Ο δισεκατομμυριούχος Ρέι Ντάλιο είναι γνωστός για τις επιθετικές και συχνά ριψοκίνδυνες επενδύσεις του, για τις στοχευμένες προβλέψεις του, αλλά και για τη έντονη κριτική του σε θεσμούς και κυβερνήσεις. Με λίγα λόγια δεν μασάει τα λόγια του και οι προτάσεις του αποτελούν «ευαγγέλιο» για τις αγορές.

Η τελευταία του παρέμβαση ήρθε από τη Σιγκαπούρη μέσω των social media και προκάλεσε έκπληξη: ο Ρέι Ντάλιο ανέβασε μία selfie από τη συναυλία της Τέιλορ Σουίφτ με μια λεζάντα, στην οποία εξηγούσε γιατί η τραγουδίστρια-φαινόμενο πρέπει να είναι η επόμενη πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών.

Πηγαίνετε να ψηφίσετε – Η προτροπή της Τέιλορ Σουίφτ για συμμετοχή στη Super Tuesday

«″@TaylorSwift για Πρόεδρος!» έγραψε χαρακτηριστικά: «Μόλις την είδα στη συναυλία της στη Σιγκαπούρη και συνειδητοποίησα ότι μπορεί να φέρει κοντά Αμερικανούς και ανθρώπους στις περισσότερες χώρες πολύ καλύτερα από οποιονδήποτε από τους υποψηφίους. Και το να φέρνεις κοντά τους ανθρώπους είναι το πιο σημαντικό πράγμα».

«Η παρακολούθηση αυτής της συναυλίας με ανθρώπους από όλο τον κόσμο έκανε εμένα και εκείνους να νιώθουμε καλά και συνδεδεμένοι και μου θύμισε πόσο ισχυρή είναι αυτή η παγκόσμια κουλτούρα», πρόσθεσε. «Δεν θα ήταν υπέροχο αν είχαμε δύο υποψηφίους που θα μπορούσαν να ηγηθούν αυτής της κουλτούρας και να λάβουν επίσης έξυπνες ηγετικές αποφάσεις;»

Ενώ η ανάρτηση έγινε πιθανότατα ως ένα αστείο, τόσο οι πολιτικοί όσο και οι ειδικοί γνωρίζουν πολύ καλά την ισχυρή επιρροή και την τεράστια βάση θαυμαστών της βραβευμένης με Grammy τραγουδίστριας.

Γιατί η Τέιλορ Σουίφτ θα κέρδιζε τις εκλογές απέναντι στον Τραμπ

Έκκληση για συμμετοχή

Εξάλλου, η ίδια η Σουίφτ επέλεξε στα παρέμβει στα πολιτικά πράγματα των ΗΠΑ, καλώντας τους νέους να μην αδιαφορούν και να πάνε να ψηφίσουν. Μάλιστα, η απήχηση της προτροπής της ήταν τόσο μεγάλη ώστε αρκετοί ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά της και συμμετείχαν στις προκριματικές εκλογές κατά τη λεγόμενη Σούπερ Τρίτη.

Ο Ντάλιο, ο ιδρυτής της Bridgewater Associates, του μεγαλύτερου hedge fund στον κόσμο, έχει υπογραμμίσει στο παρελθόν αυτό που πιστεύει ότι είναι η ανάγκη για μια πιο κεντρώα προσέγγιση στην αμερικανική πολιτική.

«Αυτό που χρειαζόμαστε είναι μια πολύ δυνατή μέση», είπε χαρακτηριστικά ο Ντάλιο σε ένα οικονομικό φόρουμ τον Νοέμβριο. «Έχουμε ασυμβίβαστες διαφορές μεταξύ πλευρών που δεν θα δεχτούν να χάσουν».

Τότε μάλιστα, είχε εκφράσει τη σαφή του προτίμηση προς την πρώην πρέσβη των ΗΠΑ στα Ηνωμένα Έθνη, Νίκι Χέιλι.

Το θαύμα του Eras Tours

Το Eras Tour είναι η πιο κερδοφόρα περιοδεία συναυλιών στην ιστορία, με 152 παραστάσεις σε πέντε ηπείρους σε διάστημα 21 μηνών.

Από τότε που ξεκίνησε την περιοδεία της, η Σουίφτ έγινε δισεκατομμυριούχος και ενίσχυσε τις οικονομίες πολλών πόλεων και πολιτειών, ξεπερνώντας κάθε πρόβλεψη. Η Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ το 2023 ανέφερε ότι οι συναυλίες της παρείχαν σημαντική οικονομική ώθηση στις αμερικανικές πόλεις και ορισμένοι αναλυτές υπολόγισαν ότι μέχρι τον Οκτώβριο εκείνου του έτους, τα σόου της πρόσθεσαν 5,7 δισεκατομμύρια δολάρια στην οικονομία των ΗΠΑ.

