Στο νέο επεισόδιο του podcast Βαβέλ, ο Χάρης Παριανός, επικεφαλής διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας McCann μιλάει για τη διαφήμιση, τις αλλαγές και τις μετατοπίσεις από χρόνο σε χρόνο και από μέσο σε μέσο.
Πώς η πορεία της διαφήμισης ακολουθεί την πορεία της οικονομίας και πώς αναμένεται να εξελιχθεί;
Η ακρίβεια μειώνει ή αυξάνει τις ανάγκες διαφήμισης;
Στείλτε μας τις δικές σας ερωτήσεις στο vavelpodcast@ot.gr.
Κάνε εγγραφή στο Podcast ΒΑΒΕΛ στο Spotify , Apple Podcasts και Google Podcasts και ενεργοποίησε τις ειδοποιήσεις για να ακούς πρώτος τα νέα επεισόδια!
Latest News
Κεραμέως: Πώς θα ξεκλειδώσουν οι συλλογικές διαπραγματεύσεις
Επίδομα εργασίας a la cart – Τι δείχνουν οι μελέτες βιωσιμότητας για τα όρια συνταξιοδότησης - «Ακούω ανθρώπους να με ρωτούν τι κάνατε μετά το 2023»
Παύλος Μαρινάκης: Τα τεκμήρια των ελεύθερων επαγγελματιών δεν θα είναι για πάντα
Ο Παύλος Μαρινάκης κυβερνητικός εκπρόσωπος και υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ αναφέρει πώς «όλη η Ευρώπη αυξάνει τους φόρους, εμείς τους μειώνουμε»