
Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων της Ford δεν φαίνεται να πηγαίνουν τόσο καλά όσο ανέμενε ο τότε CEO της εταιρείας Τζιμ Φάρλεϊ όταν αποφάσισε το 2022 να γίνει άμεσος ανταγωνιστής της Tesla του Ίλον Μασκ.
Εύποροι αγοραστές που αγοράζουν πρώτοι ένα νέο προϊόν, δηλαδή άνθρωποι στους οποίους βασίστηκαν εταιρείες σαν την Ford για να προωθήσουν την κερδοφορία του τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων, αντικαθίστανται πλέον έναν πιο λιτό και πρακτικό αγοραστή πράσινων αυτοκινήτων.
Τεχνολογική… αντεπίθεση από Volkswagen – Δημιουργεί το δικό της εργαστήριο ΑΙ
Η Tesla του Ίλον Μασκ έχει περιθώριο να ρίξει τις τιμές για να καλύψει τις ανάγκες αυτών των νέων πελατών, υποκινώντας έναν πόλεμο τιμών που η Ford δεν μπορεί να κερδίσει αυτή τη στιγμή, σημειώνει ο Business Insider.
Κάπου εκεί έρχονται στο προσκήνιο τα υβριδικά. Η γκάμα υβριδικών οχημάτων της Ford κάνει λειτουργεί ευεργετικά για το brand καθώς καθιερώνεται μεταξύ των αγοραστών πράσινων αυτοκινήτων αφού φέρνει νέους πελάτες με υψηλότερο ρυθμό από οποιοδήποτε άλλη κατηγορία οχημάτων της εταιρείας.
Το υβριδικό pickup φορτηγό Ford Maverick, αναφέρει χαρακτηριστικά ο Business Insider, έχει ποσοστό «κατάκτησης» περίπου 60%, σύμφωνα με τον Τζιμ Μπάουμπικ, αντιπρόεδρο της Ford για την ανάπτυξη προϊόντων και την ποιότητα. Αυτό σημαίνει ότι περισσότεροι από τους μισούς ανθρώπους που επιλέγουν να αγοράσουν ένα τέτοιο όχημα αγοράζουν Ford για πρώτη φορά.
Και είναι ένας αριθμός που είναι δραματικά υψηλότερος από τα περισσότερα μοντέλα, τα οποία μπορούν να δουν μονοψήφια ποσοστά κατάκτησης.
«Μας αρέσει να το θεωρούμε ως ελευθερία επιλογής για τους πελάτες», είπε ο Μπάουμπικ στον Business Insider. Στο τέλος, είτε ένας πελάτης οδηγεί με ένα EV είτε με ένα υβριδικό, «αγοράζουν ένα Ford», είπε «και αυτό που μας ενθουσιάζει είναι να φέρνουμε νέους πελάτες στη μάρκα».
Τα υβριδικά στοιχήματα της Ford αποδίδουν
Για χρόνια, η αυτοκινητοβιομηχανία έχει χωριστεί σε δύο στρατόπεδα στο δρόμο για ένα ηλεκτρικό μέλλον. Το πρώτο στρατόπεδο, στο οποίο περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων η GM και η Volkswagen, είχε ως στόχο να παρακάμψει τα υβριδικά και να πάει κατευθείαν σε μια πλήρως ηλεκτρική σειρά. Επιπλέον, η Tesla ήταν πάντα αμιγώς ηλεκτρική και ποτέ δεν πρόσφερε υβριδικά.
Από την άλλη πλευρά, εταιρείες όπως η Toyota και η Stellantis, η ιδιοκτήτρια της Jeep, επικεντρώθηκαν στα plug-in υβριδικά για το εγγύς μέλλον με τα πλήρως ηλεκτροκίνητα να έπονται.
Ειδικότερα, η Toyota επικρίθηκε ότι καθυστέρησε να μπει στην ηλεκτροκίνηση για χρόνια, για να αποδειχτεί ότι έχει δίκιο φέτος, όταν τα υβριδικά άρχισαν να αυξάνονται ξανά σε δημοτικότητα.
Η Ford έπεσε κάπου στη μέση αυτής της «διαμάχης», κάνοντας μεγάλες αλλαγές στις νέες προσφορές ηλεκτρικών οχημάτων κάτω από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της, ενώ εξακολουθεί να επενδύει πολλά σε υβριδική και plug-in υβριδική τεχνολογία.
Αυτή η προσέγγιση «στη μέση» φαίνεται να αποδίδει καρπούς αυτή τη στιγμή. Τον περασμένο μήνα, η Ford είδε τις πωλήσεις υβριδικών να αυξάνονται κατά 31,5% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι, ενώ οι πωλήσεις EV αυξήθηκαν κατά 80% την ίδια περίοδο.
«Ξέρω ότι τα υβρίδια θα παίξουν ρόλο για μεγάλο χρονικό διάστημα», είπε ο Μπάουμπικ. «Για εμάς, η ελευθερία επιλογής και ο εκδημοκρατισμός της τεχνολογίας για τους πελάτες να επιλέγουν το καλύτερο για τον τρόπο που ζουν τη ζωή τους είναι πραγματικά σημαντική».


Latest News

Η Harley-Davidson, μόνη, ψάχνει νέο... CEO
Γιατί ο Γιόχεν Ζάιτς σχεδιάζει να αποσυρθεί μετά από πέντε χρόνια στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Harley-Davidson

Πρώην αρχικατάσκοπος της CIA σε ρόλο κλειδί στην KKR
Η επενδυτική - διαχειριστές χρημάτων KKR προσέλαβε στο Ντέιβιντ Πετρέους για να επιβλέψει τομέα Από τον οποίο προσδοκά τεράστια ανάπτυξη
![F-35: Το ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/f-35-1-600x400.jpg)
Οι παραγγελίες του F-35 - Ενα ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]
Η συνολική παραγγελία της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας για τα αεροσκάφη F-35 προς την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin, φτάνει τις 1.763 μονάδες

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες
Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς

Η «βαριοπούλα» των δασμών συντρίβει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων - Τι λέει η ING
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο κόσμος βιώνει μια βόλτα με το τρενάκι του τρόμου, σημειώνουν οι αναλυτές της ING

Οργισμένοι επενδυτές της Stellantis για πληρωμή μαμούθ στον πρώην CEO
Ο πρώην CEO της Stellantis θα λάβει υπέρογκη αμοιβή την στιγμή που οι επενδυτές τον θεωρούν υπεύθυνο για σειρά αποτυχιών και μείωση κερδοφορίας

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση $1 τρισεκατομμυρίου
Το Netflix μοιράζεται στόχους οικονομικών επιδόσεων με το προσωπικό τονίζοντας την κυριαρχία της

Γιατί συρρικνώνονται τα σπίτια των Αμερικανών
Το αμερικανικό όνειρο της ιδιοκτησίας σπιτιού μειώνεται λόγω κρίσης οικονομικής προσιτότητας στις ΗΠΑ

Προειδοποίηση Ντίμον για τον εμπορικό πόλεμο - «Οι ΗΠΑ μπορεί να χάσουν την ηγετική τους θέση»
Ο Ντίμον εκτίμησε ότι ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να βλάψει την φερεγγυότητα των ΗΠΑ και κάλεσε σε προσέγγιση ΗΠΑ-Πεκίνου

Οι δασμοί θα φέρουν χάος στις παραδόσεις αεροσκαφών λέει ο CEO της Ryanair
Αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές αεροπλάνων ετοιμάζονται να παλέψουν για το ποιος πληρώνει για τους δασμούς