![Σαντορίνη: Δεύτερο τελεφερίκ ζητούν οι εταιρείες κρουαζιέρας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/04/Santorini-4.jpg)
Η κατασκευή δεύτερου τελεφερίκ, μεγάλης μεταφορικής ικανότητας, για εξυπηρέτηση των σημερινών αναγκών τέθηκε για μία ακόμη φορά στο τραπέζι των συζητήσεων για το μέλλον της κρουαζιέρας στη Σαντορίνη, μεταξύ εκπροσώπων της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων & Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), και του Δήμου Θήρας του Λιμενικού Ταμείου, του Εμπορικού Συλλόγου Θήρας και της Ενώσεως Λεμβούχων Θήρας.
Στο πλαίσιο της συζήτησης σχετικά με την εξυπηρέτηση των κρουαζιεροπλοίων και των μεταφερομένων με αυτά εκατοντάδων χιλιάδων επιβατών στον μεγάλο αυτό τουριστικό προορισμό, την Σαντορίνη, συζητήθηκε η κατασκευή δεύτερου Τελεφερίκ, μεγάλης μεταφορικής ικανότητας, για εξυπηρέτηση των σημερινών αναγκών, τονίζεται σε ανακοίνωση της ΕΕΚΦΝ.
Τουρισμός: Η πτώση σε Μύκονο και Σαντορίνη το 2023 και το στοίχημα για το 2024 [πίνακες]
Επίσης συζητήθηκαν τα μέτρα που πρέπει να λαμβάνονται έγκαιρα, τις περιόδους αιχμής του θέρους, που συμβαίνει να υπάρχουν ταυτόχρονες αφίξεις μεγάλου αριθμού κρουαζιεροπλοίων.
Τονίστηκε ότι, το σύστημα berth allocation, με τις ιδιαιτερότητες που έχει ο προορισμός αυτός, θα πρέπει να τεθεί σε πλήρη λειτουργία το συντομότερο ώστε, να ενημερώνονται έγκαιρα οι διαχειρίστριες εταιρείες, σχετικά με τη δυνατότητα αφίξεως των πλοίων σε συγκεκριμένες ημερομηνίες για να αποφεύγεται συνωστισμός, ο οποίος θα μπορούσε να οδηγήσει σε ταλαιπωρία των επιβατών.
Τα μέτρα για τα ημερόπλοια
Στο σημείο αυτό έγινε αναφορά για τα μέτρα που επιβάλλεται να ληφθούν και στα ημερόπλοια, τα οποία μεταφέρουν μεγάλο αριθμό τουριστών.
Ακόμη εξετάσθηκε το θέμα της κατασκευής αιθουσών παραμονής επιβατών – passenger terminals, καταλλήλως εξοπλισμένων από πλευράς κλιματισμού, για την προστασία των επιβατών από υψηλές θερμοκρασίες. Την αναγκαιότητα αυτών των εγκαταστάσεων ανέδειξαν καταστάσεις του περασμένου θέρους με τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες.
Η συντήρηση των τεσσάρων υπαρχόντων ναυδέτων, ώστε να είναι ικανά να εξυπηρετήσουν με ασφάλεια κρουαζιερόπλοια που θα μπορούσαν να προσδεθούν σε αυτά, ήταν ένα ακόμη θέμα συζήτησης.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Νέες ναυπηγήσεις: Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/shipyard-1280x902-600x423.jpeg)
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
![Ναυτιλία: Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/ellinika-ploia-1280x850-1-600x398.jpg)
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
![Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ef240709_2167a-600x400.jpg)
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
![Ερυθρά Θάλασσα: Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/w12-64120w2481804w16105958w15233420w18144811w17101426-600x338.jpg)
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
![Άγιος Κωνσταντίνος: Περίμεναν κρουαζιερόπλοια στο νέο λιμάνι, έχασαν και την ακτοπλοϊκή σύνδεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/agios-konstantinos-600x464.jpg)
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
![Λιμάνια: Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-irakleio-600x300.jpg)
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
![ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Βόρεια Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/aktoploia-600x375.jpg)
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
![Ναυτιλία: Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/tanker-600x338.jpg)
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023
![ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ploia-600x338.jpg)
Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία
![Διώρυγα του Παναμά: Σε 6 χρόνια η κατασκευή του γιγάντιου ταμιευτήρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/panama-canal-g52eeb7b5a_1280-768x432-1-600x338.jpg)
Σε 6 χρόνια το έργο του γιγάντιου ταμιευτήρα στη Διώρυγα του Παναμά
Ο ταμιευτήρας αξίας 1,6 δισ. δολ. θα διασφαλίσει τη διέλευση των πλοίων από τη Διώρυγα του Παναμά