
Ενώ ακόμη και ο πρωθυπουργός ψάχνει τις προσφορές στα σαμπουάν και στα ψωμιά του τοστ, στην αγορά των online σούπερ μάρκετ, αξίας 306 εκατ. ευρώ το 2023, αλλάζουν όλα.
Γιάννης Μασούτης: Να διατηρηθούν οι προσφορές – Grand επενδύσεις 46 εκατ. ευρώ στην Αττική
Το συνδρομητικό μοντέλο της My Market
Οκτώ μήνες μετά την απόφαση της αλυσίδας Σκλαβενίτης να αυξήσει το ελάχιστο όριο αξίας της ηλεκτρονικής παραγγελίας για δωρεάν παράδοσή της από 30 σε 100 ευρώ, η My Market (όμιλος Metro ΑΕΒΕ) λανσάρει πρώτη το συνδρομητικό μοντέλο στο ηλεκτρονικό της κατάστημα, φέρνοντας μια ευρωπαϊκή και αμερικανική… allure στην εγχώρια αγορά του e-grocery με στόχο να αυξήσει την πιστότητα των πελατών της.
Ο κος Αριστοτέλης Παντελιάδης, επικεφαλής της Metro AEBE, είχε προαναγγείλει εδώ και μήνα το νέο σύστημα χρεώσεων, σημειώνοντας πως «θέλουμε να κάνουμε λίγο πιο σοφιστικέ χρεώσεις».
Πιο αναλυτικά στην αλυσίδα My Market υπάρχουν δύο διαθέσιμα πακέτα συνδρομής, τα οποία προσφέρονται με διάρκεια 1 μήνα, 6 μηνών ή 12 μηνών +1 μήνα δωρεάν:
– Το Saver Pass Flex δίνει το δικαίωμα επιλογής δρομολογίου παράδοσης οποιαδήποτε μέρα από Δευτέρα έως και Σάββατο και σε οποιοδήποτε time slot. Το κόστος της συνδρομής κυμαίνεται από 5 ευρώ/μήνα έως 25 ευρώ/χρόνο.
– Το Saver Pass Light δίνει το δικαίωμα επιλογής δρομολογίου παράδοσης από Τρίτη έως και Πέμπτη και ώρες 11:30-14:30 και 14:30-17:30. Το κόστος της συνδρομής κυμαίνεται από 9 ευρώ/μήνα έως 30 ευρώ/χρόνο.
Ανάλογα με το πακέτο που θα επιλέξει ο κάθε πελάτης, μπορεί να έχει όφελος έως και 62% στα μεταφορικά έξοδα σε σχέση με μεμονωμένες παραγγελίες, αλλά και να επωφεληθεί με προνόμια.
Όσον αφορά τη συχνότητα των παραγγελιών με το Saver Pass, ο πελάτης πορεί να παραγγείλει όσο συχνά θέλει, αλλά μπορεί να λάβει μόνο μια δωρεάν παράδοση την ημέρα. Τυχόν περαιτέρω παραγγελίες που γίνονται για παράδοση την ίδια ημέρα θα χρεώνονται με την καθορισμένη τιμή παράδοσης, όπως ορίζεται στον πίνακα επιλογής timeslot.
Αλλαγές στις χρεώσεις και στις μεμονωμένες παραγγελίες
Ας σημειωθεί ότι μαζί με το δικό της «pass» η My Market στο ηλεκτρονικό της κατάστημα δίνει πλέον δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες από 90 ευρώ και πάνω, ενώ μέχρι πρότινος το ελάχιστο όριο για μη χρέωση μεταφοράς ήταν τα 59 ευρώ.
Σε κάθε περίπτωση για τις μεμονωμένες διανομές το ελάχιστο όριο παραγγελίας είναι τα 40 ευρώ για την παράδοση στην πόρτα του πελάτη ενώ για την παραλαβή από κατάστημα ή για την υπηρεσία Speedy δεν υπάρχει ελάχιστο ποσό.
Στην Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Βόλο και Ιωάννινα οι χρεώσεις για μεταφορικά κυμαίνονται από 1,50 έως 3,00 ευρώ ανάλογα με την ημερομηνία και ώρα παράδοσης που θα επιλεγεί.
Στην υπόλοιπη Ελλάδα επίσης το ελάχιστο ποσό παραγγελίας είναι 25 ευρώ ωστόσο η χρέωση μεταφορικών ανεβαίνει στα 10 για παραγγελίες από 25,01 ευρώ και άνω, με μέγιστο ποσό παραγγελίας τα 300 ευρώ. Εάν επιλεγεί ως τρόπος πληρωμής η «αντικαταβολή» υπάρχει μια επιπλέον χρέωση 3 ευρώ.
Αύξηση έχει και η υπηρεσία Speedy (παράδοση το πολύ σε 1 ώρα), καθώς η σταθερή χρέωση μεταφορικών πήγε πλέον στα 4 ευρώ από 3 ευρώ πριν.
Αξίζει να αναφερθεί ότι οι χρεώσεις στη μεταφορά και διανομή αγαθών αποτελεί πάγια πρακτική των σούπερ μάρκετ τόσο σε Αμερική, όσο και σε Ευρώπη, όπου εφαρμόζεται ένα μοντέλο ετησίων συνδρομών, το οποίο τις περισσότερες φορές περιλαμβάνει μία δωρεάν παράδοση σε εβδομαδιαία βάση. Μάλιστα υπάρχουν και διάφοροι περιορισμοί ανάλογα με την αλυσίδα. Ενδέχεται για παράδειγμα, να μην επιτρέπουν τη μεταφορά αλκοολούχων ποτών σε γυάλινες φιάλες ή να εφαρμόζεται επιπρόσθετη χρέωση αν η παραγγελία περιλαμβάνει τέτοιου είδους εύθραυστα και βαριά προϊόντα.
Νέα πολιτική χρεώσεων και στη Μασούτης
Από χθες νέα πολιτική χρεώσεων υιοθέτησε και η αλυσίδα Διαμαντής Μασούτης, «με στόχο τη διατήρηση του βέλτιστου επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών μας», όπως αναφέρει.
Συγκεκριμένα, η αλυσίδα παρέχει πλέον δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 90 ευρώ από 40 ευρώ που ήταν το όριο μέχρι πριν δύο μέρες, ενώ το ελάχιστο όριο παραγγελίας «έπεσε» στα 20 ευρώ από τα 40.
Για παραγγελίες αξίας από 40 ευρώ έως 89,99 ευρώ η χρέωση είναι 2,5 ευρώ, ενώ για παραγγελίες αξίας από 20 ευρώ έως 39,99 ευρώ, η χρέωση είναι 3,5 ευρώ.
Πρώτος διδάξας Σκλαβενίτης
Την πρώτη κίνηση για αύξηση των χρεώσεων και παροχή δωρεάν μεταφορικών μόνο σε πολύ μεγάλες παραγγελίες έκανε η αλυσίδα Σκλαβενίτης, leader του κλάδου, πέρσι τον Ιούλιο.
Έτσι η χρέωση διαλογής και αποστολής είναι 5 ευρώ για αξία καλαθιού έως 30 ευρώ και 2,50 ευρώ για αξία από 30 έως 100 ευρώ. Για αγορές από 100 ευρώ και άνω δεν υπάρχει χρέωση.
Υπάρχει και η νέα υπηρεσία στο quick commerce, το Sklavenitis Express, που λειτουργεί μέσω της efood, δίνει τη δυνατότητα για ηλεκτρονικά ψώνια από 2.500 κωδικούς με παράδοση σε 40 – 60 λεπτά. Η νέα υπηρεσία εξυπηρετεί μόνο τα βορειοανατολικά προάστια του νομού Αττικής. Συγκεκριμένα, τις περιοχές που βρίσκονται πολύ κοντά στο hub του Γέρακα. Η ελάχιστη παραγγελία είναι 10 ευρώ και η χρέωση ανά παραγγελία είναι στα 2,5 ευρώ.
ΑΒ Βασιλόπουλος
Η ΑΒ Βασιλόπουλος εφαρμόζει ένα είδος «πλαφόν» στις χρεώσεις των ηλεκτρονικών παραγγελιών, δηλαδή αποστέλλονται στο σπίτι μόνο όταν είναι αξίας πάνω από 25 ευρώ, ενώ παρέχει την υπηρεσία click & collect (παραγγελία από το ηλεκτρονικό κατάστημα και παραλαβή από το φυσικό κατάστημα από τον ίδιο τον πελάτη) για παραγγελίες άνω των 15 ευρώ. Για συγκεκριμένα διαστήματα παράδοσης το ελάχιστο κόστος παραγγελίας κυμαίνεται στα 60 ευρώ.
Για παραγγελίες αξίας από 25 έως 45 ευρώ υπάρχει κόστος παράδοσης 2 ευρώ. Για παραγγελίες αξίας άνω των 45 ευρώ η παράδοση γίνεται δωρεάν.
Κρητικός
Στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Κρητικός, για την υπηρεσία Easy Delivery υπάρχει χρέωση 3 ευρώ για παραγγελίες κάτω από 40 ευρώ. Ενώ για την υπηρεσία Express Delivery υπάρχει χρέωση 3 ευρώ ανεξάρτητα από το ύψος της παραγγελίας.
e-fresh
Στο κατεξοχήν ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ e-fresh το κατώτερο όριο για την πραγματοποίηση μιας παραγγελίας είναι τα 25 ευρώ. Από 25 μέχρι 55 ευρώ τα έξοδα αποστολής είναι 3 ευρώ, ενώ από 55 μέχρι 100 ευρώ «πέφτουν» στα 2 ευρώ. Από 100 ευρώ και πάνω οι παραδόσεις είναι χωρίς χρέωση.


