη του πολεμικού ναυτικού των ΗΠΑ» στην περιοχή, κατά τη CENTCOM.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών Clean Industrial Deal στη ναυτιλία - Τι ζητά η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με ανάρτησή της η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, χαιρετίζει την πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Clean Industrial Deal

Νικόλας Βενιάμης: Στρατηγικό πλεονέκτημα για την ΕΕ η ισχύς της ναυτιλίας της
Συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην περιοδική έκδοση«#ShippingPeople – meet the European Shipowners» της ECSA

Η ναυτιλία εμπλέκεται όλο και περισσότερο
Μεταξύ των μεγάλων υπερδυνάμεων η ΕΕ έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα στον τομέα, καθώς ελέγχει το 40% του παγκόσμιου στόλου

Η επιβολή τελών στα κινεζικά πλοία θα πλήξει όλες τις ναυτιλιακές, λέει η CMA CGM
Η Κίνα κατασκευάζει περισσότερα από τα μισά από όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο

Η Costamare κάνει spin off και βάζει τον τομέα bulk carrier στον NYSE
Η Costamare θα αποσχίσει τον κλάδο των bulk carriers σε ανεξάρτητη εταiρεία - Οι πέντε σταθμοί στην πορεία της και ο τζίρος των 2 δισ. δολ

Σαφείς κανονισμούς για πλήρη αξιοποίηση του LNG ως καυσίμου ζητά η ναυτιλία
Ηγέτες του κλάδου παροτρύνουν την ΕΕ να πρωτοστατήσει στη μείωση του μεθανίου στη ναυτιλία

Έλλειμμα πλοίων μεταφοράς LNG από το 2027
Θα ασκήσει μεγάλη πίεση στον υπάρχοντα στόλο, εκτιμά η Braemar εξετάζοντας την προθεσμιακή αγορά

Στυλιανίδης: Ένα δισ. ευρώ για τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις
Τι είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης απαντώτας σε σχετική ερώτηση στη Βουλή

Ναυτιλία: «Θαλασσοταραχή» απο τις προτάσεις Τραμπ για φόρο στα κινεζικής κατασκευής πλοία
Θέση πήρε και ο Κινέζος πρέσβης στην Αθήνα

Παύλος Ξηραδάκης: Τα ρυμουλκά ζητούν ένταξη στον αναπτυξιακό νόμο
«Δεν γίνεται κατανοητός ο λόγος του αποκλεισμού του κλάδου μας από την πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία, όταν άλλοι επαγγελματικοί κλάδοι έχουν ενταχθεί σε αυτά» είπε ο κ. Ξηραδάκης