
Σε κάποιο σημείο, οι συναντήσεις είναι αντιπαραγωγικές – και οι εργαζόμενοι πρέπει να έχουν ένα χρονικό διάστημα χωρίς αυτούς για να ολοκληρώσουν τη δουλειά, σύμφωνα με το yahoo finance.
Γερμανία: Θα οξυνθεί η σύγκρουση εργοδοτών-συνδικάτων;
Αυτό το συναίσθημα οδήγησε ορισμένες εταιρείες να εφαρμόσουν μια πολιτική «ημέρας μη συνάντησης». Πέρυσι, για παράδειγμα, η Shopify έκανε την Τετάρτη μια τέτοια μέρα, μέρος μιας «ημερολογιακής εκκαθάρισης» για να δώσει στους υπαλλήλους περισσότερο χρόνο για να επικεντρωθούν. Λίγο αργότερα, οι εργαζόμενοι που προσπαθούσαν να προγραμματίσουν μια συνάντηση εκείνη την ημέρα έλαβαν μια αυτοματοποιημένη υπενθύμιση Slack που τους ζητούσε να επανεξετάσουν.
Η Block, η εταιρεία χρηματοοικονομικής τεχνολογίας με επικεφαλής τον συνιδρυτή του Twitter Jack Dorsey, όρισε πρόσφατα την Τρίτη ως ημέρα μη συνάντησης.
Η Kristen Anderson, η οποία υπηρετεί ως επικεφαλής προϊόντος για την εφαρμογή μετρητών του Block, γιόρτασε την κίνηση την Παρασκευή, γράφοντας στο X: «Έτσι, @jack έκανε τις Τρίτες μια “Ημέρα Χωρίς Συνάντηση” σε όλο το Block και είμαι απίστευτα ενθουσιασμένη… Λιγότερη συζήτηση για το έργο. Περισσότερη δουλειά. Εδώ για αυτό».
Mιλάμε, δεν δουλεύουμε
Ο Jeff Stephens, CTO στο Dignari, απάντησε: «Αυτό πρέπει πραγματικά να γίνει συνήθης πρακτική. Η κόπωση των συναντήσεων είναι πραγματική και όχι μόνο λόγω της ποσότητας των συναντήσεων. Πολλές φορές είναι μόνο λίγες συναντήσεις, αλλά είναι πασπαλισμένες καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας αρκετά για να αποτρέψουν την πραγματική ποιοτική δουλειά που γίνεται στα κενά.
Ο Paul Graham, ένας σημαντικός δοκιμιογράφος της Silicon Valley που συνίδρυσε τον επιταχυντή εκκίνησης Y Combinator, ασχολήθηκε με το πρόβλημα των πάρα πολλών συναντήσεων σε μια ανάρτηση του 2009 με τίτλο “Maker’s Schedule, Manager’s Schedule”.
Σε αυτό, περιέγραψε τις διαφορές μεταξύ του τρόπου με τον οποίο ένας κατασκευαστής βλέπει τις συναντήσεις, έναντι του τρόπου με τον οποίο ένας διευθυντής.
Το πρόγραμμα ενός διευθυντή, σημείωσε, συχνά αποτελείται από τη μία συνάντηση μετά την άλλη, με μια ημέρα κομμένη σε διαστήματα μίας ώρας. Αλλά ένας κατασκευαστής – ας πούμε, ένας προγραμματιστής ή συγγραφέας – χρειάζεται τουλάχιστον μισή μέρα για να κάνει πραγματική δουλειά. Εάν μια συνάντηση εισαχθεί σε αυτό το χρονικό διάστημα, είναι μια «καταστροφή» για έναν κατασκευαστή, έγραψε ο Graham: «Μια συνάντηση μπορεί να τινάξει στον αέρα ένα ολόκληρο απόγευμα, σπάζοντας το σε δύο κομμάτια το καθένα πολύ μικρό για να κάνει κάτι σκληρό».
Ακόμη χειρότερα, μια συνάντηση το απόγευμα μπορεί να κάνει έναν κατασκευαστή να μην ξεκινήσει τίποτα φιλόδοξο το πρωί, γνωρίζοντας ότι η μέρα θα διακοπεί αργότερα. Αυτό, με τη σειρά του, μπορεί να βλάψει το ηθικό. Όπως το έθεσε ο Graham:
“Δεν ανεβαίνει το ηθικό σας στη σκέψη ότι έχετε μια ολόκληρη μέρα ελεύθερη στη δουλειά, χωρίς καθόλου ραντεβού; Λοιπόν, αυτό σημαίνει ότι το πνεύμα σας είναι αντίστοιχα καταθλιπτικό όταν δεν το κάνετε. Και τα φιλόδοξα έργα είναι εξ ορισμού κοντά στα όρια των δυνατοτήτων σας. Μια μικρή μείωση του ηθικού είναι αρκετή για να τους σκοτώσει».
Αυτό εξηγεί γιατί κάποιος σαν τον Άντερσον είναι «απίστευτα ενθουσιασμένος» που έχει μια μέρα χωρίς συναντήσεις.
Ο Aram Attar, ιδρυτής του The VC Factory στο Παρίσι, απάντησε στην ανάρτηση του Anderson περιγράφοντας το δοκίμιο του Graham ως «ένα από τα πιο καθοριστικά κομμάτια επιχειρηματικής σκέψης» που είχε διαβάσει ποτέ, αποκαλώντας το «πραγματικά αλλαγή επαγγελματικής ζωής».
Ωστόσο, δεν αρέσει σε κάθε εταιρεία που δοκιμάζει μια ημέρα χωρίς συνάντηση. Τον περασμένο Αύγουστο, το Zoom ανακοίνωσε το τέλος της Τετάρτης που ήταν μια τέτοια μέρα.
«Κινούμαστε γρήγορα και αυτή η προσπάθεια έχει γίνει περισσότερο εμπόδιο στη συνεργασία από ό, τι προοριζόταν», έγραψε ο διευθύνων σύμβουλος Eric Yuan σε σημείωμα. «Και ως μια ολοένα και πιο παγκόσμια εταιρεία, καμία εσωτερική συνάντηση την Τετάρτη δεν δημιουργεί έλλειψη σαφήνειας για τους Zoomies που εργάζονται σε πολλές ζώνες ώρας».


Latest News
![F-35: Το ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/f-35-1-600x400.jpg)
Οι παραγγελίες του F-35 - Ενα ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]
Η συνολική παραγγελία της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας για τα αεροσκάφη F-35 προς την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin, φτάνει τις 1.763 μονάδες

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες
Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς

Η «βαριοπούλα» των δασμών συντρίβει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων - Τι λέει η ING
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο κόσμος βιώνει μια βόλτα με το τρενάκι του τρόμου, σημειώνουν οι αναλυτές της ING

Οργισμένοι επενδυτές της Stellantis για πληρωμή μαμούθ στον πρώην CEO
Ο πρώην CEO της Stellantis θα λάβει υπέρογκη αμοιβή την στιγμή που οι επενδυτές τον θεωρούν υπεύθυνο για σειρά αποτυχιών και μείωση κερδοφορίας

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση $1 τρισεκατομμυρίου
Το Netflix μοιράζεται στόχους οικονομικών επιδόσεων με το προσωπικό τονίζοντας την κυριαρχία της

Γιατί συρρικνώνονται τα σπίτια των Αμερικανών
Το αμερικανικό όνειρο της ιδιοκτησίας σπιτιού μειώνεται λόγω κρίσης οικονομικής προσιτότητας στις ΗΠΑ

Προειδοποίηση Ντίμον για τον εμπορικό πόλεμο - «Οι ΗΠΑ μπορεί να χάσουν την ηγετική τους θέση»
Ο Ντίμον εκτίμησε ότι ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να βλάψει την φερεγγυότητα των ΗΠΑ και κάλεσε σε προσέγγιση ΗΠΑ-Πεκίνου

Οι δασμοί θα φέρουν χάος στις παραδόσεις αεροσκαφών λέει ο CEO της Ryanair
Αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές αεροπλάνων ετοιμάζονται να παλέψουν για το ποιος πληρώνει για τους δασμούς

Καμπανάκι Scope προς ΗΠΑ - Πότε θα υποβαθμιστεί η πιστοληπτική ικανότητά της
Η Scope είναι η πρώτη εταιρεία αξιολόγησης που απευθύνει μια τόσο αυστηρή προειδοποίηση για πιθανή υποβάθμιση των ΗΠΑ

Η Honda «μετακομίζει» στις ΗΠΑ- Σχεδιάζει να μεταφέρει την παραγωγή απο Καναδά και Μεξικό
Οι Ηνωμένες Πολιτείες ήταν η μεγαλύτερη αγορά της Honda πέρυσι, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 40% των παγκόσμιων πωλήσεων