Latest News

Η Fais Group εξαγοράζει το 100% θυγατρικής - Η πρώτη επένδυση μετά την είσοδο στο XA
Η εξαγορά από την Fais Group έγινε με τη χρήση των εσόδων που άντλησε από τη δημόσια προσφορά για την εισαγωγής το Χρηματιστήριο

ΤΜΕΔΕ: Νέα δεδομένα για τις εξειδικευμένες ανταποδοτικές ασφαλιστικές καλύψεις
«Ενισχύουμε τις ανταποδοτικές καλύψεις των μελών, με ένα και μόνο στόχο, να είμαστε δίπλα τους οποτεδήποτε το χρειαστούν», τονίζει ο Πρόεδρος του ΤΜΕΔΕ

«Ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η UBS - Βλέπει περιθώριο ανόδου έως 30%
Παραμένει θετική για τις ελληνικές τράπεζες η UBS, με αξιολογήσεις αγοράς και στις τέσσερις συστημικές - Πού «συνωστίστηκαν» οι επενδυτές

ΕΤΕπ: Δάνειο 95 εκατ. ευρώ για φοιτητικές εστίες στο Πανεπιστήμιο Κρήτης
Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) συγχρηματοδοτεί με δάνειο ύψους €95 εκατ. την κατασκευή και λειτουργία φοιτητικών εστιών και νέων ακαδημαϊκών εγκαταστάσεων στο Πανεπιστήμιο Κρήτης

Mega deal στον τουρισμό - Η Sani/Ikos εξαγοράζει 3 ξενοδοχεία της Goldman για 400 εκατ.
Η Sani/Ikos είχε είχε αποκτήσει πριν μερικά χρόνια η Goldman Sacs από τον ξενοδοχειακό όμιλο Γρηγοριάδη

Intralot: Επέκταση για την αποπληρωμή ομολογιακού 100 εκατ.
Τι ανακοίνωση η εισηγμένη εταιρεία

Το comeback της ΑΒ Βασιλόπουλος: Η εξαγορά στη Μήλο και η επέκταση στη Β. Ελλάδα
Αποδίδει το πλάνο λειτουργικού μετασχηματισμού της ΑΒ Βασιλόπουλος – Οι τρεις κινήσεις απέναντι στον ανταγωνισμό - Πού ανοίγουν νέα καταστήματα

Σε διπλάσια παραγωγή στοχεύουν τα Θερμοκήπια Ξάνθης - Οι νέες εγκαταστάσεις και η συνεργασία με ΑΒ
Τι ανέφερε ο επικεφαλής της Θερμοκήπια Ξάνθης σε δημοσιογράφους - Τα σχέδια για την παραγωγή και το χαρτοφυλάκιο προϊόντων

Ο Δ. Κουτσολιούτσος στρέφεται κατά στελεχών της Folli Follie – Τι υποστηρίζει
Ο Δ. Κουτσολιούτσος συντηρεί τη διαμάχη με την παρούσα διοίκηση – Πώς αντιδρά η πλευρά Σάμιου – Το κρίσιμο ορόσημο της 9ης Απριλίου

Γκάζι από Vivartia στο street food - Έπεσαν οι υπογραφές για το 60% της Jackaroo
Μετά την πώληση της Μπάρμπα Στάθης η Vivartia εξαγοράζει το 60% της Jackaroo – Πού στοχεύει με τα ελληνικά… KFC