Η κατασκευή δεύτερου τελεφερίκ, μεγάλης μεταφορικής ικανότητας, για εξυπηρέτηση των σημερινών αναγκών τέθηκε για μία ακόμη φορά στο τραπέζι των συζητήσεων για το μέλλον της κρουαζιέρας στη Σαντορίνη, μεταξύ εκπροσώπων της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων & Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), και του Δήμου Θήρας του Λιμενικού Ταμείου, του Εμπορικού Συλλόγου Θήρας και της Ενώσεως Λεμβούχων Θήρας.
Στο πλαίσιο της συζήτησης σχετικά με την εξυπηρέτηση των κρουαζιεροπλοίων και των μεταφερομένων με αυτά εκατοντάδων χιλιάδων επιβατών στον μεγάλο αυτό τουριστικό προορισμό, την Σαντορίνη, συζητήθηκε η κατασκευή δεύτερου Τελεφερίκ, μεγάλης μεταφορικής ικανότητας, για εξυπηρέτηση των σημερινών αναγκών, τονίζεται σε ανακοίνωση της ΕΕΚΦΝ.
Τουρισμός: Η πτώση σε Μύκονο και Σαντορίνη το 2023 και το στοίχημα για το 2024 [πίνακες]
Επίσης συζητήθηκαν τα μέτρα που πρέπει να λαμβάνονται έγκαιρα, τις περιόδους αιχμής του θέρους, που συμβαίνει να υπάρχουν ταυτόχρονες αφίξεις μεγάλου αριθμού κρουαζιεροπλοίων.
Τονίστηκε ότι, το σύστημα berth allocation, με τις ιδιαιτερότητες που έχει ο προορισμός αυτός, θα πρέπει να τεθεί σε πλήρη λειτουργία το συντομότερο ώστε, να ενημερώνονται έγκαιρα οι διαχειρίστριες εταιρείες, σχετικά με τη δυνατότητα αφίξεως των πλοίων σε συγκεκριμένες ημερομηνίες για να αποφεύγεται συνωστισμός, ο οποίος θα μπορούσε να οδηγήσει σε ταλαιπωρία των επιβατών.
Τα μέτρα για τα ημερόπλοια
Στο σημείο αυτό έγινε αναφορά για τα μέτρα που επιβάλλεται να ληφθούν και στα ημερόπλοια, τα οποία μεταφέρουν μεγάλο αριθμό τουριστών.
Ακόμη εξετάσθηκε το θέμα της κατασκευής αιθουσών παραμονής επιβατών – passenger terminals, καταλλήλως εξοπλισμένων από πλευράς κλιματισμού, για την προστασία των επιβατών από υψηλές θερμοκρασίες. Την αναγκαιότητα αυτών των εγκαταστάσεων ανέδειξαν καταστάσεις του περασμένου θέρους με τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες.
Η συντήρηση των τεσσάρων υπαρχόντων ναυδέτων, ώστε να είναι ικανά να εξυπηρετήσουν με ασφάλεια κρουαζιερόπλοια που θα μπορούσαν να προσδεθούν σε αυτά, ήταν ένα ακόμη θέμα συζήτησης.
Latest News
Capital Clean Energy Carriers: Αύξησε κατά 66% τα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο του 2024
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε έσοδα 106 εκατ. δολ. για το τρίτο τρίμηνο του 2024 και τη διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή.
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
IBIA: Ξεκάθαρος στόχος η απαλλαγή απο τις εκπομπές άνθρακα
Οι καιροί της πράσινης μετάβασης, δεν είναι μόνο πολύπλοκοι, προκλητικοί και συχνά απογοητευτικοί αλλά και ελπιδοφόροι και φιλόδοξοι, τόνισε ο πρόεδρος του IBIA
Σε εξαγορά εταιρείας που ελέγχει 18 τάνκερ προχώρησε ο Όμιλος Αγγελικούση
Πώς ο όμιλος Αγγελικούση θα αξιοποιήσει τη νέα επενδυτική κίνηση - Πότε θα ολοκληρωθεί το deal
Νέοι παίκτες εισέρχονται στη ναυτιλία - Πολύ λίγοι οι «μεγάλοι»
Τι είδε ο οίκος Xclusiv για την πορεία στη ναυτιλία του κλάδου δεξαμενοπλοίων και πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου
Τέλος στα «γέρικα σκαριά» στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Πρόγραμμα χρηματοδότησης για την ακτοπλοία ωστε να αντικατασταθούν τα πλοία στις άγονες γραμμές, στοχεύει το υπουργείο Ναυτιλίας
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Εκλογές ΗΠΑ: Ανησυχία για τα «εμπόδια που σηκώνονται στα σύνορα»
Με βάση το τι υπόσχονται οι δύο μονομάχοι η ναυτιλία αναμένεται να επηρεαστεί από οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αλλού θετικά και αλλού αρνητικά
Τραυλού: Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι διαχρονικά κοντά στα Σώματα Ασφαλείας
Η κ. Τραυλού παρέστη σε εκδήλωση κατά την οποία ο Μ. Χρυσοχοΐδη, τίμησε την ΕΕΕ για την δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής