
Ενέκρινε η Επιτροπή Ανταγωνισμού την εξαγορά της «Κωτσόβολος» από τη ΔΕΗ.
ΔΕΗ: Τι θα πουλά μέσα από τα καταστήματα της Κωτσόβολος
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, σε συνεδρίασή της στις 5 Μαρτίου η Ολομέλεια της ΕΑ «αποφάσισε ομόφωνα την έγκριση της γνωστοποιηθείσας συγκέντρωσης, η οποία αφορά στην απόκτηση του αποκλειστικού ελέγχου από την εταιρεία “ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ Α.Ε.” (ΔΕΗ) επί της εταιρείας “DIXONS SOUTH – EAST EUROPE ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΩΝ”, κατά την έννοια του άρθρου 5 παρ. 2 (β) του ν. 3959/2011».
Όπως τονίζεται στην απόφαση της ΕΑ, «η ΔΕΗ δραστηριοποιείται στην παραγωγή, προμήθεια και εμπορία ηλεκτρικής ενέργειας, εξόρυξη, παραγωγή, προμήθεια και πώληση ενεργειακών πρώτων υλών, στην παροχή υπηρεσιών και προϊόντων ηλεκτροκίνησης. Η Dixons South – East Europeδραστηριοποιείται, μέσω της αλυσίδας καταστημάτων “ΚΩΤΣOΒΟΛΟΣ”, στο εμπόριο ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.»
Υπό το πρίσμα αυτό, «η ΕΑ έκρινε ότι δεν υφίστανται επηρεαζόμενες αγορές και ως εκ τούτου δεν προκαλούνται οριζόντια ή κάθετα αντιανταγωνιστικά αποτελέσματα». Επίσης η ΕΑ έκρινε ότι «δεν δημιουργούνται αντιανταγωνιστικές συσπειρωτικές επιπτώσεις μέσω εφαρμογής, από τη νέα οντότητα, πρακτικών ομαδικών/συνδεδεμένων πωλήσεων στις ετερογενείς δραστηριότητες της προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας σε επίπεδο λιανικής χαμηλής τάσης και της λιανικής πώλησης ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών ειδών».
«Ως εκ τούτου, παρότι η υπό κρίση συγκέντρωση εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 3959/2011, δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις σχετικές αγορές στις οποίες αφορά».
«Everything as a service»
Σημειώνεται ότι με την εξαγορά της Κωτσόβολος η ΔΕΗ φιλοδοξεί να εισαγάγει στην ελληνική αγορά το μοντέλο «everything as a service» (όλα είναι υπηρεσία).
Δύο κατηγορίες λιανοπωλητών που απευθύνονται στον καταναλωτή αλληλοσυμπληρώνουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες με κεντρικά στοιχεία την ενέργεια και την παροχή υπηρεσιών στον καταναλωτή. Ο πελατοκεντρικός τους χαρακτήρας ενδυναμώνεται και παραμένει ο τελικός στόχος της νέας εμπορικής στρατηγικής.
Έτσι, σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η ΔΕΗ με τα 95 καταστήματα της Κωτσόβολος δημιουργεί ένα πολυκαναλικό δίκτυο παροχής υπηρεσιών και πώλησης προϊόντων.
Ο πελάτης λοιπόν μέσα από την αλυσίδα του λιανικού εμπορίου, επισκεπτόμενος ένα κατάστημα θα μπορεί να βρει:
Φωτοβολταϊκά και μπαταρίες αποθήκευσης ενέργειας, αντλίες θερμότητας, πρόσβαση σε σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, εφαρμογές και προϊόντα για smart homes, ενεργειακό σύμβουλο, παραδοσιακές οικιακές ηλεκτρικές αλλά και ηλεκτρονικές συσκευές, υπηρεσίες επισκευής και σέρβις, υπηρεσίες για το σπίτι όπως τεχνικές, ασφάλειας και καθαρισμού.
Ηλεκτρονικές πληρωμές και ασφαλιστικά προϊόντα
Πέραν αυτών οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πληρωμές αλλά και να αγοράζουν ασφαλιστικά προϊόντα, ενώ στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων θα είναι τα προϊόντα προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.
Η εξυπηρέτηση των πελατών θα επιτυγχάνεται τόσο από τα καταστήματα, συνεργαζόμενους εγκαταστάτες, από το marketplace της αλυσίδας, τα call centers αλλά και από υπηρεσίες παράδοσης κατ’ οίκον.
Στα ατού της νέας συνεργασίας είναι το γεγονός πως ο Κωτσόβολος κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο στο ελληνικό λιανικό εμπόριο ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών, είναι ο μεγαλύτερος ασφαλιστικός broker και επίσης πάροχος καταναλωτικών δανείων αλλά και εγκαταστάτης κύριων οικιακών ηλεκτρικών συσκευών.
Πέρα από τα 95 καταστήματα (92 στην Ελλάδα και τρία στην Κύπρο) διαθέτει έξι κέντρα διανομής, δέκα κέντρα υποστήριξης και οκτώ περιφερειακά κέντρα.


Latest News

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων
Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

BriQ Properties: Πώληση δύο ακινήτων στον Πύργο Αθηνών έναντι 4,23 εκατ.
Τα συγκεκριμένα ακίνητα είναι πλήρως μισθωμένα και είχαν εκτιμηθεί με συνολική αξία 4,15 εκατ. ευρώ

Frigoglass: Σύναψη σύμβασης δανείου με Kar-Tess Holding – Οι όροι
Η Kar-Tess είναι μέτοχος της εισηγμένης, ελέγχοντας τo 48,39%

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025

Βασιλάκης: Οι υποδομές κλειδί για την τουριστική ανάπτυξη της Κρήτης
«Να κάνουμε κριτική στο Δημόσιο γιατί δεν ξέρει πώς να οργανώσει διαχρονικά ακόμη και τα χρήματα από αυτοχρηματοδοτούμεν κονδύλια», είπε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Aegean Ευτύχιος Βασιλάκης

«Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης»: Προσελκύοντας αμερικανικές επενδύσεις στην Κρήτη
Στο συνέδριο μίλησαν ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ, κ. Μπρατάκος και ο γ.γ. του ελληνο-αμερικανικού εμπορικού επιμελητηρίου, κ. Κωστόπουλος

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Εξάρχου: Καταλυτικός ο ρόλος του Χρηματιστηρίου στην ανάπτυξη του Ομίλου AKTOR
Ο κ. Εξάρχου επισήμανε τις τεκτονικές αλλαγές που διαδραματίστηκαν στον Όμιλο AKTOR τα τελευταία χρόνια

Αυγενάκης: Γεωργία, επιστήμη, τουρισμός δίνουν νέα προοπτική στην Κρήτη
Πρέπει να αφήσουμε πίσω μας τη λογική «είμαστε όλοι μεταρρυθμιστές, αλλά μέχρι το κατώφλι του σπιτιού μας», επισήμανε ο Λευτέρης Αυγενάκης

Τι «άκουσε» η BofA από τον Ευάγγελο Μυτιληναίο – Οι 2 μεγάλοι καταλύτες
Η BofA λέει ότι το έντονα συνεργατικό μοντέλο της METLEN αμφισβητεί τη σημερινή συμβατική σοφία τόσο των εταιρειών ενέργειας και μετάλλων