Έξι συναυλίες και ένας τεράστιος αντίκτυπος

Οι έξι συναυλίες του Swift στη Σιγκαπούρη αναμένεται να αντλήσουν μεταξύ 260 και 372 εκατομμυρίων δολαρίων στην οικονομία του νησιού, με την προϋπόθεση ότι το 70% των θεατών προέρχεται από το εξωτερικό.

Κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων συναυλιών της στη Σιγκαπούρη, η Swift ζήτησε από το κοινό της να χειροκροτήσει – πρώτα τους ντόπιους και μετά από αυτούς που είχαν ταξιδέψει από το εξωτερικό για να έρθουν στην παράσταση. Σε κάθε περίπτωση, το χειροκρότημα των ταξιδιωτών ήταν πολύ πιο δυνατό.

Οι μέσες ημερήσιες τιμές στα ξενοδοχεία στη Σιγκαπούρη αυξήθηκαν από 256 σε 400 δολάρια αυτήν την εβδομάδα, με τις κρατήσεις να αυξάνονται κατά 92% από ταξιδιώτες από τη Μαλαισία, 111% από την Ταϊλάνδη και 189% από την Ινδονησία, σύμφωνα με την εταιρεία ταξιδιωτικού λογισμικού RateGain.

Η περιοδεία της Swift πριν από το Eras, το Reputation Stadium Tour το 2018, περιελάμβανε μόνο μία στάση στην Ασία – το Τόκιο.

Αλλά οι προηγούμενες περιοδείες της – Speak Now, Red και το 1989 – περιελάμβαναν στάσεις στη Σαγκάη, το Χονγκ Κονγκ, την Ινδονησία, τις Φιλιππίνες και τη Μαλαισία.

Οξυδέρκεια ή εγωισμός

Η συμφωνία της Σιγκαπούρης έχει πυροδοτήσει μια συζήτηση σχετικά με το αν πρόκειται απλώς για μια έξυπνη συναλλαγή ή για απληστία.

«Ήταν σίγουρα μια τολμηρή, έξυπνη στρατηγική κίνηση για τη Σιγκαπούρη», εξήγησε στο CNBC η Selena Oh, διευθύντρια επικοινωνίας με έδρα τη Σιγκαπούρη.

Άλλοι, όμως, ισχυρίζονται ότι η νοοτροπία του νικητή βλάπτει τις περιφερειακές τουριστικές βιομηχανίες, οι οποίες εξακολουθούν να αναρρώνουν από την πανδημία, καθώς και τους θαυμαστές που δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά τις υψηλές τιμές ταξιδιού για να δουν τη Σουίφτ από κοντά.

«Ελαφρώς εγωιστική κίνηση έχοντας κατά νου μόνο τη Σιγκαπούρη και όχι την ευρύτερη περιοχή. Είναι σαφές ότι οι αρχές της Σιγκαπούρης δεν νοιάζονται πολύ για κανέναν άλλο εκτός από τον εαυτό τους», σχολίάσε ο Christian de Boer, διευθύνων σύμβουλος ξενοδοχείου με έδρα την Καμπότζη.

Κάποιοι παρομοιάζουν τη συμφωνία με τον τρόπο με τον οποίο οι πόλεις συναγωνίζονται για να φιλοξενήσουν μεγάλα αθλητικά γεγονότα, όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες, το Super Bowl και το Παγκόσμιο Κύπελλο.

«Διαμαρτυρήθηκε κανείς όταν η F1 αποφάσισε να έρθει στη Σιγκαπούρη; Προσποιείται κανείς ότι δεν υπήρχαν χρηματικές ή άλλες υλικές εκτιμήσεις;» είπε η Irene Hoe, σύμβουλος σύνταξης με έδρα τη Σιγκαπούρη.

Οι συναυλίες — που βλέπουν καλλιτέχνες να ταξιδεύουν από πόλη σε πόλη για να προσεγγίσουν τους θαυμαστές τους — δεν ήταν πάντα τόσο ανταγωνιστικές.

Αλλά αυτό μπορεί να αλλάζει, καθώς ο τουρισμός με γνώμονα την εμπειρία ωθεί τις συναυλίες σε κεφάλαια που βγάζουν χρήματα, με τους θαυμαστές να είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν σε όλες τις ηπείρους για να δουν τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης